۳۸۰۲۲۶
۱۰ نظر
۵۰۰۶
۱۰ نظر
۵۰۰۶
پ

احمدی نژاد در حرم امام (ره)

احمدي‌نژاد ديروز به حرم امام و زيارت قبور شهدا رفت كه تصاوير زيادي از اين حضور در سايت هاي منتسب به رئيس‌جمهور سابق منتشر شد! كسي به استقبال او نيامد و برنامه‌‌اي هم براي استقبال از او تدارك ديده نشده بود.

روزنامه آرمان: احمدي‌نژاد ديروز به حرم امام و زيارت قبور شهدا رفت كه تصاوير زيادي از اين حضور در سايت هاي منتسب به رئيس‌جمهور سابق منتشر شد! كسي به استقبال او نيامد و برنامه‌‌اي هم براي استقبال از او تدارك ديده نشده بود.

نكته قابل تامل آنجاست كه محمود احمدي‌نژاد به مناسبت هفته دولت، در مرقد امام و مزار شهيدان رجايي و باهنر و شهداي انقلاب حضور يافته بود كه مشخص نشد آيا او كماكان خود را رئيس دولت مي‌داند يا اينكه به پيروزي در انتخابات ارديبهشت ۹۶ اميدوار است كه مي‌خواهد ۴ سال رياست‌جمهوري روحاني خللي در رياست‌جمهوري او ايجاد نكند! در تصاوير منتشر شده تصوير بقايي بيش از سايرين در كنار احمدي‌نژاد نمود دارد.

اگر چه ايلنا نوشت؛ مجتبي ثمره‌هاشمي دستيار ارشد رئيس‌جمهور پيشين و مرتضي تمدن استاندار تهران در دولت قبل، محمود احمدي‌نژاد را همراهي كرده‌اند. شايد اميد به بازگشت احمدي‌نژاد از پوشش او هم هويدا باشد كه باز هم كاپشن بر تن داشت و گرماي هوا خللي در اراده او براي تغيير البسه متناسب با گرماي هوا ايجاد نكرد.

نكته قابل تامل تكرار حركات او بود، يعني براي احمدي‌نژاد تفاوتي نداشت كه كارگران حرم امام هستند، يا تعداد بيشتري از اقشار جامعه؛ چون براي او مهم بود كه با همه آنها دست دهد و حتما تصويرش ثبت و منتشر شود! حركات دستش هم با آن ۸سال رياست‌جمهوري اش تفاوتي نداشت و باز هم دست تكان مي‌داد! بسياري مي‌گويند كه ديده شدن هدف اصلي احمدي‌نژاد است و بس!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      توبه بکن، حلال خواهی ازمردم بکن

    • بدون نام

      زنده باد عدالت

    • سید

      زنده باد احمدی نژاد

    • بدون نام

      این اقا نمی خواد دست از سر مردم برداره؟

    • فرهاد

      انشاالله که این مرد متواضع باز هم رئیس جمهور بشود.

    • بدون نام

      دورود بر مرد تقوا وعمل و پاکی و با صداقت. و بی منت و بی ادعا. دکتر احمدی نزاد. اصلا نیاز به استقبال ندارد ملت که هستند و همیشه به استقبالش می روند او سرزده و بدون ادعا می رود مثل شماها دنبال هو چی گری نیست اون.م د خداست و خدا هم یار و نگهداریش است. بهار همه چیز مشخص می کند. دورود بر یگانه شیر مرد دوران احمدی نزاد.

    • بدون نام

      دکتر آب هم که بخوره میگن تبلیغاته. باباجون باور کنید احمدینژاد مردی از جنس ما مردمه.

    • بدون نام

      طفلک

    • بدون نام

      شنيده بودم دچار توهم و خود بزرگ بيني است! اما تا اين حد باور نداشتم! ايشان گمان ميکند هنوز رييس جمهور است!! که در ايام هفته دولت به رسم روسايي جمهوري در مرقد امام حاضر شده است!!؟

    • محس

      قدر روحانی را بدانید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج