۳۷۹۶۱۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مرفاوی: مگر فقط صبا مشکل مالی دارد؟

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: اوسانی در اختیار باشگاه قرار گرفته و مدیریت باشگاه در خصوص او تصمیم‌گیری می‌کند.

خبرآنلاین: صمد مرفاوی در خصوص شرایط تیم فوتبال صبا در وقفه رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: از وقفه ایجاد شده در بازی‌های لیگ ‌برتر بهترین استفاده را بردیم و توانستیم میزان هماهنگی تیم از نظر تاکتیکی و همچنین آمادگی بدنی بازیکنان را بالا بردیم. در این بین برگزاری اردو در سرعین هم به ما کمک زیادی کرد.

وی در مورد اینکه مشکلات مالی باشگاه صبا چه تاثیری بر روی عملکرد تیمش گذاشته، گفت: مگر سایر باشگاه‌ها مشکل مالی ندارند و فقط این موضوع مختص باشگاه صبا است؟ مشکلات مالی وجود دارد ولی مدیریت باشگاه تلاش می‌کند تا آن را برطرف کند. باشگاه دو هفته پیش مبلغی به بازیکنان پرداخت کرده و هرزمان که پولی به باشگاه تزریق شود بلافاصله به بازیکنان پرداخت خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال صبا در مورد اعتراض بازیکنان به مشکلات مالی و حاضر نشدن در تمرینات تیم عنوان کرد: فقط محمد اوسانی در تمرینات حاضر نشده و بقیه بازیکنان در تمرین حضور دارند. به عقیده من اوسانی در خق صبا کوتاهی می‌کند چون قرارداد او با باشگاه دو ساله است و در ابتدای فصل جاری درخواست افزایش رقم قراردادش را برای فصل دوم دومش داشت که این‌کار انجام شد. با این شرایط اوسانی در اختیار باشگاه قرار گرفته و مدیریت باشگاه در خصوص او تصمیم‌گیری می‌کند. البته نبود این بازیکن چندان مهم نیست و خوشبختانه تیم ما بازیکنان جوان و خوبی دارد که می‌توانند جای اوسانی را به خوبی برایمان پر کنند.

مرفاوی درپایان در خصوص بازی تدارکاتی صبا مقابل استصلال اظهار داشت: این بازی قرار است روز شنبه برگزار شود و هدف ما این است که بازیکنانمان محک جدی بخورند و بتوانیم اهداف تاکتیکی‌مان را دنبال کنیم. نتیجه این بازی اهمیت چندانی ندارد و برای ما مسائل فنی مهم‌تر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج