۳۹۵۷۱۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

برانکو: هیچ حساب و کتابی بین ما و شجاع نبود

سرمربی تیم پرسپولیس گفت:من هم به رامین رضاییان و همه بازیکنان گفته ام که بهترین ها و آماده ها بازی می کنند.

کاپ: برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین امروز پرسپولیس اظهار داشت: قبل از هرچیزی بگویم که توانستیم یک ملاقاتی با جانبازان دفاع مقدس داشته باشیم خوشحالم. اینها افرادی هستند که جانشان را برای این کشور مقابل عراق گذاشته اند. این موضوع را درک می کنم چون کشور خودم کرواسی هم مثل ایران برای استقلال خودش جنگیده و چنین شرایطی داشته است و تشکر می کنم از این جانبازان که به ما افتخار دادند و جوانان ما می توانند از این فرصت استفاده کنند و این عزیزان را ببینند.

وی درباره جام حذفی گفت: بازیکنانی که تا الان برای تیم بازی کردند خیلی خوب کار کردند ولی من به سایر بازیکنانم هم اعتماد کامل دارم. بازی های جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و هر اتفاقی ممکن است پیش آید. در ابتدای فصل گفتم در هر دوجام مدعی قهرمانی هستیم. باید این حریف را ببریم و به مرحله بعد صعود کنیم. قبلا هم گفته بودم که به این بازیکنانی که کمتر بازی کردند کاملا اعتماد دارم و یک لحظه هم شک نمی کنم و مطمئن هستم که همه چیز به بهترین نحو کنار هم قرار خواهد گرفت. این اولین بار است که همه با هم دارند بازی می کنند فیکس و ذخیره.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه کدام بازیکنان در جام حذفی به میدان خواهند رفت گفت: بهترین بازیکنان ما در تمرینات به ترکیب اصلی راه خواهند یافت.

وی درباره اینکه بین فوتبال بد و نتیجه خوب یا فوتبال خوب با نتیجه بد کدام را انتخاب می کند بیان داشت: همیشه نتیجه مهم تر از نوع بازی است. چون فقط برد در خاطرت می ماند زیبایی و کیفیت بازی در جایی ثبت نمی شود. اما بهتر است با بازی زیبا نتیجه گرفت. مثلا بازی با سپاهان هم فوق العاده بازی زیبایی بود و هم با برد همراه شد. این چیزی است که ما همیشه به دنبال آن هستیم اما بعضی وقت ها نمی شود اما اولویت ما همیشه نتیجه بوده است. نتیجه همیشه به تیم اعتماد به نفس می دهد.

برانکو درباره اینکه مربیانی که بازیکنان کمتری از پرسپولیس در تیم ملی داشته اند در جام حذفی شرکت نکردند اما برانکو باید با اعتماد به نفس بالا در جام حذفی شرکت کند گفت: به این خاطر است که به همه بازیکنانم اعتماددارم.

به گزارش کاپ،سرمربی پرسپولیس درباره اینکه قلعه نویی گفته است حرف زدن برانکو با سروش رفیعی مشکلی ندارد بیان داشت: خیلی خوشحال هستم. به دوست و رفیق خودم در تیم تراکتورسازی احترام می گذارم اما رفیعی فعلا با تراکتورسازی قرارداد دارد و هر بازیکنی که با هر تیمی قرارداد داشته باشد ما با او صحبت نمی کنیم. با رفیعی هم همینطور.

وی درباره اظهار نظر طاهری گفته است دژاگه را برانکو بخواهد می گیریم گفت: لیست مان پر است و بازیکنانمان تکمیل و درباره هیچ بازیکنی نمی توانم صحبت کنم. این صحبت ها بماند برای نیم فصل. البته دژاگه بازیکن بزرگی است که در بوندس لیگ بازی کرده باید ببینیم او در چه وضعیتی قرار دارد.

سرمربی پرسپولیس درباره اتهامات مطرح شده درباره بازی شجاع خلیل زاده مقابل سرخپوشان به وی گفت: شجاع بهترین بازیکن خط دفاعی سپاهان بود مشکل او این بود ما خیلی خوب بازی کردیم و هرگز اجازه ندادیم که شجاع و دیگر مدافعان سپاهان به خود آید. تمدید قرارداد شجاع با سپاهان نشان دهنده این بود که او می خواهد در سپاهان تمام کند و هیچ حساب وکتابی بین ما نبود و می دانم که شجاع بازیکن باشخصیتی است.

وی درباره برنامه ریزی اردوی پرسپولیس در نیم فصل و اینکه آیا ممکن است سرخپوشان برای آسیا بازیکن کمکی بگیرند یا نه، اظهار داشت: درباره اردوهای نیم فصل زود است بخواهیم از الان صحبت کنیم و اینکه نمی خواهم بازیکنی بگیرم که برای ما فقط در بازی های آسیایی بازی کند.

سرمربی پرسپولیس درباره رامین رضاییان و نیمکت نشینی او و اینکه تا کی این نیمکت نشینی ادامه پیدا می کند اظهار داشت: من هم به رامین رضاییان و همه بازیکنان گفته ام که بهترین ها و آماده ها بازی می کنند. رامین رضاییان ۸ تمرین با ما بود و باز هم نیست ما الان بهترین خط دفاع را داریم منسجم و هماهنگ کلا دو گل در ۸ بازی خوردیم و دفاع ما خوب کار کرده و تیمی که می برد و خوب کار می کند تغییر پذیر نیست. چه زمانی نوبت رامین برسد مشخص نیست.

برانکو درباره اینکه با توجه به بازی پرسپولیس در جام حذفی سرخپوشان چه برنامه ای برای حضور در مراسم سالگرد هادی نوروزی دارند گفت: این مساله به باشگاه مربوط می شود و حتما باشگاه در این زمینه تصمیم خواهد گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج