۳۸۰۲۱۳
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

منصوریان در راه مرفاوی، قلعه‌نویی و مظلومی

نتیجه شهرآورد که مشخص شود احتمالا منصوریان و همکارانش دستمزدهای خود را پس از ماه‌ها فعالیت در استقلال دریافت خواهند کرد.

ایران ورزشی: نتیجه شهرآورد که مشخص شود احتمالا منصوریان و همکارانش دستمزدهای خود را پس از ماه‌ها فعالیت در استقلال دریافت خواهند کرد. ظاهرا هیات مدیره باشگاه استقلال به بهانه بسته بودن حساب‌ها و نداشتن حق امضای افتخاری پرداخت حقوق کادرفنی را به بعد از شهرآورد موکول کرده است. این سیاستگذاری موجبات ناراحتی و دلخوری منصوریان را هم فراهم آورده اما باشگاه استقلال همواره رفتار خاصی در مواجهه با پرداخت‌ها دارد و معمولا بخش‌های عمده‌ای از حقوق کادر فنی را تا مشخص شدن نتایج نگه می‌دارد. البته این اتفاق تازه‌ای در باشگاه استقلال نیست که حقوق‌ها با وجود تعهداتی که داده شده دیرتر از حد موعد پرداخت شود یا هرگز نشود. پیش‌ترها نیز همین رویه وجود داشته و بارها دیده‌ایم که مربیان استقلال پس از قطع همکاری درباره دریافت نکردن حقوق خود مصاحبه‌هایی علیه باشگاه انجام داده‌اند.

صمد مرفاوی هنوز از باشگاه استقلال مبلغ چشمگیری طلب دارد و هرگاه به باشگاه مراجعه می‌کند دست خالی بازمی‌گردد. مرفاوی حتی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم شکایت کرده اما شکایتش بی‌نتیجه بوده و باشگاه استقلال هر بار به بهانه‌ای از پرداخت حقوق سرمربی سابق خود طفره رفته است. این وضعیت را امیر قلعه‌نویی هم داشته است. وی که سال‌ها در استقلال تحت عنوان سرمربی کار کرده همچنان از این باشگاه طلب دارد.
قلعه‌نویی در این باره بارها مصاحبه هم کرده اما باشگاه استقلال بخشی از حقوقی که او باید دریافت می‌کرد را نزد خود نگه داشته است. در میان این مثال‌ها باید نام پرویز مظلومی را هم قرار داد. سرمربی فصل پیش استقلال با وجود قرارداد ۷۰۰ میلیونی که با باشگاه منعقد کرده بود اما طبق گفته خودش تنها ۳۰ درصد از این مبلغ را دریافت کرده است. مظلومی هم بارها از باشگاه استقلال باقی مطالباتش را درخواست کرد اما هیچ جوابی نگرفت.

تغییرات در بدنه مدیریت این باشگاه نیز مزید برعلت شده تا این قبیل مربیان هیچ گاه نتوانند براساس آن قرارداد اولیه‌ای که با باشگاه منعقد کرده‌اند حقوق و دستمزد خود را دریافت کنند. جای تاسف ماجرا اینجا است که این مربیان وقتی به اداره مالیات مراجعه می‌کنند آن اداره بدون در نظر گرفتن دریافتی‌ها مالیات کل قرارداد را محاسبه می‌کند و پول چشمگیری را از این مربیان می‌گیرد. صمد مرفاوی در این باره بارها مصاحبه کرده و به این نکته متذکر شده بود که به رغم دریافت نکردن تمام دستمزدی که برایش در قرارداد فی مابین در نظر گرفته شده، مالیات کل آن قرارداد را پرداخت کرده است. حالا نیز منصوریان درست در مسیری قرار گرفته که در گذشته هم مرفاوی تجربه کرده بود، هم قلعه‌نویی و مظلومی. بدون شک اگر او با همین مماشات جلو برود قطعا به حقوقی که باشگاه در قراردادش نوشته نخواهد رسید.
خوب یا بد، منصوریان هر نتیجه‌ای با استقلال به دست آورد باید باشگاه استقلال طبق توافق عمل کند چرا که رفتاری جز این، اعتبار باشگاه را دوباره زیر سوال خواهد برد و مدیران این باشگاه نباید به سادگی از زیر بار تعهدهایی که می‌دهند شانه خالی کنند. اینکه می‌شنویم پرداخت قسط اول منصوریان نیز به بهانه نداشتن حق امضای افتخاری به بعد از شهرآورد موکول شده دقیقا به این معنا است که باشگاه نشین‌ها شاید می‌خواهند ببینند که آقای سرمربی و همکارانش به نتیجه‌ای که مدنظر آنها است دست خواهد یافت که اگر اینگونه باشد حقوقش را می‌پردازند و اگر نباشد بدون اینکه پرداختی به این مربی داشته باشند، عذرش را خواهند خواست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      واقعا مقایسه مسخره ای بود!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج