جاباما
۳۸۴۴۶۴
۵۰۲۵
۵۰۲۵
پ

باغچه ها را به درون آپارتمان بیاورید

همان طور که تابستان به پایان می رسد و دمای هوا کاهش می یابد، صاحب خانه ها مجبورند راهی برای نجات باغشان از یخ زدن پیدا کنند. اما ایده هایی هم هست که بتوانید سبزی و طراوت را به خانه بیاورید.

برترین ها: همان طور که تابستان به پایان می رسد و دمای هوا کاهش می یابد، صاحب خانه ها مجبورند راهی برای نجات باغشان از یخ زدن پیدا کنند. اما ایده هایی هم هست که بتوانید سبزی و طراوت را به خانه بیاورید. کشاورز و طراح رویاگرا «جوست باکر» اعتقاد دارد که گیاهان باید ما را در خانه و محل کارمان احاطه کنند. او فکری برای ما کرده و رویکرد مدرنی به باغبانی داخلی توسعه داده است.
آخرین محصول او در همکاری شرکت طراحی و مبلمان پایدار «Schiavello» باغ عمودی نام دارد. باغ عمودی یک ساختار مشبک است که به شکل یک قفسه کتاب داخل اتاق قرار می گیرد. این چارچوب فولادی دارای سوراخ هایی به اندازه گلدان است. آثار باکر همیشه درارتباط با طبیعت داخلی هستند. از آنجا که ما زمان زیادی را داخل خانه و محل کار و به دور از طبیعت می گذرانیم، اهمیت اتصال به طبیعت که ناخودآگاه به ما آرامش می دهد از هر زمان دیگری مهم تر است. این ایده با تقارن و نظم تکراری طراحی شده و محل هایی برای قرار دادن چیزهای اضافی هم دارد و می توانید از آن به عنوان یک قفسه کتاب-طبیعت، باغ گیاهی داخلی یا یک تقسیم کننده اتاق استفاده کنید. ایده باغ عمودی خانه را سبزتر می کند.
باغچه ها را به درون آپارتمان بیاورید
باغچه ها را به درون آپارتمان بیاورید
باغچه ها را به درون آپارتمان بیاورید
باغچه ها را به درون آپارتمان بیاورید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج