۳۸۸۰۸۶
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

آغاز به کار رسمی شبکه اجتماعی یوتوب

یوتوب تلویزیون نیست، بلکه بهتر از آن است. محبوب ترین کانال های یوتوب آن هایی هستند که خالقانشان و مخاطبین با یکدیگر گفتگو می کنند، و تغییر جدیدی که در ساختار این سرویس اشتراک ویدئو انجام گرفته به خوبی این موضوع را تصدیق می کند.

وب سایت دیجیاتو - امین بیگ‌زاده: یوتوب تلویزیون نیست، بلکه بهتر از آن است. محبوب ترین کانال های یوتوب آن هایی هستند که خالقانشان و مخاطبین با یکدیگر گفتگو می کنند، و تغییر جدیدی که در ساختار این سرویس اشتراک ویدئو انجام گرفته به خوبی این موضوع را تصدیق می کند.
آغاز به کار رسمی شبکه اجتماعی یوتوب

بعضی از کانال های یوتوب اخیرا به تبی تحت عنوان Community مجهز شده اند، جایی که یوتوبرها می توانند بدون نیاز به بارگذاری ویدئو پیام هایشان را به گوش مخاطبین خود برساند. این قابلیت ممکن است که به حذف ژانر فرعی Announcement برای ویدئوها منجر شود، چرا که یوتوبرها می توانند بدون نیاز به فشردن دکمه Upload برای دنبال کنندگان خود پیام های متنی بنویسند.

نکته دیگر اینکه کاربران یوتوب با وجود این شبکه اجتماعی داخلی دیگر نیازی به اپلیکیشن های دیگری مثل توییتر و فیسبوک برای برقراری ارتباط نیاز نخواهند داشت و می توانند تمام صحبت هایشان را در همان محیط یوتوب انجام بدهند.

آغاز به کار رسمی شبکه اجتماعی یوتوب

یکی از کانال های مشهور و پرطرفدار یوتوب که به تازگی دارای تب Community شده کانال Vlogbrothers است که می توانید با مراجعه به این لینک، قابلیت های بخش Community را در آن مشاهده کنید.

صاحبان کانال ها می توانند علاوه بر متن، عکس های ثابت و گیف و ویدئوهای زنده را هم در بخش Community برای مخاطبین خود ارسال کنند. همچنین امکان دریافت نوتیفیکشن برای اعلام بارگذاری پست جدید در کانال ها هم برای مشترکین آن ها فراهم شده است:

آغاز به کار رسمی شبکه اجتماعی یوتوب

مطمئنا آغاز به کار این بخش با استقبال خوب کاربران یوتوب مواجه خواهد شد، چرا که برای بحث و گفتگو در مورد ویدئوها و موضوعات مختلف به شبکه های اجتماعی و پیام رسان های دیگر احتیاج نخواهند داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا اخبار چیزی که تو ایران فیلتره میزارین خخخخ

    • بدون نام

      چه فایده ای داره واسه من و شما نویسنده محترم ؟
      داخل یوتوب (یا یوتیوب) میلیون ها ویدیوهای مفید و آموزشی وجود داره که متاسفانه مسدوده رو ما. آپارات دات کام هم چندساله راه اندازی شده هنوزم ویدیو های کاربرارو به کیفیت پایین تر encode میکنه :|

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج