۳۹۵۴۸۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هازارد: نتایج ضعیف چلسی قابل توجیه نیست

بازیساز بلژیکی آبی‌پوشان لندن به ضعیف بودن نتایجی که تیمش در سه هفته اخیر لیگ برتر انگلیس گرفته است، اعتراف کرد و گفت برای توجیه آنها نمی‌توان بهانه‌ای آورد.

خبرگزاری تسنیم: ادن هازارد می‌گوید شکست‌های اخیر تیمش در لیگ برتر انگلیس و فاصله گرفتن این تیم از جمع مدعیان قهرمانی هیچ توجیهی ندارد. شاگردان آنتونیو کونته برخلاف سه هفته اول فصل ۱۷-۲۰۱۶ لیگ برتر انگلیس که سه پیروزی متوالی کسب کردند، در سه بازی بعدی خود بد نتیجه گرفته‌اند و از دو بازی آخرشان حتی یک امتیاز هم کسب نکرده‌اند.

هافبک بازیساز بلژیکی آبی‌پوشان لندن با اشاره به دو شکست متوالی چلسی در بازی برابر لیورپول و آرسنال، مخصوصاً بازی شنبه شب در ورزشگاه امارات که در آن اشتباهات فردی و تیمی مکرر مردان کونته باعث شکست ۳ بر صفر آنها شد، به سایت باشگاه چلسی گفت: هیچ بهانه‌ای پذیرفتنی نیست. بازی‌های‌مان اصلاً خوب نبوده است. ما در نبرد‌های تن به تن فراوانی کم آوردیم. ما رفته بودیم که بازی را ببریم، اما در صحنه گل اول مرتکب اشتباه شدیم و یک بار دیگر این کار را در صحنه گل دوم انجام دادیم و تا به خودمان آمدیم بفهمیم مشکل کارمان کجاست، گل سوم را خوردیم.

هازارد ادامه داد: ما هر هفته از حریف‌مان عقب می‌افتیم و مجبور به بازگشت به بازی می‌شویم. در بازی برابر لسترسیتی این کار را انجام دادیم، اما مقابل آرسنالی که در خانه‌اش بازی می‌کرد، این کار ممکن نبود. آنها خوب بازی می‌کردند. ما باید بهتر از این‌ها بازی کنیم. در سه بازی آخرمان در لیگ برتر به جای ۹ امتیاز یک امتیاز گرفته‌ایم و این ناامیدکننده است. باید پیش از بازی‌های بعدی روی نقاط ضعف‌‌مان کار کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج