۳۸۹۴۴۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

جدیدترین ابزار عکاسی برای شکار لحظه ها

به تازگی محققان، یک کنترل هوشمند برای دوربین ‌های عکاسی طراحی کرده اند که سرعت فوق‌العاده‌ ای نسبت به عملکرد انسان دارد.

وب سایت کلیک: به تازگی محققان، یک کنترل هوشمند برای دوربین ‌های عکاسی طراحی کرده اند که سرعت فوق‌العاده‌ ای نسبت به عملکرد انسان دارد. این کنترل هوشمند میوپس (Miops) نام دارد و از سنسورها و سرعت گوشی‌ های هوشمند استفاده می کند تا به یک دوربینDSLR یا mirrorless برای گرفتن یک عکس در زمان حس جنبش، لرزش و یا سر و صدا فرمان دهد.
جدیدترین ابزار عکاسی برای شکار لحظه ها

برای یک عکاسی سریع نیاز به تجربه و ابزار مناسب داریم. اگر این دو مورد وجود نداشته باشد عکاسی سریع یا انجام نمی شود و یا به کاری سخت و بعضی مواقع بی نتیجه تبدیل می شود.

ممکن است شما یک دوربین و فلش سریع داشته باشید و بتوانید براحتی عکاسی کنید اما برای شکار یک لحظه ای خاص که خیلی سریع اتفاق می افتد نیاز به یک ابزار مناسب دارید.

میوپس دقیقا همان چیزی است که در این مواقع به کمک عکاسان می آید. این ابزار امکان گرفتن عکس‌های سریع و خاص را به سادگی بدون اینکه نیاز به کمک شخص دیگری باشد برای شما فراهم می کند.

این ابزار از طریق کابل به پورت شاتر یک دوربین متصل می شود و قابلیت نصب بر روی صدها دوربین را دارد.

میوپس با تشخیص نور، حرکت و یا صدا متوجه می ‌شود که لحظه خاص برای ثبت تصویر مورد نظر فرا رسیده و بلافاصله به دوربین و فلش برای ثبت آن لحظه فرمان می دهد.

با این ابزار کاربران به سادگی می توانند تصاویری مانند لحظه رخ دادن یک صاعقه و یا عبور یک گلوله از یک جسم خاص و متلاشی شدنش را ثبت کنند.

Miops یک باتری قابل شارژ دارد که با یک بار شارژ می‌تواند به مدت ۲۴ ساعت کار کند. این کنترل هوشمند همچنین دارای یک نرم افزار همراه است که به واسطه آن می‌توان از طیف گسترده‌ای از امکانات و ایده‌های خلاقانه برای عکاسی استفاده کرد. Miops در حال حاضر در وبسایت Kickstarter قرار گرفته و قرار است تا آوریل سال ۲۰۱۷ روانه بازار شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج