۳۸۷۱
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

بررسی دلایل و تصاویر

چرا ما ایرانی ها به آنکارا سفر میکنیم؟

آنکارا کجاست؟ چرا ما ایرانیها به آنکارا سفر میکنیم؟ برای گرفتن وقت مصاحبه برای ویزا و یا گرین کارت باید چه کرد ؟ با تور آنکارا کجا را بگردیم؟ پاسخ همه ی سوالات خود را در این مطلب بیابید

آنکارا کجاست؟
آنکارا پایتخت ترکیه است و تقریبا در وسط ترکیه واقع شده. تقریبا تمام سفارتخانه ها و دانشگاههای مهم در آنکارا واقع شده و از اونجاییکه اکثر مردم آنکارا کارمند و فرهنگی و دانشجو ... هستند از نظر فرهنگی برتری محسوسی نسبت به مردم استانبول دارند. یک چیز خیلی جالبی که در مورد آنکارا وجود داره اینه که در آنکارا هیچ خونه مستقلی پیدا نمکنید. همه خونه ها به صورت آپارتمانهای بلوکی هستند که با نظم خاصی کنار هم قرار گرفتن. این موضوع رو مخصوصا وقتی داخل هواپیما و بالای شهر هستید متوجه میشید. انگار که یک نفر یک سری قوطی هم شکل و هم اندازه و همرنگ رو کنار هم چیده. البته در اطراف شهر زاغه های زیادی وجود داره.

فرودگاه آنکارا در فاصله چند کیلومتری شهر قرار گرفته و دولت تمام خونه هایی که بدون مجوز در مسیر فرودگاه به شهر ساخته شده بوده رو تخریب کرده و شما میتونید در حین عزیمت از فرودگاه به شهر اثرات این تخریب رو ببینید. در واقع دولت میخواسته وقتی کسی از خارج میاد حلبی آبادها و آلونکها رو نبینه!

چرا ما ایرانی ها به آنکارا سفر میکنیم؟

از چه راه هایی می توان به آنکارا رفت؟
برای رفتن به آنکار به وسیله ، هواپیما، قطار و اتوبوس میشه رفت ، اما از همه راحتر هواپیما است ، فرودگاه آنکارا در 45 کیلومتری شهر قرار گرفته بسیار مجهز و شیک هست. اگه با قطار داری میری آنکارا تقریبا دو روز تو راه هستی ، که برای رفتن به داخل شهر از ایستگاه باید از تاکسی استفاده بکنی چون با مرکز شهر فاطله دارد.

چرا ما ایرانیها به آنکارا سفر میکنیم؟
خیلی مشخص کسانی به آنکارا سفر میکنند یا میخواهند از سفارت آمریکا ویزا بگیرند یا یک کار اداری دارند. وضعیت دانشجو ها هم بسیار مشخص است . چون اونها در این شهر زندگی میکنند و مثل مردم عادی در نظر گرفته میشوند.

چرا ما ایرانی ها به آنکارا سفر میکنیم؟

برای گرفتن وقت مصاحبه یا در دوره آماده شدن ویزا و گرین کارت کجا اقامت بکنیم؟
سفارت امریکا در خیابان پاریس (پاریس جاده سی) قرار دارد. باید توجه داشت که این خیابان در مرکز شهر قرار دارد.وبا اتوبوس، تاکسی میتونید به این خیابان برسید. اما در اطراف سفارت آمریکا چند تا هتل هست ، از ۳ ستاره تا ۵ ستاره که کیفیت بدی ندارند، هر کس بر اساس بوجه اش میتونه اونجا اقامت بکنه. نزدیکترین هتل به سفارت هتل ۵ ستاره ددمان هست که پیاده تا سفارت فقط ۳ دقیقه طول میکشه.

اگه قصد دارید برای زمان طولانی تر از یکماه در انکارا اقامت بکنید، میتونید آپارتمان اجاره بکنید و یا اینکه اطاقی از یک آپارتمان را اجاره بکنید. اما معمولا احتیاجی به این کار نیست.

برای مصاحبه سفارت آمریکا چیکار باید بکنیم؟
کار خاصی نباید انجام بدهید.فقط باید مدارک شما کامل باشد تا بتونید براحتی ویزا بگیرد، این باید به شما بگم در هتلهای نزدیک سفارت یه تعداد خاص از قاچاچیان آدم هستن که با حرفهای بظاهر جالب و پیشنهادهای اغوا کننده در رابطه گرفتن ویزای آمریکا بصورت غیر قانونی و انتقال شما به اروپا پیشنهاد میدن ، باید بگم که این آدمها کلاهبردارنی هست برای سرکیسه کردن مسافرها.چون اگه میتونستن خودشون اولین نفرات بودن که ویزا میگرفتن و میرفتن آمریکا و یا اروپا. پس هیچوقت به آنها اعتماد نکنید.

چرا ما ایرانی ها به آنکارا سفر میکنیم؟

وقت پزشکی برای گرین کارت چیه؟
برای مصاحبه گرین کارت شما باید برگه سلامت از طرف دکتر امین سفارت داشته باشید مبنی بر اینکه شما در سلامت کامل وارد خاک امریکا جهت گرفتن گرین کارت میشوید، معمولا آدرس دکتر ها و مراکز معاینه مشخص و معلوم هست و اما رفتن به این مراکز صحبت برای کسانی زبان ترکی رو بلد نیستن کم سخته ، من پیشنهاد میکنم که از یک راهنمای ترک زبان استفاده بکنید.

تور آنکارا کجا رو بگردیم؟
از جمله جاهای دیدنی انکار ، قلعه انکارا است ، این محل قدیمترین نقطه شهر هست و یا بهتر بگم محل بوجود اومدن شهر، پر مغازهای کوچک که در اونها صنایع دستی ، فرش و رستوران و بار قرار داره ، من معمولا به هم توصیه میکنم در شب اونجا نرن ، بهتره.

جای بعدی که به شما معرفی میکنم ، اگه تو تابستون آنکارا بودید حتما سری به پارک آبیش بزنید ، خیلی جای خوبیه ، هم میتونید از انواع استخرها و سرسرها استفاده بکنید و هم از برنامه شو ورقص که اجرا میکنند.

جای بعدی که اگه نرید حتما از دستش دادید ، مقبره کمال مطصفی آتاتورک هست بسیار زیبا و قشنگ اکثر کسائی که مییان آنکارا از اونجا بازدید میکنند.

راستی تو آنکارا یک تعداد موزهای بسیار جالب هم هست که اگر حوصله و وقت داشتید حتما یک سری به اونها بزنید.

راستی آنکارا مرکز خرید هم داره؟
بله چه جور هم داره، خیابونی مثل پاریس ، خیابان مسگران (باکیرجیلار چارشیسی) محبوبیت خاصی دارد اونجا میتونید از اشیای جالب قدیمی و جدید را، علاوه بر اشیای مسی، جواهرات، فرش، لباس، عتیقه جات و کارهای سوزن دوزی شده پیدا کنید و بخرید ، راستی چونه فراموش نشه! با رفتن به بالای تپه به سمت دروازه ارگ، مي‌توانید مغازه‌های جالب بسیاری را ببینید که ادویه جات، میوه‌های خشک شده، آجیل و هر نوع محصول دیگری را مي‌فروشند. اینجا مجموعه‌اي بزرگ و بسیار تازه.

چرا ما ایرانی ها به آنکارا سفر میکنیم؟

مراکز خرید مدرن بیشتر در «کیزیلای» و در خیابان «تونالی هیلمی واقع در چانکایا» یافت مي‌شوند. این منطقه شامل بازار مدرن «کاروم» و همچنین برج «آتاکوله» در «چان کایا» مي‌باشد. از بالای «آتاکوله» در ارتفاع ۱۲۵‌متری، منظره با شکوهی بر فراز تمام شهر وجود دارد. رستوران چرخانی نیز وجود دارد که در آن مي‌توان به شکل آسوده‌تری از کل چشم‌انداز لذت برد. «گالریا» در «اومیت کوی»، مرکز «بیل کنت»، «آرمادا» در «سوگوت اوزو»، «میگروس آکْکُپرو» و (SA Carrefour- کارفور) در «باتیکِنْت» سایر فرصت‌ها برای یک خرید مدرن هست

چرا ما ایرانی ها به آنکارا سفر میکنیم؟


چرا ما ایرانی ها به آنکارا سفر میکنیم؟

منبع : turkeypito.com
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج