۳۸۹۸۶۷
۵۰۶۴
۵۰۶۴
پ

بهترین موس‌های مخصوص بازی برای گیمرها

آیا هنوز هم به دنبال بهترین موس‌های مخصوص بازی برای خودتان هستید؟ پس می‌توانید با خیال راحت مطلب پیش رو را مطالعه کنید، چون لیستی از بهترین‌ موس‌های بازی موجود در بازار را برایتان گلچین کرده‌ایم.

وب‌سایت گیم شات - رضوان دشتی: آیا هنوز هم به دنبال بهترین موس‌های مخصوص بازی برای خودتان هستید؟ پس می‌توانید با خیال راحت مطلب پیش رو را مطالعه کنید، چون لیستی از بهترین‌ موس‌های بازی موجود در بازار را برایتان گلچین کرده‌ایم.
بهترین موس‌های مخصوص بازی برای گیمرها

امروزه پیدا کردن بهترین موس مخصوص بازی کار چندان راحتی نیست. تقریبا برای هر سلیقه‌ای موس‌های متعددی در بازار وجود دانرد که توسط کارخانه‌های مختلف ساخته شده‌اند و با امضا و ابزارهای مخصوص خود سعی می‌کنند جلب مشتری کنند. آیا حساسیت یک موس برای شما مهم‌تر از طراحی آن است؟ آیا یک موس مخصوص با کارایی بالا می‌خواهید؟ آیا می‌خواهید توسط این موس در بازی‌های تیراندازی آنلاین موفق عمل کنید؟ و یا می‌خواهید در مبارزات چندنفره و آنلاین از آن موس استفاده کنید؟ از بین تمامی موس‌های مخصوص بازی که در بازار وجود دارند، سعی کرده‌ایم گلچینی از بهترین‌ موس‌ها را برای شما لیست کنیم تا بتوانید در انتخاب خود دقیق‌تر عمل کنید. بنابراین بدون اتلاف وقت می‌رویم سر اصل داستان!

SteelSeries Rival ۷۰۰

موس مخصوص بازی استیل سریز رایوال ۷۰۰ شاید دومین موس گرانقیمت لیست ما باشد، اما این همان مثال بارز ضرب المثل «هرچقدر پول بدهید به همان اندازه آش می‌خورید» است. این دوست کوچک ما حساسیتی بالغ بر ۱۶ هزار نقطه در اینچ دارد و از طراحی ماژولار بهره می‌برد. به این معنی که شما می‌توانید هروقت که خواستید کاور روی موس را بردارید و کاوری که دلتان می‌خواهد را روی شاسی آن سوار کنید. البته در نظر داشته باشید که کاورها به صورت جداگانه‌ به فروش می‌رسند.
بهترین موس‌های مخصوص بازی برای گیمرها

مهم‌ترین ویژگی که در این موس وجود دارد این است که یک صفحه نمایش OLED سیاه و سفیدی در کناره آن وجود دارد. این صفحه نمایش اطلاعات بازی‌هایی که از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند را برای شما به نمایش می‌گذارد (در حال حاضر فقط 3 بازی Dota 2، Counter-Strike: GO و Minecraft از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند). همچنین امکان این را دارید که تصاویر متحرکی را برای این صفحه نمایش تعریف کنید تا به نوبت آن‌ها را نمایش دهد. همانطور که گفتیم، صفحه نمایش OLED یکی از نکات متمایز کننده این موس با دیگر موس‌های مخصوص بازی در بازار است. هرچند شاید این ویژگی فقط یک کارایی دهان پر کن به نظر برسد، اما مطمئنا مخاطبان خود را پیدا خواهد کرد.

علاوه براین، موس رایوال 700 سرشار از ویژگی‌های مخصوص بازی‌ها بوده و باز هم نسبت به موس‌های معمولی بازار در یک جایگاه بالاتری قرار می‌گیرد. به عنوان مثال: این موس از برخی از هشدارهای لمسی پشتیبانی می‌کند. این هشدارها از نوع لرزشی بوده و هنگامی که بازیکنان در خطر و یا زخمی هستند و به آیتمی در بازی نیاز دارند، فعال می‌شوند. شاید این ویژگی نیز کمی نامعقول جلوه کند، اما همین منحصر به فرد و خاص بودنش آن را از رقبا جدا می‌کند.

این موس در اروپا بین 69.98 تا 89.99 پوند قیمت دارد و در آمریکا 99.99 دلار قیمت گذاری شده است.

Razer Naga Hex V2

اگر شما جزو کسانی هستید که عاشق بازی‌های مبارزه‌ای چندنفره و یا نقش آفرینی آنلاین هستید، موس ریزر ناگا هکس وی 2 بیشتر نظر شما را جلب خواهد کرد. وجه تمایز این موس در اولین نگاه کاملا مشخص می‌شود. کناره آن میزبان 7 دکمه فیزیکی که به شکل مدور قرار گرفته‌اند، است. بازیکنان می‌توانند بسته به بازی که توسط این موس انجام می‌دهند، تمام دکمه‌ها را به دلخواه تنظیم کنند.
بهترین موس‌های مخصوص بازی برای گیمرها

قسمت بالایی این موس قابلیت سفارشی سازی بسیار بالایی دارد و بغیر از چند محدودیت کوچک نمی‌توان ایراد خاصی از آن گرفت. در قسمت پایین نیز شاهد دکمه‌هایی هستیم که به شکل یک دایره در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند، بنابراین اگر دوست نداریم که هنگام بازی فقط به ماوس و دکمه‌هایش نگاه کنیم، باید ذهن خود را آماده کنیم و تمرین دهیم تا جای دکمه‌ها (و کارکرد هرکدام) را به خاطر داشته باشیم. هرچند این مهارت و عادت کردن با دکمه‌های کناری موس همانطور که انتظار می‌رفت، اندکی زمان می‌برد، اما ارزشش را خواهد داشت.

جدای از دکمه‌های سفارشی سازی شده، این موس از نورپردازی کامل کامپیوتری بهره می‌برد که استایل و رنگ آمیزی بیشتری را به نور ال ای دی بالا و کناری بدنه موس اضافه می‌کند. علاوه براین، موس ریزر ناگا هکس وی ۲ وزن سبکی دارد و جابه جا کردن آن بر روی سطوح مختلف به آسانی صورت می‌پذیرد. پروفایل‌هایی نیز برای برخی از بازی‌های چندنفره آنلاین (از جمله League of Legends و Dota ۲) وجود دارند که می‌توان به وسیله آن‌ها کارکرد دکمه‌های موس را تعریف کرد.

این موس در اروپا ۷۹.۹۹ پوند و در آمریکا نیز ۷۹.۹۹ دلار قیمت دارد.

Logitech G۹۰۰ Chaos Spectrum

کم کم داریم وارد طیف موس‌های مخصوص بازی قدرتمند می‌شویم. موس لاجیتک جی ۹۰۰ از همین دسته از موس‌های قدرتمند به حساب می‌آید. جی ۹۰۰ یک موس مخصوص بازی بدون سیم است که علاقه دارد روی موس‌های بی‌سیم دیگر بازار را کم کند. این ابزار کوچک در اجرا هیچ گونه تاخیری که در موس‌های بی‌سیم دیگر شاهدش بودیم، ندارد و با حساسیتی بین ۲۰۰ تا ۱۲ هزار نقطه بر اینچ و طراحی نوآورانه‌ای که دارد (در این موس امکان کار کردن با هر دو دست فراهم شده است)، به یکی از گزینه‌های جدی این لیست تبدیل شده است. کم پیش می‌آید که یک موس تقریبا همه سلیقه‌ها را پوشش دهد، اما لاجیتک جی ۹۰۰ یکی از همین دسته موس‌ها است.
بهترین موس‌های مخصوص بازی برای گیمرها

این موس همانند اکثر موس‌های مخصوص بازی موجود در این لیست از حالت نورپردازی RGB و سفارشی سازی شده پشتیبانی می‌کند. همچنین دارای دکمه‌های ماژولاری بوده که برای همه دست‌ها با انواع شکل‌ها و روش‌های بازی مناسب است. جالب است بدانید که دقیقا 11 دکمه بر روی این موس وجود دارند، بنابراین، هیچ وقت از این لحاظ کم نخواهید آورد.

اگر هم نگران عمر باتری این موس هستید، باید به اطلاع شما برسانیم که موس جی 900 با هر بار شارژ تقریبا 30 ساعت قابل استفاده خواهد بود. علاوه براین، در شرایطی که می‌خواهید از موس استفاده کنید، اما باتری آن کم است، می‌توانید هنگامی در حال شارژ کردنش هستید نیز با آن مانند موس‌های سیم‌دار دیگر کار کنید. اگر بی‌سیم بودن یکی از گزینه‌های مهم شما برای خرید یک موس مخصوص بازی است، پس بدون شک این موس بهترین گزینه برای شما خواهد بود. چون این موس کاری می‌کند که موس‌های بی‌سیم دیگر تا آخر عمر گوشه انبار خاک بخورند. قبول داریم که قیمت این موس بسیار بالا است، اما در نظر داشته باشید برای کسانی که می‌خواهند یک دهه را با آن سر کنند، این قیمت ارزشش را دارد.

موس جی 900 را می‌توان با قیمت 119.99 پوند در اروپا و با قیمت 144.23 تا 149.99 دلار در آمریکا تهیه کرد.

Corsair M65 Pro RGB

اگر جیب شما اجازه نمی‌دهد که به سراغ موس‌های لوکس بی‌سیم و یا موس‌هایی که دکمه‌های قابل برنامه ریزی دارند، بروید، پس شاید موس کورسایر ام 65 پرو بتواند انتخاب خوبی هم برای شما و هم جیبتان باشد. این موس با قیمتی زیر 50 پوند، لقب یکی از مقرون به صرفه‌ترین موس‌های مخصوص بازی این لیست را یدک می‌کشد، اما وقتی بحث عملکرد به میان می‌آید، قیمت نسبتا ارزان این موس را فراموش خواهید کرد. ام 65 پرو یک موس مخصوص بازی نسبتا قوی است که بسیاری از ویژگی‌های موس‌های گرانقیمت دیگر را در بسته‌ای با قیمت مناسب جمع آوری کرده است.
بهترین موس‌های مخصوص بازی برای گیمرها

اول از همه بگذارید بگوییم که این موس دارای حساسیتی بالغ بر ۱۲ هزار نقطه بر اینچ است و کمک به سزایی به روان بودن گیم پلی بازی‌ها و استفاده از آن می‌کند. همچنین طراحی کلی این موس که از آلومینیوم مورد استفاده در صنعت هواپیمایی بوده، باعث می‌شود که استفاده از این موس در ساعت‌های طولانی خستگی و آسیب کمتری به دست بازیکنان وارد شود. همچنین سیستم وزن سه مرحله‌ای در این موس قرار داده شده است که قابل تغییر بوده و استفاده از آن را برای افراد مختلف آسان‌تر می‌کند. علاوه براین، یک دکمه تک تیرانداز در سمت چپ و یک سویچ نوری تغییر دهنده مقدار حساسیت نیز بر روی این موس قرار گرفته شده‌اند.

صحبت از نور شد. شرکت کورسایر نورپردازی را فدای قیمت کم این موس نکرده است. ام ۶۵ پرو از محدوده کامل RGB پشتیبانی می‌کند و طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را نمایش می‌دهد.

موس ام ۶۵ پرو با داشتن ۸ دکمه بر روی خود، سلیقه‌های گسترده‌ای را می‌تواند پوشش دهد. همچنین اگر استفاده آسان، راحت و لذت بخش این موس را در کنار قیمت زیر ۵۰ پوندی که دارد قرار دهیم، ارزش واقعیه آن را درک می‌کنیم.

ام ۶۵ پرو را می‌توان با قیمت ۴۴.۹۹ پوند در اروپا و بین ۵۶.۹۹ تا ۵۸.۹۹ دلار در آمریکا تهیه کرد.

Logitech G۵۰۲ Proteus Spectrum

همانند بسیاری از موس‌های مخصوص بازی که در این لیست مشاهده کردید، لاجیتک جی ۵۰۲ نیز دارای ویژگی‌های آشنایی مانند: دکمه‌های قابل سفارشی سازی (۱۱ دکمه در این مدل)، دکمه تغییر حساسیت که بین ۲۰۰ تا ۱۲ هزار نقطه در اینچ متغیر است، نورپردازی قابل سفارشی سازی و قابلیت ذخیره پروفایل بازی‌های مختلف است.
بهترین موس‌های مخصوص بازی برای گیمرها

موس جی 502 از سیستم وزن مشهور شرکت لاجیتک نیز بهره می‌برد. این سیستم به شما اجازه می‌دهد تا زیر موس که به صورت 6 ضلعی طراحی شده است، را باز کنید و به اضافه و یا کم کردن وزن آن به وسیله وزنه‌هایی که هر کدام یک ضلع از 6 ضلع را تشکیل داده‌اند (هر ضلع حدود 3.6 گرم وزن دارد)، بپردازید. فرقی نمی‌کند که هنگام بازی کردن هستید یا مرورگری، در هر زمانی می‌توانید وزن دقیق موس را از بین فوق سنگین و فوق سبک تعیین و نتظیم کنید.

ویژگی نهایی که موس جی 502 را از دیگر موس‌های مخصوص بازی این لیست متمایز می‌کند، دکمه‌ منحصربه فردی است که پایین دکمه چرخان قرار گرفته است. این دکمه مرکزی، قابلیت چرخش دکمه چرخان موس را به صورت کامل آزاد می‌کند. با فشردن این دکمه، دکمه چرخان بدون اصطحکاک و به شکل روانی خواهد چرخید که از این ویژگی می‌توان در بعضی از برنامه‌ها و بازی‌ها استفاده کرد.

موس جی 502 بین 59.99 تا 69.99 پوند در اروپا و بین 59.99 تا 79.99 دلار در آمریکا قیمت گذاری شده است.

Razer DeathAdder Chroma

شرکت ریزر به جرات یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین سازندگان لوازم جانبی برای رایانه‌های شخصی است؛ و اکثر لوازم‌های جانبی‌اش حول محور بازی‌ها می‌چرخند. شما چه متوجه شده باشید چه نباشید، حتما یکی از محصولات این شرکت را استفاده کرده‌ و یا حداقل دیده‌اید. موس ریزر دث ادر کروما بدون شک یکی از محبوب‌ترین موس‌های مخصوص بازی موجود در این روزهای بازار است و با نگاهی ساده به آن می‌توان متوجه شد که واقعا جای تعجبی هم ندارد که اینقدر طرفدار داشته باشد. این موس پرطرفدار طراحی بسیار شیک و جذابی دارد (تمام محصولات شرکت ریزر به رنگ‌های تاریک و طراحی‌های عالی مشهور هستند) که هیچ کجا نظیر آن را مشاهده نکرده‌اید. در کنار طراحی جذاب ویژگی‌های زیادی نیز در این موس گنجانده شده‌اند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.
بهترین موس‌های مخصوص بازی برای گیمرها

از این ویژگی‌ها می‌توان به حساسیت ۱۰ هزار نقطه بر اینچ که به شکل پیش فرض در موس قرار داده شده است، به حسگر ۴G اپتیکال، به ۵ دکمه‌ای که بر روی موس قرار دارند و شامل کلید‌های چپ و راست می‌شوند که به شکل راضی کننده و خوشایندی عمل می‌کنند، به دکمه بزرگ و شیاردار چرخانی که به کوچکترین حرکات انگشت پاسخ می‌دهد و غیره اشاره کرد. شاید مهم‌ترین نکته در مورد این موس این است که استفاده از آن به شکل شگفت‌ آوری راحت بوده و روی هر سطحی به راحتی سُر می‌خورد. این موس با طراحی ارگونامیکی که دارد، خیلی راحت در کف دست شما جای خواهد گرفت و روکش‌های پلاستیکی که در کناره‌های موس قرار دارند، ثبات آن را در دست شما حفظ می‌کنند. همچنین کیفیت ساخت کلی این موس نیز کاملا خوشایند و راضی کننده به نظر می‌رسد.

موس دث ادر همانند موس‌های مخصوص بازی شرکت لاجیتک دارای یک سیستم وزن نیز است. این موس در حالت پیش فرض از موس‌های دیگر مقداری سنگین‌تر بوده (۱۰۵ گرم) که هرچند چندان هم سنگین نیست، اما شاید برخی برای عادت کردن به آن لازم باشد اندکی زمان صرف کنن. همچنین شرکت ریزر نسخه‌ای از این موس را برای کسانی که چپ دست هستند نیز به بازار عرضه کرده است. در نظر داشته باشید که فقط تعداد کمی از موس‌های لوکس مخصوص چپ دست‌ها در دنیا وجود دارند و دث ادر کروما نیز یکی از آن‌ها است.

جزییات ریز بسیار زیادی در مورد این موس وجود دارند که نمی‌توانیم به همه آن‌ها اشاره کنیم. تجربه نشان می‌دهد که به خاطر ذات کمال گرای شرکت ریزر، دیر یا زود شاهد نسخه بروزتری از این موس به همراه بهبودهای بیشتری برای پیشرفت محصول خواهیم بود.

این موس با قیمتی بین ۶۴.۹۹ تا ۶۹.۹۹ پوند در اروپا و ۵۶.۹۹ تا ۶۹.۹۹ دلار در آمریکا به فروش می‌رسد.

همانطور که قبلا اشاره کردیم، موس‌های موجود در این لیست، بهترین موس‌های مخصوص بازی هستند که می‌توانید در بازار پیدا کنید. توجه کنید که این لیست فقط گلچینی از موس‌هایی است که در بازار وجود دارند و آن را به چشم یک لیست قطعی و تعیین کننده نگاه نکنید. هر روز شاهد تولید و عرضه موس‌های مخصوص بازی جدیدی هستیم. بله همین الان نیز موس‌های رایوال ۷۰۰ به همراه یک نمایشگر OLED سیاه سفید عرضه می‌شوند و موس‌های لاجیتک جی ۵۰۲ نیز دارای سیستم وزن پیچیده‌ای هستند، اما کسی چه می‌داند که در آینده نزدیک این ابزارهای کوچک چه امکاناتی را با خود به همراه خواهند آورد؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج