۳۸۱۳۲۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

هنری کیسینجر درباره ترامپ چه نظری دارد؟

کیسینجر و شولتز از نامزدی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمایت نکردند.کیسینجر و شولتز از نامزدی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمایت نکردند.

خبرگزاری ایرنا: کیسینجر و شولتز از نامزدی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمایت نکردند.کیسینجر و شولتز از نامزدی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمایت نکردند.

شبکه خبری 'سی ان ان' گزارش داد: هنری کیسینجر و 'جورج شولتز' وزیران خارجه پیشین آمریکا و شخصیت های مشهور حزب جمهوریخواه آمریکا اعلام کردند که به هیچ وجه از دونالد ترامپ نامزد این حزب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا حمایت نمی کنند.

سی ان ان روز شنبه با انتشار این خبر افزود: دو وزیرخارجه سابق آمریکا روز گذشته (جمعه) با انتشار نامه ای مشترک تاکید کردند که ترجیح می دهند پیرامون سیاست های حزب برای بهبود وضعیت آمریکا در سطح جهان متمرکز بوده و کار کنند.

سی ان ان افزود: تصمیم این دو وزیر خارجه سابق آمریکا تازه ترین تحقیر عمومی برای دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوریخواه به شمار می رود که تاکنون از سوی چهره های برجسته و پرسابقه این حزب مورد حمایت قرار نگرفته است.

در نامه مشترک هنری کیسینجر و جورج شولتز آمده است: ما هیچگونه حمایتی از انتخابات کنونی ریاست جمهوری آمریکا نمی کنیم.

این دو در نامه خود اعلام کرده اند که در حال حاضر و پس از انتخابات ریاست جمهوری، خود را تنها وقف سیاست خارجی حزب می کنند.

کیسینجر مشاور امنیت ملی و سپس وزیرخارجه روسای جمهوری پیشین آمریکا همچون ریچارد نیکسون و جرالد فورد بود و شولتز نیز مسئولیت وزارت خارجه آمریکا را در دوران رونالد ریگان برعهده داشت.

سی ان ان گزارش داد خانواده 'بوش 'و 'میت رامنی' نامزد شکست خورده حزب جمهوریخواه درانتخابات ۲۰۱۲میلادی نیز حاضر نشده اند از نامزدی ترامپ حمایت کنند.

دونالد ترامپ از حزب جمهوریخواه و هیلاری کلینتون از حزب دمکرات قرار است در هشتم ماه نوامبر ۲۰۱۶ برابر با ۱۸ آبان ماه ۱۳۹۵ برای ورود به کاخ سفید با یکدیگر به رقابت بپردازند.

برخی نظر سنجی ها از نگرانی افکار عمومی آمریکا از این دو نامزد و گرایش آنها به نامزدهای دیگر خبر می دهد.

شبکه آمریکایی 'ای بی سی نیوز' روز اول شهریورماه با یادآوری نگرانی رای دهندگان آمریکایی نسبت به دو نامزد دمکرات و جمهوریخواه، در گزارشی عنوان کرد: نظرسنجی های جدید نشان می دهد که ۳۵ درصد رای دهندگان اکنون به نامزد حزب سوم نظر دوخته اند.
اشاره ای بی سی نیوز به 'گری جانسون' و 'جیل الن اشتاین' دو نامزد ریاست جمهوری از حزب 'لیبرترین' و حزب 'سبز' در آمریکا بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج