۳۸۸۴۹۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

دردسر پشت دردسر برای سامسونگ

یک ضرب المثل معروف هست که اگر یک مشکلی پیش آمد، منتظر دومی باشد و اگر دومی هم اتفاق افتاد تا سه نشه بازی نشه و باید منتظر سومی هم باشی. در ادامه همراه باشید تا کمی بیشتر با اوضاع سامسونگ آشنا شوید.

وب سایت ترنجی: تعارف که نداریم؛ در ابتدای سال با رونمایی سامسونگ از گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج پیش‌بینی کردم که سامسونگ در سال ۲۰۱۶ می‌تواند برنده رقابت‌های سال باشد و به شدت سال پر باری را سپری کند اما اوضاع در حال حاضر اصلا خوب سپری نمی‌شود. یک ضرب المثل معروف هست که اگر یک مشکلی پیش آمد، منتظر دومی باشد و اگر دومی هم اتفاق افتاد تا سه نشه بازی نشه و باید منتظر سومی هم باشی.
دردسر پشت دردسر برای سامسونگ

بعد از این که سامسونگ برای تولید ۲.۵ میلیون گلکسی اس ۷ در ابتدا به مشکل برخورد کرد، همه ما امید داشتیم که آخرین مشکل برای این سری از دستگاه ها باشد. در واقع سری نوت سامسونگ را می‌توان متمایز ترین سری اسمارت‌فون ها دانست. سپس سامسونگ با مشکلی عجیب مواجه شد که یک سری از این دستگاه ها با باتری خراب عرضه شده‌اند و این قسمت عامل اصلی برای آتش گرفتن‌هایی تلقی شد که اخبار فناوری را زیر و رو کرد.

اما در سومین مشکل جدید برای سامسونگ، این شرکت چند کارخانه خود را تعطیل کرده است. در ۱۳ سپتامبر در کره جنوبی یک زلزله ۵.۸ ریشتری روی داد و این زلزله باعث شده است که نه تنها سامسونگ بلکه بعضی دیگر از شرکت ها جهت رعایت ایمنی خط های تولید خودشان را متوقف کنند. البته خطوط تعطیل شده بیشتر مربوط به قسمت قالب ریزی پلاستیک شاسی اسمارت‌فون‌ها مربوط می‌شود و تمام خطوط را شامل نشده است.

همین قسمت می‌تواند یک خبر خوب برای شرکت در این اوضاع نا بسامان به شمار آید. خطوط اصلی دیگر برای تولید پردازنده و ماژول‌های اصلی یک اسمارت‌فون فعلا در تولید قرار دارند و دچار مشکل خاصی نشده‌اند. البته از نظر بستر اصلی خسارت زیادی به سامسونگ وارد نشده است ولی برای حفظ امنیت بعضی از خطوط مجبور به توقف موقت هستند. که در نهایت همین توقف می‌تواند ضرر مالی ایجاد کند.

به گفته یکی از مقام های سامسونگ، این اتفاق تاخیری را در روند تولید و یا تحویل محصول ایجاد نخواهد کرد. در نهایت باید به این مورد اشاره کنیم که اگر در تحویل و یا آماده شدن سفارشات نوت ۷ تاخیری بوجود آید، نیابد شوکه شوید!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج