۳۹۶۰۵۱
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

کشف ۴۴۰ کیلو تریاک و حشیش در تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: با تلاش ماموران پایگاه دهم در یکی از محورهای مواصلاتی جنوب پایتخت ۱۶۳کیلو تریاک و ۲۷۷ کیلو گرم حشیش از یک دستگاه خودروی پژو کشف شد.

خبرگزاری فارس: سرهنگ محمد بخشنده؛ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: در پی دریافت گزارش و شکایات مردمی مبنی بر اینکه فردی به نام قنبر با همکاری همدستش به نام شهرام در امر قاچاق و ترانزیت مواد مخدر فعالیت گسترده‌ای دارند؛پرونده ای در این رابطه تشکیل و به صورت ویژه در دستور کار ماموران پایگاه دهم این پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در پلیس پایتخت افزود: بلافاصله تیمی از ماموران مجرب پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب مسئولیت رسیدگی به پرونده را بر عهده گرفته و تحقیقات گسترده خود را آغاز کردند، آنان از طریق اقدامات اطلاعاتی و با بکارگیری شیوه‌های نوین پلیس اطلاع یافتند نامبردگان به تازگی مقادیری موادمخدر را از شرق کشور خریداری و قصد دارند تا با یک دستگاه خودروی ۴۰۵ آن را به تهران انتقال دهند.

بخشنده تصریح کرد: اکیپ های عملیاتی ماموران مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با هماهنگی مقام قضائی، سوم مهر ماه به محورهای مواصلاتی منتهی به تهران اعزام و پس از چندین ساعت گشت‌زنی نامحسوس سرانجام خودروی مورد نظر را در حسنآباد مشاهده و جهت دستگیری متهمان اقدام کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب با بیان اینکه متهمان به محض مشاهده ماموران و بدون توجه به فرمان ایست بر سرعت خود افزوده و از محل متواری شدند،افزود: با فرار متهمان عملیات تعقیب و گریز آغاز و در نهایت دقایق بعد ماموران موفق شدند طی عملیات قاچاقچیان را دستگیر کنند.

سرهنگ بخشنده خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو توقیفی ۱۶۳ کیلوگرم تریاک و ۲۷۷ کیلوگرم حشیش کشف و متهمان به همراه مواد کشف شده به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ منتقل شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مبارکشون باشه و همراه با الودگی هوا نوش جون تهرانی های عزیز !

    • بدون نام

      مبارکه فردا خودشون میفروشند به جوانان کشف خوبی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج