۳۹۶۴۲۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

حمله تند معاون اسبق استقلال به گودرزی

علی نظری جویباری، آخرین نفری است که به عملکرد محمود گودرزی انتقاد دارد.

طرفداری: علی نظری جویباری، معاون سابق باشگاه استقلال، به صف منتقدان عملکرد وزیر ورزش پیوست. در حالی‌که جنجال های به وجود آمده میان محمود گودرزی و بهرام افشارزاده، حاشیه های زیادی را برای آبی‌پوشان در پی داشته‌است، معاون اسبق استقلال، به وزارت ورزش و جوانان انتقاد دارد.

علی نظری جویباری، در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

کاش این وزیر هم سیاسی بود.

از ماست که بر ما نیست...

جناب آقای دکتر گودرزی وزیر محترم وزارت ورزش و جوانان

قرار بود با حضور شما در راس ساختار ورزش ایران,علم و تدبیر جایگزین مدیریت های وامانده شود اما افسوس که با گذر نزدیک به چهار سال خودتان به واقعیت های تلخ اعتراف می کنید. به مصاحبه ی اخیر شما بسیاری از همکاران و مدیران سابق پاسخ داده اند و قصد ندارم مجدداً آنها را مطرح کنم اما سه سوال مهم را در حضور هواداران استقلال بزرگ عنوان خواهم کرد که امیدوارم در خلوت خودتان برای این پرسشها پاسخی داشته باشید.

اول: چرا مدیرانی که نتوانستند دستورات شما را در جهت کاهش رقم قراردادها اجرایی کنند برکنار یا توبیخ نشده اند, چرا فقط مدیران استقلال با انتقاد شدید شما مواجه شدند, مدیران پرسپولیس و یا همان دوستان قدیم شما در کجای انتقاد مدیریتی شما قرار دارند, چرا اجازه دادید مدیری که به سلایق شما نزدیک نیست و اعتقاد و یا توانایی کنترل مسائل مالی را ندارد, سه فصل نقل و انتقالات را مدیریت کند و پشت سر بگذارد؟! آیا فصل اول متوجه نشدید؟سال دوم چطور؟سومین فصل نقل و انتقالات که دیگر همین چند ماه قبل بود, چطور تا دیروز

قحط الرجال بود و دو الی سه شغل سنگین را همزمان به یک نفر پیشنهاد میدادید و خوشحال که دوستان قبول مسئولیت کردند.(رعایت قانون هم اصلا مهم نبود)

آیا این مماشات نیست؟ مماشات به گروهی که به قول خودتان به بیت المال ضربه زدند؟؟

دوم: اگر کسب درآمد از طریق اسپانسر که خصوصی میباشد بیت المال است,پس تیم های صنعتی در کجای بیت المال قرار دارند؟ آیا مواضع شما در قبال مدیران پرسپولیس در رابطه با حیف ومیل بیت المال همانند مدیران استقلال بود؟ اگر بود چرا اعلام نکردید؟

سوم: آیا تا به حال فرصت کردید به لیست مدیران باشگاه استقلال دقت کنید؟به اسامی اقوام و آشنایانی که از ساختمان سئول به ساختمان سعادت آباد فرستاده شدند, به نامهایی که نقش اساسی در بستن قراردادها داشتند و امروز خودشان را پشت سر افشارزاده و اعضای هیئت مدیره پنهان کرده اند دقت کرده اید؟؟

همان روزی که اجازه دادید به خاطر چند میلیارد تومان پول بیشتر(اسپانسر)دوستان و فامیل معاون شما در هیئت مدیره ی باشگاه استقلال و پرسپولیس جای بگیرند, همان روز باید فاتحه ی مدیران ورزشی و مدیریت علمی و کارآمد را در این دو باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس می خواندید!!

حمله تند معاون اسبق استقلال به گودرزی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      آدمی که همیشه کار غیر قانونی میکرده حالا شده دایه بهتر از مادر
      داداش آقای جویباری اگه شما و جمعی از ذینفعان همکارتون که پشت خط موندین با وزیر یا هر کس دیگه مشکل دارید خواهشا پرسپولیس رو وارد ماجرا نکنید
      چطور از ۹ سال پیش تا پارسال که همیشه بحران مدیریت باعث عدم نتیجه گیری پرسپولیس و ناکامی هواداراش میشد و جنابعالی و فتح الله زاده میلیارد میلیارد با بازیکنان قرارداد میبستید وزیر مشکلی نداشت ولی حالا متهم به جانبداری از پرسپولیس شده
      برید قرارداد نکونام رو یه نگاه بندازین که حدود ۴ میلیارد بود

      امسال که استقلال به دلیل ضعف کادر فنی و بی تجربگی منصوریان در نقل و انتقالات و عدم نتیجه گیری استقلال و کیفیت پرسپولیس که داره بهترین بازی رو ارائه میده و نتیجه میگیره جنابعالی و برخی افراد منتسب به استقلال و همچنین برخی به اصطلاح پیشکسوتان پرسپولیس بر نمی تابید و کمر به نابودی پرسپولیس بستید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج