۳۹۳۹۲۹
۲۵۰ نظر
۲۹۵۷۷
۲۵۰ نظر
۲۹۵۷۷
پ

چطور در یک هفته تا ۸ کیلو وزن کم کنیم؟!

البته که راه‌های سریع کاهش وزن معمولا نتیجه پایداری ندارند و باید پس از کاهش وزن خود رژیم غذایی مناسبی را دنبال کنید و در کنار آن حتما به ورزش و پیاده روی بپردازید، اما اگر در مخمصه‌ای گرفتار شده اید و باید حتما چند کیلو وزنتان را کم کنید این رژیم به شما کمک می‌کند به روشی طبیعی و بدون آسیب رساندن به بدن خود این کار را انجام دهید.

برترین ها - ترجمه از نگین فانی نام: آیا به دنبال سریع ترین راه برای کاهش وزن هستید؟ قرار است یک هفته دیگر به جشنی بروید ولی لباس هایتان برایتان کوچک شده اند؟ این رژیم به شما کمک می کند در کوتاهترین زمان ممکن وزن خود را تا ۸ کیلوگرم کاهش دهید.
البته که راه های سریع کاهش وزن معمولا نتیجه پایداری ندارند و باید پس از کاهش وزن خود رژیم غذایی مناسبی را دنبال کنید و در کنار آن حتما به ورزش و پیاده روی بپردازید، اما اگر در مخمصه ای گرفتار شده اید و باید حتما چند کیلو وزنتان را کم کنید این رژیم به شما کمک می کند به روشی طبیعی و بدون آسیب رساندن به بدن خود این کار را انجام دهید.
البته این نکته را در نظر داشته باشید که میزان تغییر وزن افراد مختلف می تواند کاملا متفاوت باشد، اما در این که وزن کم می کنید هیچ شکی نیست. همچنین یادتان باشد که تقلب نکردن و رعایت مو به موی برنامه داده شده شرط لازم برای رسیدن به نتیجه مطلوب است.
چطور در یک هفته تا 8 کیلو وزن کم کنیم؟!
این رژیم غذایی که به نام رژیم «جنرال موتورز» (GM) معروف است یکی از سریع ترین روش های سالم و طبیعی برای کاهش وزن است. این برنامه غذایی برای تمام گروه های سنی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد اما نباید برای بیش از دو هفته متوالی آن را ادامه دهید. پس از یک هفته استراحت، البته بدون منفجر کردن خودتان با انواع خوراکی های پرکالری، اگر خواستید می توانید یک دوره دو هفته ای دیگر نیز از این رژیم استفاده کنید.
طی دوره ای که این برنامه غذایی را دنبال می کنید در نظر داشته باشید که تا جای ممکن از موقعیت های استرس زا دوری کرده و خواب کافی داشته باشید. همچنین به هیچ عنوان کمتر از حد مجاز غذا نخورید و به خودتان گرسنگی ندهید! سعی کنید تا آخرین روز خودتان را وزن نکنید و اگر هم دیدید بعد از گذشت چند روز وزن کم نکرده اید رژیم را رها نکرده و حتما تا روز هفتم ادامه دهید.

روز اول

این روز مهم ترین روز در رژیم غذایی شما است. امروز شما باید فقط میوه بخورید؛ هر میوه ای که دلتان می خواهد، هر وقت و هر چقدر که دلتان بخواهد. تنها میوه ای که در این روز مجاز به خوردن آن نیستید موز است. برخی از میوه هایی که برای این روز توصیه می شوند سیب، هندوانه، خربزه و انار هستند. شما باید بین 8 تا 12 لیوان آب هم بنوشید و به غیر از آب و میوه از کنار هیچ خوردنی دیگری حتی رد هم نشوید. هر گاه احساس گرسنگی کردید باز هم میوه و آب بخورید.

روز دوم

امروز روز سبزیجات است و در تمام روز به غیر از سبزیجات هیچ چیز دیگری نباید بخورید. شما می توانید انواع سبزیجات را به صورت خام و یا پخته مصرف کنید. فقط حواستان باشد که به هیچ عنوان در طبخ این سبزیجات از هیچ گونه روغنی استفاده نکنید. آب پز کردن سبزیجات روش خلی خوبی میتواند باشد. حتی می توانید سیب زمینی آبپز هم بخورید، اما بهتر است آن را برای وعده صبحانه مصرف کنید تا کربوهیدرات های آن طی روز بسوزند.
برخی سبزیجات مفیدی که می توانید در این روز مصرف کنید عبارتند از لوبیای پخته، هویج، بروکلی، خیار، کدو، کاهو و کلم. می توانید برای خودتان از ترکیب این سبزیجات سالاد درست کرده و آن را با آبلیمو و یا سرکه سیب بخورید. طبیعتا فعالیت سیستم گوارشی شما افزایش پیدا کرده و بیشتر به دستشویی خواهید رفت، جای هیچ گونه نگرانی نیست. فراموش نکنید در این روز هم 8 تا 12 لیوان آب در طول روز مصرف کنید.
چطور در یک هفته تا 8 کیلو وزن کم کنیم؟!
روز سوم

شما در روز سوم اجازه دارید در طول روز از انواع میوه جات و سبزیجات به غیر از موز و سیب زمینی استفاده کنید. می توانید صبح را با میوه جات شروع کرده و برای ناهار از سبزیجات به شکل سوپ یا سالاد استفاده کنید، سپس برای میان وعده عصرتان از میوه و برای شام مجددا از سبزیجات استفاده کنید. ترتیب استفاده از میوه ها و سبزیجات و یا ترکیب کردن آنها کاملا به خودتان بستگی دارد. امروز هم باید 8 تا 12 لیوان آب بنوشید.

روز چهارم

امروز روز موز و شیر است! به غیر از این دو شما هیچ چیز دیگری نباید بخورید. البته جای هیچ گونه نگرانی نیست، زیرا شما اجازه دارید بین 8 تا 10 موزهمراه با سه لیوان شیر در این روز بخورید. شاید فکر کنید که ممکن است احساس گرسنگی شما را اذیت کند، اما بر خلاف آنچه شما فکر می کنید این میزان از شیر و موز شما را در تمام روز سیر نگه خواهد داشت.
تنها نکته ای که باید رعایت کنید این است که سهمیه شیر و موز خود را به صورت مناسب برای تمام روزتان تقسیم کنید. سعی کنید سه لیوان شیرتان را برای صبحانه، ناهار و شامتان بگذارید تا همراه با موز احساس سیری بیشتری به شما بدهد. آب خوردن را فراموش نکنید، آن هم 8 تا 12 لیوان!
چطور در یک هفته تا 8 کیلو وزن کم کنیم؟!
روز پنجم

شما بیش از نیمی از راه را طی کرده اید و امروز می تواند یک روز رویایی باشد، زیرا بالاخره اجازه دارید یک پیمانه برنج بخورید! البته این برنج باید بدون هیچ گونه روغنی پخته شده باشد. در طول روز حتما 6 تا 7 عدد گوجه فرنگی تازه بخورید. از آنجایی که خوردن گوجه فرنگی اسید اوریک بدنتان را افزایش خواهد داد حتما باید حداقل 10-12 لیوان آب بخورید. شما همچنین مجاز به خوردن سوپ سبزیجات بدون روغن شامل کدو، کلم، هویج و بروکلی، هستید. میوه هایی که امروز می توانید بخورید سیب، پرتقال و گریپ فروت هستند.

روز ششم

امروز هم یک پیمانه برنج در برنامه غذایی شما قرار دارد که می توانید آن را برای وعده ناهار مصرف کنید. بقیه روز را باید با خوردن سبزیجات به صورت خام یا پخته بگذرانید. طبق معمول هر روز 8 تا 12 لیوان آب بنوشید. تا روز ششم شما حتما احساس سبکی خواهید کرد و عملکرد سیستم گوارشیتان نیز بهبود پیدا کرده و متابولیسم بدنتان افزایش پیدا کرده است.
چطور در یک هفته تا 8 کیلو وزن کم کنیم؟!
روز هفتم

شما موفق شدید! امروز روز آخر است و شما می توانید همان برنامه ای که در روز ششم داشته اید را تکرار کنید، اما یک لیوان آبمیوه طبیعی که خودتان در منزل تهیه کرده اید را هم به این برنامه غذایی اضافه کنید. همان مقدار آبی که هر روز این هفته نوشیده اید را امروز هم باید تکرار کنید. در پایان روز خودتان را وزن کنید و نتیجه زحمات یک هفته ای خود را ببینید، اگر در آینه نگاه کنید خواهید دید که پوستتان نیز روشن تر و شفاف تر شده است. آن چه در ظاهر می بینید تنها بخشی از مزایای این رژیم یک هفته ای است. یادتان باشد که چقدر در این هفته تلاش کرده اید و آن را با پرخوری کردن در روزهای آینده از بین نبرید.

نکته 1: برای رسیدن به نتایج بهتر روزی ۴۵ دقیقه پیاده روی را در برنامه خود بگنجانید.

نکته ۲: شما مجاز هستید هر چقدر که خودتان می خواهید چای سبز و قهوه، البته بدون شیر و شکر، بنوشید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صابر

      این برنامه کاملا غیر علمی و بسیار بسیار خطرناک است-از سایت وزین برترینها انتظار میرود مطالب بی پایه و اساس را منتشر نکند تا سلامتی کسی به خطر نیوفتد-ممنون

      پاسخ ها

      • مریمی

        جناب آقای صابر ، اولا که من این رژیمو گرفتم و هیچگونه مشکلی نداشتم ؛ چون سرشار از میوه ها و سبزیجاته و حتی توو یه روزش شما میتونی برنجم بخوری ثانیاً این رژیم فقط هفت روزه و فکر نمیکنم توو این مدت اتفاق خاصی برا کسی بیافته ، من توو این یه هفته ای که این رژیم رو داشتم 8 کیلو لاغر نشدم ولی واقعن توو این مدت بیشتر به سلامتی و غذا خوردنم فکر کردم و فهمیدم که باید درست غذا بخورم در واقع این رژیم درست غذا خوردنو یاد آدم میده . موفق باشید

      • Behnavaz

        من تاحالا چند بار این رژیمو گرفتم طوریم نشد هیچ. تازه بشاش تر و سالم تر هم شدم

      • مریمی

        دوستان عزیز من این رژیمو هر چن وقت یکبار میگیرم ، مصلن هر سه ماه یکبار توو یه هفته ش اینکارو انجام میدم ، الان که به وزن ایده آل رسیدم خودم یه سری از غذاهاشو تغییر میدم یا کم و زیاد میکنم ولی هیچ مشکلی بوجود نیومده ، شمام لازم نیس حتمن همون کارارو انجام بدین مهم اینه که درست غذا خوردن و سالم غذا خوردن یاد بگیریم ، به نظر من این رژیم بیشتر رو دریافت کالری غذاها تاکید داره که شما میتونید با هر غذایی که دوس دارین و از نظر غذایی کالری کمتری داره جایگزین کنید.

      • یاسمین

        شما‌ کاملا دارید اشتباه میکنید من در طول یک هفته از ۶۰ کیلو به ۵۴ کیلو تبدیل شدم ولی چربی سوزی افراد باهم فرق میکند

      • حمیدی..... باران

        کمکم کنیدتا لاغر شو م حر کاری میکنم لاغر نمیشم شکم و پهلو دارم
        من ۱۱ سالمه

      • میترا

        چی بخورم لاغر شم

      • soloo

        خداوکیلی کسی انجام داده واقعا نتیجه گرفته باشه؟

      • اریا

        من می خوام وزن کم کنم توکل به خدا

      • محمدرضا

        به جای موز چه میوه ای میشه خورد

    • صابر

      خانم مریمی-بنده اگر مورد قبول واقع شود متخصص تغذیه هستم و بر مبنای علمی توصیه کردم و از سر دلسوزی-که دلایل علمی هم از حوصله این بحث خارج است-ولی اگر کسی به فکر سلامتی خود نباشد مختار است-موفق باشید.

      پاسخ ها

      • مریمی

        بازم ممنون جناب ، پاینده باشید...

      • ریحانه

        بخشید من تازه میخوام این رژیم رو شروع کنم میشه در روز اول از آب میوه طبیعی هم استفاده کنم

      • بدون نام

        واقعا لاغر میکنه یان

      • بدون نام

        توکل به خدا منم میخواک از فردا رژییم رو شروع کنم

    • صابر

      خانم مریمی-بنده اگر مورد قبول واقع شود متخصص تغذیه هستم و بر مبنای علمی توصیه کردم و از سر دلسوزی-که دلایل علمی هم از حوصله این بحث خارج است-ولی اگر کسی به فکر سلامتی خود نباشد مختار است-موفق باشید.

    • بدون نام

      اگه ضرورتی باشه برای کاهش وزن خوبه،...البته کاهش وزنش ماندگار نیست و بنظرم بر میگرده.
      تغییر برنامه عذایی باید درست و طولانی مدت باشه.

      پاسخ ها

      • سحر

        من این رزیم رو گرفتم و 8 کیلو کم کردم و یچ اثرات بدی هم نداته.رزیمش عالیه

      • بدون نام

        خب میتونیم همه ی هفته هاروابنجوری تکرارکنیم

    • دراكولا تا به تا

      چرا بايد كسي احتياج داشته باشه در يه مدت كوتاه وزن كم كنه؟ تاريخ عروسي كه مشخصه خوب زودتر به فكر ميفته ديگه! من كه اصلا نميفهمم دليل اين رژيم ها رو و اين عجله رو! من ١٧ كيلو در عرض يك سال كم كردم و هيچ وقت هم دوباره چاق نشدم. البته متاسفانه الان احتياج دارم ٤ كيلو به وزنم اضافه كنم ولي وزنم تكون نميخوره

      پاسخ ها

      • نازی

        واقعا دوستان این رژیم رو اگه استفاده کردین و خوب بوده بگین یعنی وزنی که کم کردیم بر نگشته؟

    • سامان

      چرت و پرت مطلقه
      آدم به هیچ عنوان تو یک هفته 8 کیلو کم نمیشه
      من خودم 33کیلو وزن کم کردم 10 ماه طول کشید ولی اصولی
      همه چیز میخوردم ولی خیلی کم و بجا میخوردم روزی یک ساعت هم پیاده روی میکردم
      تاکید میکنم همه چیز ولی کم

      پاسخ ها

      • peranses

        منم این رژیمو گرفتم عالی بود من 75 کیلو بودم وزنم شده بود 69 کیلو واقعا عالیه می‌خوام. بازم این رژیمو بگیرم تا کل اضافه وزنم بره

    • بدون نام

      کسانی این رژیم را انجام ریزش مو نگرفتند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من این رژیم رو گرفتم، نزدیک به سه کیلو کم کردم، موهام هم نریخت

    • بدون نام

      سلام منم فكر ميكنم فيبر و ويتامين داره به اندازه كافي بعدش هم برنج و شامل ميشه پس خيلي خطر ناك نيست من كه امتحانش ميكنم حتما

    • مریم

      سلام ،من هفته قبل یعنی از 24 تا 30 مهر95 ،این رژیم رو گرفتم .اون هم به خاطر ایستی که در کاهش وزن داشتم.خیلی سخت بود .امروز متوجه شدم حدود 2.5 کیلوگرم کردم.ولی خیلی خوشحالم که اراده به خرج دادم و موفق شدم ،هرچند نخوردن قند،نان ،پنیر،ماست،گوشت و عدم استفاده از حتی یک قطره روغن و کره واقعا سخت بود.این رژیم باعث سم زدایی بدن میشه و بقول دوستمون ادم متوجه میشه درست خوردن یعنی چی....فقط یک نکته چون برنامه عذایی روز 4 سخت بود من متن اصلی رو پیدا کردم که نوشته بود خوردن یک کاسه سوپ سبزیجات مجازه....برای جایگزین پروتئین هم میشه از قارچ استفاده کرد.من ریزش مو نداشتم.

    • مریم

      سلام ،من هفته قبل یعنی از 24 تا 30 مهر95 ،این رژیم رو گرفتم .اون هم به خاطر ایستی که در کاهش وزن داشتم.خیلی سخت بود .امروز متوجه شدم حدود 2.5 کیلوگرم کردم.ولی خیلی خوشحالم که اراده به خرج دادم و موفق شدم ،هرچند نخوردن قند،نان ،پنیر،ماست،گوشت و عدم استفاده از حتی یک قطره روغن و کره واقعا سخت بود.این رژیم باعث سم زدایی بدن میشه و بقول دوستمون ادم متوجه میشه درست خوردن یعنی چی....فقط یک نکته چون برنامه عذایی روز 4 سخت بود من متن اصلی رو پیدا کردم که نوشته بود خوردن یک کاسه سوپ سبزیجات مجازه....برای جایگزین پروتئین هم میشه از قارچ استفاده کرد.من ریزش مو نداشتم.

    • محمد

      ببینید دوستان از ن ظر رژیم خوبه بعد یک هفته است اما من مصل چینی ها میکنم ۲۰. ۸۰. یعنی چی یعنی ۸۰درصد غذاتو بخور و ۲۰درصد ان رو پس بده با این کار در یک سال ۸کیلو وزنم کم شد صبور باشید ممنون

    • شکیبا

      به نظرم این رژیم فوق العاده است با اینکه من همش در حال خوردن هستم هر چقدر دلم میخواد میوه و سبزی میخورم ولی همش در حال کم کردن هستم خودم وزن میکنم باورم نمیشه من هر رژیمی میگرفتم جواب نمیداد وزنم ثابت بود کم خوری میکردم خیلی هم سختم بود ولی این واقعا عالی!

    • زهره

      سلام من بیست کیلو اضافه وزن دارم باید چیکار کنم تورو خدا کمکم کنید واقعا خسته شدم استرس گرفتم

    • جیگر طلا

      سلام خسته نباشید ببخشید خانم شکیبا شما چقد وزن کم کردی؟من حدودا20کیلو اضافه وزن دارم دوس دارم تا آخر تابستون حتما این20کیلو رو کم کنم به نظرتون ممکنه

    • حدیث

      سلام من حدود ۷ کیلو اضافه وزن دارم ولی دلم میخواد علاوه بر اون ۱۰ کیلو هم وزن کم کنم تا ب وزن ایده عالم برسم ب نظرتون این رژیم مناسبه؟

    • فاطمه

      این رژیم واقا عالی من در طول یک هفته حدود۳تا۴ کیلو وزن کم کردم

    • ارمینا

      اصلا ممکن نیست توی یک هفته 3الي 4کيلووزن کم کنید حداقل کم کردن وزن در ماه 4کيلو است که به شما آسیبی نرسد

    • مهدی

      سلام نظر من اینه که کسی نمیتونه به کسه دیگه ای بگه این رژیم بده یا خوبه چون بدن هرکس یه طور چربی میسورونه من در یک هفته با این رژیم ۱۱ کیلو وزن کم کردم

      پاسخ ها

      • معصومه

        واقعادرعرض یکهفته۱۱کیلولاغرکردی !!واقعاعالیه...منم تصمیم دارم رژیم بگیرم ولی این رژیم غذایی عالیه

      • رها

        سلام ببخشید میشه بدونم چندتا موز مصرف کردید؟

    • مریم

      دوستان من اضافه وزن ندارم ولی برای سلامت بدنم و عادت به تغذیه سالم این رژیم رو میخام حتما امتحان کنم چون دوست کره ایم که پزشکش دکتر کوکو هست این رژیم رو براش تجویز کرده و تضمینیه و میدونم که فوق العاده س
      چون کره ای ها عاشق غذا هستن و به سلامت و پوستشون هم خیلی اهمیت میدن بخاطر همین این رژیم رو انتخاب میکنن چون هم میتونن به راحتی میوه و...بخورن و در عین حال وزن هم کم کنن
      فقط یک چیزی رو بگم این رژیم ها در همه افراد جواب نمیده و ممکنه فرد خیلی جزیی وزن کم کنه که دلیلش چربی های اشباع شده بدن فرد هست هرچه قدر لایه های چربی کمتر و فرد جوانتر باشه این رژیم ها کمک بیشتری بهش میکنن و بالعکس
      وقتی امتحانش کردم بازم میام نظر میدم

    • محیا

      واقعا همچین چیزی وجود داره

      پاسخ ها

      • سارا

        واقعا میشه اینقدکم کرد؟

    • فاطمه

      ولی من در طول یک هفته ۴ کیلو کم کردم

    • محسن

      سلام ممنون از مطالب مفیدتان

    • بدون نام

      همش دروغه اخه موز کجاش چربی سوز پر کالری ترین میوه موزه بعد می خوای ۱۲تا موز بوخوری

    • پریا

      سلام این رژیم برای سن ۱۲ سال با وزن ۴۰ خوبه یا ضرر داره

    • باران

      من 12 کیلو اضافه وزن دارم حتما از این رژیم استفاده میکنم ببینم نتیجه میگیرم یا نه ولی چون سرشار از میوه و سبزیجاته فک نکنم مشکلی ایجاد کنه

    • رویا

      من امروز شروع کردم اخر هفته وزنمو میگم چقد کم کردم ببینم راسته یا دروغ

    • بدون نام

      بنظرم عالی

    • غزل

      سلام من توی یک ماه نیم نزدیک 7کیلو چاق شدم فکر میکنم دلیلش این بود چون ورزش سنگین وبه همراه رژیم داشتم همیشه وتواین یک ماه ونیم به دلیل استرس فقط میخوردم وورزش نمیکردم این اتفاق افتاد به نظر میرسه رژیم خوبی باشه فقط میشه توضیح بدید دلیل وجود 10موز تورژیم چیه چون هیچ دکتر تغذیه موز رو پیشنهاد نمیده ممنون میشم توضیح بدید

    • بدون نام

      من هفته پيش اين رژيم رو امتحان كردم و سه كيلو لاغرشدم، البته تمام موارد رو رعايت نكردم، مثلا اينكه يه مقدار كمي آجيل ميخوردم هر روز. به نظرم رژيم خوبي بود، من هميشه وقتي يك مقدار كه گرسنگي ميكشم، سردرد ميگيريم، ولي اين رژيم باعث سردرد نشد، و همونطور كه آقاي دكتر گفتن، در پايان هفته احساس ميكنم پوستم شفافتر از قبل شده. و در نهايت مهمترين موضوع اينه كه فكر ميكنم اين رژيم باعث شده بيشتر در انتخاب مواد غذايي كه ميخورم دقت كنم

    • sara

      سلام ببخشيد مى خواستم بدونم ٣ روز اخر رژيم
      برنج خالى بايد ميل كنيم يا مثله عدس پلو،لوبيا پلو و....

    • روح الله

      سلام من مسابقات بکس در پیش دارم و من میخواهم ۶ کیلو وزن خود را کم کنم اگر این کار را انجام بدهم من را ضعیف نمیکند و ضرری ندارد لطفا زودتر جواب بدین که وقت کم دارم لطفا تشکر

    • تمنا

      سلام دوستان من هم میخوام از روز شنبه این رژیم رو امتحان کنم تا جمعه ببینم آیا وزن کم میکنم،حتما آمار بهتون میدم

    • بدون نام

      سلام ببخشید میخواستم بدونم منظورتون از یک پیمانه برنج چقده؟و همچنین که برنج خالی بابد باشه؟

    • سروش برنا

      ببخشی مصرف آب بیشتر از 12لیوان نشه ...هرچقدر خواستیم بخوریم

    • مبینا

      من سه روز شروع کردم خیلی سخت نیست وزنمم یک کیلو کم شده روز اخر هم بهتون می گم

    • سارا

      سلام من سيزده سالمه و دخترم، به يه مشاور تغذيه هم رفتم گفت أظافه وزن نداري ولي وخودم چاق نسيتم فقط يكم پرم همينجوري دوس دارم١٠كيلو كم كنم چيكار كنم وزنم٥٦وقد١٦٠

    • ماهان

      سلام خوب هستید

    • آدرینا

      سلام من الان 13 سالمه و 68 کیلو هستم . آخر هفته ی بعد بهتون میگم چقدر کم کردم

    • زهره

      سلام من ۱۲ سالمه و ۶۰ کیلو هستم ۲ ماه که باشگاه میرم برعلاوه اینکه لاغر نشدم ۲ کیلو چاق هم شدم ببینم چه میشه

    • fgh

      ببخشید این رژیم بعد ها دوباره برنمیگرده؟!؟!

    • متین

      سلام
      همونطور که اقا صابر گفتند این رژیم یه رژیم غیر علمیه
      چون وزن کم کردن زیاد اونم تو یک هفته
      باعث تغییر جای کلیه ها میشه
      چون چربی ها هم نقش ضربه گیر برای کلیه ها دارند و هم توی جایگیریشون موثرند

      این جایه جایی کلیه تو بیشتر افراد دچار گره خوردن میزنای و اختلال تو ادرار میشه

    • محمدیار

      سلام به همه..به نظر من اگه پیاده روی کنید و حرکات ورزشی رو انجام بدید بهتره و البته متوجه غذا خوردنتون هم باشید مثلا صبح میتونین از پنیر استفاده کنین با نون جو و نهار هم ماکارانی رو امتحان کنید و شب هم یک لیوان ماست کم چرب و هر روز میتونین این برنامه رو عوض کنید.مثلا جای ماست رو با سوپ و جای سوپ رو با اسفناج و لوبیا البته پخته شده با مقدار کمی روغن تغییر بدید..موفق باشید.

    • بدون نام

      با سلام منم اين رژيم رو شروع کردم

    • مینا

      سلام من امروز رژیم رو شروع کررم و آخر هفته حتما میگم که چقدر کم کردم
      اما تعریفشو زیاد شنیدم.

    • nadiya

      من امروز روز دوممه و 1.5 کیلو کم کردمممممممممممم یوهوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

    • بدون نام

      به نظر من دروغ توی یه روز
      ۱۰تا موز بخوری

    • پرنیان

      سلام دوستان.من این رژیمو امتحان کردم.توی دو هفته ۹ کیلو وزن کم کردم .پوستم خیلی شفاف تر شده و احساس سبکی بینظیری دارم.هیچ اسیبی هم به بدنم وارد نشد اما محض احتیاط یه امپول تقویتی ویتامینه تزریق کردم.خیلی ممنونم از این سایت عالی.

      پاسخ ها

      • مریم

        واقعا میگین

      • امیررضا

        از کجا بدونم تو راست میگی

    • مریم

      سلام نمیدونم واقعیه یا نه ولی من واقعا از فردا استارت میزنم انیوارم نتیجه مطلوب ر و کسب کنم

    • بدون نام

      منم میگیرممم

    • مریم

      من این رژیمو گرفتم... الان روز پنجمم ... بجز روز ۴ بقیش خوب بود. خیلی احساس سبکی میکنم... اصلا هم ریزش مو نگرفتم..

    • سحری

      منم این رژیمو گرفتم امروز روز دوممه تا اخر هفته اطلاع میدم چقد کم کردم

      پاسخ ها

      • سارینا

        من برای خوشتیپیتون این رژیم رو دادم

    • مهتاب

      سلام, اگه بخوام این رژیم و توی دو هفته بگیرم، توی هفته دوم باید دوباره مثل هفته اول، از اول شروع کنم؟

    • سحری

      اره دیگه احتمالا مهتاب جون

    • سحری

      من دو کیلو ونیم کم کردم با این رژیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درستانجام دادی

    • الهه

      سلام آیا میشه گوجه رو در روز پنجم حذف کنیم؟

    • الهه

      سلام آیا میشه گوجه رو در روز پنجم حذف کنیم؟

      پاسخ ها

      • Donya

        بنظرم بازد گوجه رو حذف کرد

    • Elisa

      ميشه وقتي در روز دوم سبزيجات ميخوريم با ابليمو يا نمك مصرف كنيم؟يا ادويه بزنيم

    • حلما

      سلام منن این رژیمو انجام دادم و همه چیزم رعایت کردم حتی لوبیاوسیب زمینیم نخوردم و موزم پنج تا خوردم ولی بازم وزنم کم نشد و فقط 200گرم کم کردم

    • معبن

      آیا حتما یک هفته وزن کاهش میاد

    • فاطمه

      سلام من ۷ کیلو اضافه وزن دارم باید بشم ۵۶ کیلو بنظرتون این رژیم جواب میده؟

    • روژان

      سلام من از این رژیم متمعن نیستم دوست دارم خیلی خیلی لاغر شوم یعنی اگر کسی این رژراانجام داد ولاغر شد بم بگه

      پاسخ ها

      • مجتبی

        من این رژیم ر گرفتم عالیه فقط چون خودم یه کم رعایت نکردم 4 کیلو کم کردم

    • لیلا

      سلام دوستان من هم این رژیم رودارم انجام میدم امروزروزسوم هست ولی هنوزکیلونکردم امیدوارم ک لاغریشم

    • یاسمین

      سلام عزیزام در این روز های رژی اگه بستنی بخوریم اشکالی داره

      پاسخ ها

      • يه دخي مردادي

        بستني چاق كنندست و اشكال داره

    • نفس

      سلام من روز دوم هستم منظورش از یک پیمانه برنج یک پیمانه برنج پخته هس؟وپیمانه چه اندازه ای؟

      پاسخ ها

      • ساینا

        من برنج رو کمتر از یک پیمانه می گیرم و بعد از اینکه تو آب جوشید و نرم شد سبزیجاتی مثل شوید یا کرفس و نعناع داخلش می ریزم و میزارم دم بکشه. اینجوری حجمش هم بیشتر میشه و راحتر سیر میشم

    • ساینا

      سلام. من هم امروز روز سوم هستم. تا الان یک و صد کم کردم. امیدوارم تا آخرش بتونم خوب پیش برم.

    • زیبا

      سلام دوستان من 64 کیلو وزنمه ایا این رژیم ج میده و 10 کیلو کم کنم ....؟؟؟!!

    • بدون نام

      من با جواب خانم مریم که دوست کره ای دارن موافقم

    • سمانه

      سلام به نظرم این رژیم اشتباه ادم باید کنترل روی خودش داشته باشه ما که نمی‌توانیم تا آخر عمر مون همچین رژیمی داشته باشیم و خودمون از همه مواد مغذی منع کنیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا آخر عمر چیه....فقط یک هفته نه بیشتر

    • سپیده

      من تو یه هفته ۵کیلو کم کردم با این رژیم و واقعا عالی بود

    • زیبا

      سلام چیکار کنم که وزنم کم شه خیلی چاق شدم نمیدونم چرا حی همش ضعف میکنم و 10 کیلو اضافه وزن دارگ تورو خدا بکید چیکنموزنم بیاد پاین از 70 بشه حداقل 50 .. .؟؟!!!

    • اریانا

      من دو هفته دیگه تولدمه ۱۲سالمه ۵۶ کیلو ام به نظرتون با این رژیم می تونم تو دو هفته ۱۰ کیلو وزن کم کنم
      لطفا نظراتتون رو بگین خیلی برام مهمه

    • بدون نام

      فقط میگه بخور این همه میوه و شیرو سبزی از کجا باریم خخخ بدرد نمی خورد

    • ملینا

      سلام من قبل از رژیم 68کیلو بودم توی یک هفته تونستم ۱۰کیلو لاغرکنم آسیبی هم ندیدم و پوستم کمتر جوش می زنه

      پاسخ ها

      • Hana

        انقدر دروغ به خورد مردم ندید خجالت بکشید

    • مریم

      مه نمی فامم که بگیرم یا نی یکی یک چیز میگه و دگه هم دگه چیز اوووف

    • دیجی

      سلام من از امروز شروع کردم اگه تاثیری داشت حتما اعلام می کنم

    • نازی

      سلام ۱۶ سالمه ۸۰ کیلو ام خیلی چاقم چیکار کنم لاغر بشم تورو خدا کمکم کنید

    • بدون نام

      از نظر من يك هفته ٧ كيلو به نفع ماست

    • بدون نام

      ببخشید من گوجه فرنگی دوست ندارم چه چیزی را باید جایگزین کنم

    • باران

      امروز روز پنجمه منه روزه دوم ۲کیلو کم کردم رژیمه خوبیه

    • بدون نام

      سلام دوستان منم از فردا شروع میکنم

    • m.a.l

      نمیسه بجای برنج گوشت بخوری؟

    • مجتبی

      این رژیم عالییه میتونی به جای برنج روز پنجم گوشت گاو بخوری
      و به جای برنج روز ششم میتونید برنج قهوه ای و سوپ بخورید من خودم 4 کیلو کم کردم

    • نفس

      سلام من ۱۴سالمه قدم۱۶۷و وزنم۶۰ ایا نیازی به وزن کم کردن دارم؟

      پاسخ ها

      • مهراد

        ن عزیزم شما مناسبی،، فقط چون نوجوان هستی سعی کن که هر روز ورزش و تحرک داشته باشی و سبزیجات مصرف کنی تا شکم نزنی.

    • پروانه

      سلام دوستان من امروز روز اول بود یکم سخت بود اما احساس گشنگی زیاد نکردم انشاءالله وزنم کم بشه فقط صبح چایی رو باشکر خوردم وبعدش فقط میوه خوردم

    • محبوبه

      من خودم 70کیلو بودم و الان شدم 67کیلو واقعا رو من اثر کرد

    • محبوبه

      من خودم 70کیلو بودم و الان شدم 67کیلو واقعا رو من اثر کرد

    • محبوبه

      من خودم 70کیلو بودم و الان شدم 67کیلو واقعا رو من اثر کرد

    • محبوبه

      من خودم 70کیلو بودم و الان شدم 67کیلو واقعا رو من اثر کرد

    • محبوبه

      من خودم 70کیلو بودم و الان شدم 67کیلو واقعا رو من اثر کرد

    • محبوبه

      من خودم 70کیلو بودم و الان شدم 67کیلو واقعا رو من اثر کرد

    • ملیکا

      ممنون ازکمکتون امروز روز دوم منه و ۱:۵کم کردم وخیلی احساس سبکی دارم
      من برای تیم ملی دارم وزن کم میکنم امیدوارم نتیجه بهتری بهم بده

    • لاله

      من این رژیم رو امتحان کردم و سه کیلو وزن کم کردم

    • سحر

      سلام من 12 سالمه .این رزیمم رو روزچهار شنبه شروع کردم و امروز تموم شد.من 50 کیلو بودم و الان شدم 42 .خیلی عالیه.من که راضی بودم.و هیچ اثرات بدی هم داشت.عالیییی بود ممنون از رزیمتون ممون

    • ملیکا

      سلام
      من 20 روز دیگه عروسیمه
      10 کیلو اضافه وزن دارم
      این رژیم را از فردا شروع میکنم و نتیجه را بهتون میگم. دعام کنید

    • دنیا

      من ۲ ماه تو رژیمم و روزی ۳ ساعت ورزش میکنم اما فقط تونستم ۸ کیلو کم کنم.. الان همچنان ۱۸ کیلو اضافه دارم و آخر ماه هم عروسی دعوتیم.. امروز شروع کردم به انجام دادن این رژیم. امیدوارم جواب بده و حداقل نصف اضافه وزنمو کم کنم.. اگر جواب داد خبرتون میکنم

    • Shima

      سلام... من امروز روز ادامه برام دعا کنید اضافه و زنم بره بعد یه هفته نتیجه رو میگم .

    • 10967358

      سلام من تازه دو روزه این رژیمو گرفتم برای رور سوم میشه سوپ جو بدون روغن درست کرد؟

    • زکی

      سلام میگم خب بعد کم کردن این وزن چیکار کنیم برنگرده؟ من یه ماه دیگه عروسیم ومیخوام از فردا شرو کنم رژیم رو ۹ کیلو اضافه وزن دارم به نظرتون اگ کم شد چ کنم تا موقع عروسیم برنگرده؟

    • بدون نام

      سلام من 95کیلو هستم مشکل معده دارم زخم معده شدید مشکل کم خونی هم دارم 25درصد تالاسمی ودوست دارم این رژیم رو بگیرم با این مشکلاتی که دارم میترسم کم بیارم اگه این رژیم بگیرم مشکلی برام پیش نمیاد

    • بدون نام

      سلام من 13 سالمه وزنم 80 آخر هفته میگم چند کیلو هستم

    • مریم.

      من99کیلو هستم و22 کیلو اضافه دارم ایا این رژیم رو چند هفته میتونم ادامه بدم؟؟؟

    • بدون نام

      من ۲۱سالمه و ۸۸کیلو هستم چربی روم پا و شکم دارم این رژیم خوبه؟

    • بهار

      سلام منم شروع کردم روز دوم هستم خیلی خوبه والا اذیت نمیشی

    • پریسا

      سلام من ۱۴ سالمه و۵۰کیلوهستم قدمم ۱۵۱اضافه وزن دارم؟

      پاسخ ها

      • gelareh

        اره

    • بدون نام

      من هم از امروز شروع کردم فکنم جواب بده

    • حانیه

      سلام من مسابقات کنگ فودر پیشدارم این رژیم را بگیرم

    • MARYAM

      سلام من شش كيلو اضافه وزن دارم واقعا مي تونم با اين رزيم اين مقدار وزن رو كم كنم . لطفا بهم جواب بديد.

    • فوژان

      من ٣ كيلو أضافه وزن دارم دوس دارم تو سه روز از بين بره

    • مهناز

      سلام من امروز روز سوم رژیم هستم البته خیلی رعایت نکردم 78.1 بودم با قد 168 امروز وزن کردم 76.4 هستم

    • مهناز

      سلام من امروز روز پنجم رژیم هستم تا امروز صبح دو کیلو هفتصد کم کردم البته خیلی کم رعایت کردم

    • ثریا

      من امروز روز سومه رژیممه...یکونیم کم کردم...ولی خ گشنمه☹️

      پاسخ ها

      • مريم

        جدن روت تاثثير داشته؟؟منم خيلي دوست دارم امتحان كنم

      • موژان

        من۱۳سالمه متاسفانه ۸۲ کیلوام میترسم به این رژیم اعتماد کنم میشه کمکم کنید؟

    • سلام

      من میخواستم پرسم واقعا تاثیر داره اخه من دوسانس باشگاه کار میکنم برام ضرر نداره

      حتی صبح میرم اداره

    • الناز

      سلام میخواستم بدونم من صبح میرم اداره یا بعد ظهر میدم باشگاه دو سانس کار میکنم برام ضرر نداره

    • Maryam

      من‌تازه میخوام این رژیم رو بگیرم اگه خوب نیست نگیرم تو رو خدا کمکم کنید

    • افسانه

      سلام ...من 2ث کیلو توی سه ماه کم کردم ....ولی میخوام از فردا شروع کنم بهتون خبر میدم فردا جمعه شروغ

    • افسانه

      سلام ..من امروز روز اول تمام کردم ..اصلا اذیت نشدم ...ببینم فردا چطوره ...انشا الله خدا کمک کنه ....من 130 کیلو بودم و توی 3 ماه رسیدم 108 6 روز دیگه پست میزارم میگم چند کیلو کم کردم

    • افسانه

      بچه ها امروز روز. چهارم بود. وزن کردم.1 کیلو. کم کردم اصلا نمیرزه به اذیتش

    • افسانه

      سلام والله که من رعایت. کردم. و هیچی کم نکردم ...مردم سر کار نزارید دلم میسوزه چقدر تلاش کرذم

      پاسخ ها

      • نسترن

        خدا خیرت بده افسانه جان که نوشتی
        عزیزم سعی کن هر روز 1 ساعت بری پیاده روی.
        با وزن 108 کیلو مطمئن باش در ماه ۶ کیلو رو لاغر میکنی.
        من خودم 89 کیلو بودم الان بعد شش ماه با پیاده روی شدم 68.

    • setayesh

      این پیشنهاد واقعا عالیه من 76 کیلو بودم الان شدم 65 کیلو وزن ایده عالمو گرفتم متشکرم

    • arta

      عالیه مرسی از راهنمایتون خیلی خوب بود من ۷ کیلو کم کردم

    • زانیار

      سلام و درود بر شما

      هیچ چیز همچون گیاه خواری نمیتونه مفید واقع بشه که هم پاداش فیزیکی و هم پاداش روحی به همراه خواهد داشت حتی برای کسانی که از درد شهوت رانی رنج میبرند
      سپاس

    • شادی

      ببخشید تو مرحله ی چهارم کنار برنج چه غذاهای دیگه ای هم میشه مصرف کرد؟

    • A.M

      بجای روز شیر موز چه چیزی رو میتونیم جایگزین کنیم؟؟

    • هدیه

      واقعا تاثیر داره توروخدا بگین من خیلی سختمه رژیم بگیرم

    • چشمک

      من امروز شروع کردم نتیجرو بهتون میگم.68 کیلو ایشالا اخر هفته 60 کیلو ام

    • دانی

      سلام منم خیلی دوس دارم لاغر کنم الان تقریبا ی هفته ک هیچ غذایی نخوردم اگه هم در روز خیلی گرسنه شم ی لیوان شیر با چنتا خرما میخورم مصرف چایی سبز هم در روز زیاد دارم حس میکنم سبک شدم اما دقیقا نمیدونم چقدر کم کردم حالام نمیدونم این رژیم رو شروع کنم یا نه

    • اسما

      منم 24روز دیگه عروسیه دختر خالمه و میخوام ش
      ساقدوش بشم ول 52کیلو هستم و قدم هم 144سنم هم 12ولی میگم این رژیم برای من ضرری نداره لطفا یه نفر جواب بده

    • محسن

      سلام دوستان عزیز من ۳۰ سالمه وزنم هم ۱۰۰ کیلو هستش انشالله ازفردا استارت این رژیم رو میزنم و آخره هفته نتیجه رو بهتون میگم انشالله با توکل به خدا نتیجه میگیرم یا علی مدد

      پاسخ ها

      • مهراد

        موفق باشی دوست عزیز. ولی هیچ وقت نگو از فردا یه کاری رو شروع میکنم، از همین حالا شروع کن. امروز همون فردا دیروزه

    • ساناز

      سلام اين رژيمو امروز شروع كردم فقط يه سوال چاي سبز يا قهوه تا چندليوان مجاز هستيم؟ و از روز اول ميشه مصرف كرد؟

    • دنیا

      منم ۱۸ کیلو اضافه دارم،عروسی هم دعوتیم همه فامیلامونن مثل باربی میمونن، امیدوارم بتونم با این رژیم لاغر بشم

    • بدون نام

      درود من این رژیم رو از 5شنبه شروع میکنم فردا آزمون داریم 7 تا درس امتحان فکرنکنم نتونم بخورم من توی 3 ماه 10 کیلو کم کردم الان 80 کیلو هستم به امید خدا بشم 70 بعد یک هفته بهتون میگم جواب داد یا نه :)

    • پروانه

      من ۱۲ کیلو اضافه فزن دارم نمیدونم که اگه رژیم رو بگیرم این ۱۲ کیلوم کم بشه . البته با این حرفایی که شما میزنید حتما میشه

    • ایه

      من جمعه 30اذرمسابقه ووشودارم باید56باشم ولی الان 60کیلووزنمه چون کنکوردازم ورزشم کم شدالان4کیلواضافه وزن دارم...خواهش میکنم بمن بگین اسن رژیم بمن کمک میکن چون تورژیم غذایی روزهفتم داره ولی من اگ ازفرداشروع کنم روزهفتم مسابقه دارم...خواهش میکنم بمن بگین چیکارکنم...18سالمه

    • بدون نام

      من روز سوم رژیم هستم و موقعی که تصمیم به رژیم گرفتم خودم رو وزن نکردم و نمیدونم چقد قراره وزن کم کنم ولی میدونم بعد از پایان یک هفته روی خوردنم کنترول دارم و درست سالم و به موقع غذا میخورم .
      این رژیم سخت هست ولی خطرناک نیست ،خواستن توانستن هست اگر تصمیم داری وزن کم کنی واسش سختی بکش و تسلیم نشو

    • حورا

      من امروز روز چهارم رژیم هستم و حدود ۳کیلو کم کردم واصلا هم اذیت نشدم

    • ناهید

      ممن رژیم رو گرفتم و حدود سه کیلو وزن کم کردم .بنظرم عالیه فقط ی کم اراده نیازه

    • ماندا

      من دو کیلو اضافه وزن دارم به سختی وزنم میاد پایین امتحان کنم ببینم چی میشه

    • سما

      سلام من رژیم گرفتم خیلی خوب بود واقعا وزن کم کردم ولی بعد معدم کوچیک شد وقتی تو غذا خوردن زیاد روی میکردم بالا میاوردم خیلی خوب بود بازم میخوام شروع کنم

    • سحر

      سلام من امروز روز اولمه انشالا که کم شم 20کیلوباید کم کنم اما حاضرم حداقل 10کیلوکم کنم فعلا پناه به خدا الان 90هستم تا اخر هفته معلوم میشه بهتون خبر میدم.فقط سئوال چندتا خرما خوردم امروز خراب میشه رژیمم یعنی؟؟؟؟

    • زهرا

      سلام .منم 74کیلویم منم میخوام شروع کنم انشاالله کم کنم من رژیم کانادای رو گرفتم 6کیلو کم کردم بازگشتش خیلی کم بود ولی این رژیمو حتما امتحان میکنم باشگاهم هر روز میرم بعد از یک هفته حتما خبر شو میدم دوست دارم 9کیلو کم کنم

    • بدون نام

      سلام منم از فردا شروع میکنم ببینم چقدر کم میکنم من توی یک سال 23کیلوبادکتر تغذیه کم کردم این رژیم را میگیرم ببینم تاثیر داره یا نه.........

    • میثم

      سلام
      بجای این حرفها یه کم به خودتون سختی بدین و در روز یک ساعت پیاده روی کنین و غذاهای چرب مثل ماکارونی - بستنی - شیرینی و غذاهای سرخ کردنی را حذف کنید و بقیه غذاهارو هم کمتر بخورید و هیچ وقت سر سفره سیر نشید
      اینطوری ماهی 4 تا 5 کیلو کم میکنید و بعد ار چهار ماه تغییر میکنید.
      این بهترین روش واسه وزن کم کردنه . با اون روش که هفته ای 7 یا 8 کیلو کم کنید نمیشه وزن کم کرد اگه هم کم بشه بعدا یه جای بدنتون از کار میفته

    • پری

      من این رژیم رو گرفتم ۳کیلو کم کردم ولی دوباره برگشت به نظرم این کاهش وزن برای از دست دادن اب بدن هست توصیه میکنم سلامتی خودتون رو به خطر نندازین واز راه درست و اصولی کم کنین که برنگرده

      پاسخ ها

      • سحر

        چطور ؟؟این رژیم ک سرشار از سبزیحات و میوه های پرآب و مصرف اب فراوان هست.جطور اب ازدست میدیم ؟؟؟

    • رویا

      سلام دوستان خواهشن اگه واقعا تاثیر داره بگید من برا شغلم واقعا باید وزن کم کنم

    • رویا

      سلام دوستان خواهشن اگه واقعا تاثیر داره بگید من برا شغلم واقعا باید وزن کم کنم

    • نازی

      دوستانی که میگن کم نکردن ایا واقعا رژیمو رعایت کردین یا نه ؟

      پاسخ ها

      • Ftme

        حتما ورزش نکردن چون ورزش و تحرک خیلی تاثیرداره شما اگ بخای روزی نیم کیلو ام کم کنی باید3500کالری بسوزونی و این یعنی بین7تا8ساعت ورزش تند من روز اول رژیممه و کلا 7کیلو اضافه وزن دارم امیدوارم تو این7 روز 4کیلوکم کنم♡

    • فاطمه

      من ۲۳ کیلو وزن اضافه دارم چهارده سالمه تورو خداوندی که امتحان کردن نتیجه گرفتن به ما هم بگن

    • ابوالفضل

      من امروز روزه ششمه و وزنم از نود و هفت اومده نود و یک کیلو شاید دوباره این هفته دوباره بگیرم به نظرتون عیبی نداره

    • رکسانا

      بچه ها اگه واقعا رعایت کنید جواب میده چای سیاه سبز اینا اگه قند نخورین اشکال ندارع من غیر این رژیم خودم برای خودم رژیم خسلی سنگین چیدم الان رفتم پیش کارشناس تغذیه شدم ۷۶قبلش ۸۴بودم ۲۲سالم رژیمم فقط شیر یک قند یک لقمه نون هروقت گرسنم میشد یک لقمه نون پنیر شبم یک تخم مرغ ابپز مثلا با گوجه بدون نون یا فقط یک لقمه درضمن راجب این رژیمم مطمعنم درست موز هم درست کالاری بالایی داره اما چربی سوز قوی موفق باشید

    • سعید

      سلام دوستان . من یه رژیم گرفتم که همش گیاهی هست و باهاش وزن کم کردم و الان بعد از 1 سال وزنم ثابت روی وزن استاندارد بدنم هست .اینم پیج اینستاگرامشه .خیلی عالیه ek30ir_joopar

    • محمد الهی

      سلام من ۹۲ کیلوم قدم ۱۸۳ و از شنبه میخام این رژیم و انجام بدم فقط ی سوال قلیون کشیدن ک ضرری میرسونه لطفا راهنمایی کنید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه اصلن ضرری نداره

    • حسین

      سلام من معدم بزرگه و هر وقت بیام این ژیمو بگیرم تا ظهر نمیتونم دوم بیارم باید چکار کنم

      پاسخ ها

      • سحر

        مقدار سبزیحاتو زیاد مصرف کن یه سبد کاهو بذار کنارت یکسره بخور.کالریش خیلی خیلی کمه

    • zjoon

      من امروز شروع كردم اميداورم جواب بده خبرشو ميدم

    • یو شیتا

      من این رژیم گرفتم ۳کیلو کم کردم .ولی روزهای اخر سر گیجه گرفتم .

    • مایسا

      من امروزروزاولمه یک ونیم کیلوکم کردم روزاخر باز اطلاع میدم نیم ساعتم پیاده روی کردم

    • بدون نام

      اره

    • یلدا

      واقعا 8کیلو کم میکنید بنظرم چرته

    • یلدا

      واقعا 8کیلو کم میکنید بنظرم چرته

      پاسخ ها

      • مهسا

        من ۲ کیلو کم کردم

    • امیررضا

      من امروزشروع کردم آخرهفته نتیجه رو بهتون میگم

    • محمد نیک

      خوب چرا نتیجه هاتون رو نمیگین ....
      ما هم میخواهیم وزن کم کنیم ....
      تا از تجربه های شما استفاده کنیم رژیم پیش ببریم ...

    • دریا

      دوستان عزیز این برنامه ی رژیمی خیلی خوب و تاثیر گذار است مه در مدت ۴ روز ۵ کیلو وزن کم کردم تمام فامیل حیران ماندند که در مدت کم وزن زیاد کم کردم
      مه واقعان راضی بودم

    • فاطمه

      سلام خسته نباشید میشه با این رژیم قرص دگزامتازون هم مصرف کنیم لاغر هم بشیم

    • ایمان

      من ۲۲سالمه۱۲۰کیلو بودم طی۴ماه به وزنه۸۱رسیدم بادویدن

    • ستایش

      من پارسال رژیم گرفتم و توی 20 روز 15 کیلو کم کردم اما توی سال کنکورم همش برگشت رژیم سریع سریعم برمیگرده باید تا چند ماه خوردنتونو کنترل کنید یا به نظر من پیش یه دکتر تغذیه برید بعد چند ماه که عادت خوردنتون پایدار شد و به یه چیز نسبی ایده ال رسیدید وزنتون برنمیگرده منم میخوام همین رژیم یه هفته ای رو بگیرم به نظرم برنامه خوبیه لاعقل از مال من بهتره .

    • ستایش

      ولی کنار رژیم حتمن باید ورزش کنید چون به فقط رژیم صورتتون خیلی لاغر میشه و شاید پوستتونم بیفته

    • هستی تهرانی

      من 65کیلو هستم و می خواهم تا تولو برادرم که فقط سی روز دیگر است 37کیلو شوم لطفا کمکم کنید ممنون اقی برای ما دردسر داره درست می کنه

    • ani

      سلام من روز دوم رژیم هستم و خودم رو هنوز وزن نکردم فقط یه سوال داشتم بعد از رژیم چیکار کنیم که وزن بر نگرده

    • زی زی

      به نظر سخت نمیاد خصوصا اینکه ادم میتونه میوه بخوره و این باعث میشه حرص ادم به خوردن خوراکی که همیشه با تنقلات رفع میشه رفع بشه من فقط حدود همین هشت کیلو رو اضافه وزن دارم میخوام از فردا شروع کنم امیدوارم نتیجه بگیرم بعد از یک هفته میام نظرم رو بهتون میگم

    • امیرحسین

      من احساس میکنم دیگه لاغر نمیشم ولی اگه واقعا نخورم زود رواندامم تاثیر داره

    • 0000

      به جای این کارا روزانه 2 ساعت ورزش کنیدو معجون های لاغری بخورید

    • 0000

      به جای این کارا روزانه 2 ساعت ورزش کنیدو معجون های لاغری بخورید

    • مریم

      سلام رژیم خوبیه منم از شنبه شروع میکنم

    • فاطمه

      سلام منم میخوام این رژیم رو امتحان کنم.هرچیز که شد رو اطلاع میدم به امید موفقیت.

    • ماهک

      من از امروز شروع کردم
      دفعه های قبلم گرفتم خیلی خوب بود
      ولی تا ۱۰ روز دیگه یه جای مهم باید برم
      واسه همین خیلی جدی تر ادامه میدم

    • s@m

      سلام من یه ماه دیگه عروسیمه امروز شروع کردم.انشالله جواب بده

    • نرجس رئیسیان

      سلام من ۹روزدیگه مسابقه دارم و باید۹کیلو گرم کم کنم شما میگین چیکار کنم واقعا این رژیمو بگیرم می تونم کم کنم

    • کیمیا

      من این رژیمو گرفتم وسط های روزسوم چون هم ۴۵مبن به گفته خودشون پیاده روی میکردم هم به خود رژیم خیلی پایبند بودم به قدری ضعف کردم که داشتنم غش میکردم به نظرم اینرژیم هیچ پایه واساس علمی نداره پس سلامتیتون رو به خطر نندازین واقع وزن آدم به یکباره اضافه نشده که به بکباره ازبین بره حتما طبعاتی رو همراهش داره لطفامراقب خودتون باشین والکی دنبال راه میانبر نباشین چون واقعا ممکنه اسیب بینین...

    • کیمیا

      من این رژیمو گرفتم وسط های روزسوم چون هم ۴۵مبن به گفته خودشون پیاده روی میکردم هم به خود رژیم خیلی پایبند بودم به قدری ضعف کردم که داشتنم غش میکردم به نظرم اینرژیم هیچ پایه واساس علمی نداره پس سلامتیتون رو به خطر نندازین واقع وزن آدم به یکباره اضافه نشده که به بکباره ازبین بره حتما طبعاتی رو همراهش داره لطفامراقب خودتون باشین والکی دنبال راه میانبر نباشین چون واقعا ممکنه اسیب بینین...

    • جسیکا

      ممنون از مطالب خوبتون بچه هامن میگیرم و له شما اطلاع میدم خدا کنه واقیعیی باشه چون من دوست دارم لاغر شوم

    • بدون نام

      هیچ اسیبی به بدن
      نمیرسونه

    • سحر

      من امتحان کردم زیاد خوب اس تشکر بسیار زیاد

    • سحر

      من امتحان کردم زیاد خوب اس تشکر بسیار زیاد

    • بدون نام

      من 67 کیلو هستم قدم هم 173 است 2یا 1 کیلو اضافه دارم اما دوست دارم وزنم کم تر بشه ایا این رژیم واقعیه ؟ لطفا پاسخ دهید

    • شاید

      از 22 شهریور شروع میکنم نتیجشو پنجشنبه میگم..

    • شاید

      از 22 شهریور شروع میکنم نتیجشو پنجشنبه میگم..

    • علی

      اینجوری خیلی اذیت میشین شما از میان وعده ها حتی میوه دست بکشید واز بین سه وعده غذاییتون شام رو هم نخورید بعد نتیجش میبینید البته در طول یک ماه

    • بدون نام

      اب بدن کم میشه احساس میکنید که لاغر شدید باید چربیها بسوزه تا لاغری بدون برگشت شد اون هم مدتی طول میکشه

    • Dina

      میشه جای موزو شیر همون خوراک سبزیجاتو خورد؟؟؟

    • سمانه

      من روز سوم رژیم احساس سبکی نیکنم و اصلا اذیت نشدم

    • باران

      در دوران شیردهی مشکلی دارد

    • بدون نام

      دوستان من از فردا
      می خواهم شروع کنم هرچی شد اینجا میگم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم از فردا شروع میکنم به امید موفقیت...همه چی به اراده تو بستگی داره

    • .....

      من امروز شروع کردم ببینم چیمیش خدابزرگه

    • شکیبا

      بچه ها من این رژیم را با هزار امید گرفتم وفقط ۲ کیلو لاغر شدم

    • احسن پاشازاده

      سلام. تجربه شخصی خود من با رژیم کتوژنیک رو می تونید با اسم من سرچ بزنید و بخونید: اینجا فضای زیادی برای توضیح نیست. اولین تجربه موفق من بود که بعد از سالها تجربه ناموفق به دست اومد و هنوز هم ادامه داره...

    • زینب

      من دخترم و 12 سالمه قدم168 ووزنم74 وزنم زیاده چیکنم لاغربشم حداق بشم68، کیلو

    • بدون نام

      سلام من ۱۸سالمه و ۹۳.۱کیلو گرم واقعا رژیمش حالی من وقتی شروع کردم ۹۵.۶کیلو گرم بودم ولی الان نه خیلی خوب دارم کم میکنم ممنونم

    • علی

      من قدم 173 وزم 87 مربی بدن سازیم میگه کم نکن ولیی من مسابقه بوکس دارم باید برسم به 80 ایا این رژیم تعصیر گذار است ممنون میشم جواب بدین

    • Asrogi

      سلام ببخشید استفاده از نون کم کالری باعث اختلال در این رژیم میشه؟؟؟

    • اذرخش

      من از همین شنبه شروع میکنم رژیم خوبییه فقط بعد از یک هفته پر خوری نکنیم

    • علی

      سلام

      من از ۵ فروردین شروع میکنم

      هفته بعد نتیجه رو اعلام میکنم .

      در حال حاضر ۷۲.۵ هستم

    • بدون نام

      نمیدونم منم بگیرم وزنم کم میشه

    • Mahboube

      با سلام خدمت دوستان محترم من هم این رژیمو امتحان کردم ودر عرض یک هفته ۴کیلو کاهش وزن داشتم ولی یه مشکلی که دارم اینکه بعد از ۲روزشکستن رژیم ۲کیلو اضافه کردم ومجبور شدم که دوباره رژیمو ادامه بدم ممنون میشم برای پایداری رژیم راهنماییم کنید سپاس

    • آناهیتا

      من با قد ۱۶۰ وزن ۶۴:۴۰۰ روز سوم رژیم تمام شد ، باید بگم که تا امروز ۱:۵۰۰ وزن کم کردم ولی فقط روز اول احساس خوبی داشتم روز دوم خیلی سخت و روز سوم صبح با معده درد مواجه شدم که با شربت رانیتیدین خوب شدم ولی عصری سر درد داشتم و از لحاظ روحی ضعیف شدم ، امروز خیلی گریه کردم و حساس شدم به نظر من این رژیم خیلی خوب نیست و باعث فشار روانی میشه در ضمن فکر نمیکنم ۸ کیلو کم کردن در این مدت کم عملی باشه ، واقعا دوست داشتم که این رژیم امتحان کنم ، نظرم منفیه

    • امین

      برای پایدار بودن رژیم راهنمایی کنیدکه چه مواردی باید رعایت بشه ممنون

    • نگین

      باسلام خدمت دوستان مشکل من هم مثل آقای امین هست چون من رژیم گرفتم بعد از تموم شدن رژیم دوباره در طی ۲روز وزنم اضافه شد لطفا راهنمایی کنید سپاس

    • زهرا

      سلام خسته نباشید. من یه سوال داشتم لطف می کنید راهنماییم کنید.
      من حدود 3 کیلو اضافه وزن دارم اون هم برمیگرده به قسمت شکم و مخصوصا معده وگرنه سایر قسمت های بدنم نرمال هست. چیکار باید بکنم؟ یبوست هم دارم

    • بی نام

      من 10 کیلو اضافه وزن دارم ایا این جواب میده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج