۳۹۳۱۴۴
۱۸ نظر
۵۰۰۳
۱۸ نظر
۵۰۰۳
پ

تشریح مرگ‌های مشکوک به قتل در یاسوج

رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، آخرین وضعیت پرونده‌های سه مرگ مشکوک به قتل در یاسوج را تشریح کرد.

خبرگزاری ایلنا: رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، آخرین وضعیت پرونده‌های سه مرگ مشکوک به قتل در یاسوج را تشریح کرد.

سرهنگ خداکرم پاک‌روان با تشریح سه مرگ مشکوک به قتل در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد، تاکید کرد که هر سه مرگ عنوان شده «خودکشی» بوده است.

وی گفت: هر سه حادثه مشکوک به قتل، به صورت حلقه‌آویز بوده و با طناب دار صورت‌گرفته و همگی "خودکشی" بوده است.

رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: هر مرگی که اتفاق می‌افتد و به پلیس گزارش می‌شود به عنوان فوت مشکوک محاسبه شده و پلیس، تحقیقات ویژه خود را انجام می‌دهد.

پاک‌روان با بیان اینکه حتی کسانی که در بیمارستان‌ها فوت می‌کنند به دیدگاه پلیس یک مرگ مشکوک است، اظهار داشت: قصور پزشکی نیز جزو برنامه‌های تحقیقاتی پلیس است.

وی با بیان اینکه پلیس ابتدا به دقت محل جرم را بررسی و سپس استعلامات لازم را از پزشکی قانونی دریافت و سایر برنامه‌های لازم را پیگیری و اجرا کرده تا به حصول نتیجه برسد، تصریح کرد: نظر نهایی پزشکی قانونی در زمان کالبدشکافی جسد برای ما بسیار اهمیت دارد و به همین خاطر دقت‌های لازم در این زمینه باید صورت گیرد.

پاک‌روان در ادامه به تشریح سه حادثه مرگ حلقه آویز شده در یاسوج در یک ماهه گذشته که شایعات فراوانی از قتل را نیز به همراه داشت، پرداخت و گفت: برای مرگ مشکوک یک مغازه‌دار که در خیابان جمهوری شغل کباب‌فروشی داشت، تحقیقات گسترده‌ بسیار فشرده‌ای به مدت ۱۰ شبانه روز انجام گرفت که تقریبا به نتیجه نهایی رسیده‌ایم.

رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: براساس آخرین کارهای کارشناسی صورت گرفته در حوزه پلیس آگاهی، ما به این نتیجه رسیده‌ایم که او خود اقدام به «خودکشی» کرده است.

پاک‌روان در پاسخ به این سوال که شایعه شده است زن و مردی با هویت‌هایی معلوم اقدام به قتل این مغازه‌دار از طریق اخاذی در ازای پرداخت ۵۰ میلیون تومان کرده‌اند؟ تاکید کرد که چنین چیزی به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی گفت: چنین چیزی جز شایعه هیچ چیز دیگری نیست و ما با اطمینان کامل می‌گوئیم که مطالب مطرح شده در بازار و در بین مردم یاسوج در این زمینه جز شایعه، هیچ پایه و اساسی ندارد.

رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال ایلنا که گفته می‌شود مرگ دو جوان در جاده روستای سروک یاسوج هم قتل بوده و تعدادی دستگیر شده‌اند؟ نیز خاطرنشان کرد: چنین چیزی هم صحت ندارد و شایعه است.

پاک‌روان افزود: متاسفانه این دو جوان خودشان اقدام به خودکشی کرده و پلیس حتی مغازه‌داری که طناب دار را به آنان فروخته بود پیدا و بازجویی کرد.

وی با تاکید براینکه پرونده این سه مرگ تاکنون از دیدگاه پلیس آگاهی یاسوج، «خودکشی» است نه «قتل»، تصریح کرد: متاسفانه دامنه تحمل و صبر افراد کم شده و از سویی انتظارات نسبت به جامعه از سوی جوانان دوچندان شده است.

رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: گاهی خودکشی‌هایی را شاهد بوده‌ایم که با انگیزه‌های بسیار ضعیف شکل گرفته که برای خود ما نیز جای تعجب دارد. در اینکه چرا آستانه مردم نسبت به گذشته بسیار کم شده ما معتقدیم باید کارشناسان چنین چیزهایی را بررسی کنند اما مردم مطمئن باشند که تنها هدف پلیس، احساس راحتی و امنیت برای آنان است و در این بین از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • shima

      منم یه بار خودکشی ناموفق داشتم ولی سر عقل اومدم

    • سانسور نکن لطفن

      بجای این شیرین زبانی ها یک فکری به حال معیشت وکار جوانان بدبخت فلاکت زده کنید تا خودکشی انقد نباشه انقد اختلاص و دزدی نکنید اگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگررررررررررررررررر به قیامت اعتقاد دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

    • بدون نام

      واقعا همین طوره که میگید یک جوان اگه امید وانگیزهبه زندگی داشته باشد چرا باید خودکشی کنه

    • Ahad

      شیما تو چرا خودکشی میکردی
      خدا را شکر نجات پیدا کردی

    • مهتاب

      واقعا نمیدونید چرا تحمل مردم اینقدر کم شده؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      از اون آقا سوال کنید که چرا بعد از انتخاب شدن کلیدش به هیچ دری نخورد و همه ی درها بسته ماند؟

    • سجاد افضلی

      آمار خودکشی در ایران خیلی رفته باره سه هفته پیش دوستم را نجات دادم شاید باورتان نشه داشت خودکشی میکرد

    • ایمان

      چرا آستانه مردم نسبت به گذشته بسیار کم شده ؟؟؟

      اینم سواله که شما میپرسین؟؟
      واقعا جوابشو نمیدونین؟؟

    • مهدی

      شیما راس میگه کمبود شوهر باعث خودکشی میشه.خدا رو شکر که چیزیت نشد.

    • salar

      متاسفم برات اقا مهدی
      و متاسفم برا عزیزی ک همیشه خدا نظراتمون رو سانسور میکنه اما نظر تو رو تایید!!!
      از مردونگیت فقط همین چیزا بلدی؟
      شما حتما مشکلات تو زندگیت نداشتی یا سنت کمه!!!!

    • مهدی

      حالا سالار من یه شوخی کردم یکم جو خیلی ناراحت کننده بود گفتم عوض شه.شما چرا ناراحت میشی.معذرت میخوام خوبه

    • بدون نام

      من فرزند انجا هستم چرا ؟ شما مگه در جای دیگری جز استان ما زندگی می کنی که تعجب می کنی خانواد های پر جمعیت و کم درامد با چند جوان بیکار تحصیل کرده و رها کردن روستاها و زمین های ابا و اجدادی که با وامهای کم سود میشه میلیونها انسان را سیر کنند و اشتغال زایی داشته باشند ما تولید کننده ی نفت وگازیم و رود خانه هتی پر ابی داریم که همه شیرین هستند ولی مردم از امکانات اب وگاز در نود درصد روستا ها بی نصیبند و جاده های صعب والعبور و سنگلاخی

    • بدون نام

      سارا جان مهدی بیچاره اومده اینجا خود نمایی کنه و بگه من هم هستم مردی مثل تو مهدی جان شوهر از توش در نمیاد بلکه لولو سر خرمنه

    • سینا یزد

      خدا به هممون رحم کنه که گرانی وبیکاری باعث این خودکشیها است شیما خانم شما توکل به خدا کن وهیچ وقت خودت را عذاب نده جانم زحمت بکش وکمتر خرج کن سرتو بالا گیر بگو یا علی .....موفق باشی

    • ایمان

      من پرستار اتفاقاتم. توی یه شهر سیصد هزار نفری هم کمتر. روزانه دو یا سه اقدام به خود کشی مه هفته ای حد اقل دو یا یکیشون منجر به مرگه. اینا را از من بپرسید همشون هم میگن مشکل داریم یا عاشقن یا بی پول عاشقن چیزای مختلف ولی همش به بی سر سامانی اون جون ربط داره. میگن هرچه قد فکر میکنم میبینم با این گرونی نمیشه ازدواج کرد باید چهل سال کار کنی تا بتونی خرج یه عروسی یو بدی. بعد عروسی هم باید نون خشک بخوری تا بتونی زنده بمونی.

    • امیربوشهر

      همش ازفقرنداری؟دست به این کارمیزنن

    • امیربوشهر

      همش مقعصر شبکه های اجتماعی هست بخدا؟ازموقع که این بساط اومد؟مردم خراب شدن؟

    • بدون نام

      چرا؟چرانمیذاره پستامو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج