۳۹۶۸۴۶
۱۱ نظر
۵۰۰۲
۱۱ نظر
۵۰۰۲
پ

انتقاد از نحوه انصراف احمدی نژاد از کاندیداتوری

تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی گفت: احمدی نژاد باید پیش از سفر به گرگان از پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی تمکین می کرد و از حضور در انتخابات انصراف می داد.

خبرگزاری ایرنا: تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی گفت: احمدی نژاد باید پیش از سفر به گرگان از پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی تمکین می کرد و از حضور در انتخابات انصراف می داد.

آیت الله محمد محمدی ری شهری روز پنجشنبه در حاشیه مراسم گشایش شعبه دانشگاه قرآن و حدیث در مشهد طی گفت و گویی کوتاه با خبرنگار ایرنا افزود: آقای احمدی نژاد نباید طوری رفتار می کرد که رهبر معظم انقلاب نظرشان را درباره به صلاح نبودن حضور وی در انتخابات ریاست جمهوری بطور علنی اعلام می کردند.

تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی همچنین در مراسم گشایش دانشگاه قرآن و حدیث گفت: در گذشته به دلیل سیاستهای خواص و سستی عوام اقامه ظاهر قرآن زمینه ساز کنار گذاشتن باطن آن شد و به همین جهت حقیقت این کتاب الهی در جوامع اسلامی از بین رفت.

ری شهری ادامه داد: همه افراد به ویژه آنان که با قرآن، حدیث، انقلاب و نظام اسلامی که میراث گرانبهای خون شهداست سر و کار دارند باید از خود بپرسند برای حفظ دو امانت گرانبهای قرآن و عترت چه کرده اند.

وی گفت: راه امانتداری از قرآن و معارف اهل بیت(ع) این است که این دو به هم متصل شوند تا حقیقت آنها در جامعه عرضه شود.

تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی افزود: هدف اصلی دانشگاه قرآن و حدیث ادا کردن سهم خود در این امانتداری است چنانکه اگر معارف اهل بیت(ع) در جامعه زنده شد و به گوش جهانیان برسد زمینه ساز حکومت جهانی آن حضرت خواهد شد.

قائم مقام دانشگاه دارالحدیث نیز در این مراسم گفت: در این دانشگاه در زمینه حدیث، اخباری نیستیم اما اخباریگری و اخباریگرایی می کنیم و فقط احادیثی را کنار می گذاریم که جامه حدیث پوشیده اند.

عبدالهادی مسعودی افزود: این دانشگاه در سال ۱۳۷۸ تاسیس شد، دفتر مرکزی آن در قم قرار دارد و در همه مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو می پذیرد.

وی ادامه داد: این دانشجویان در ۲۵ رشته با موضوع قرآن، حدیث، فقه، حقوق اسلامی، تفسیر، اخلاق و روانشناسی تحصیل می کنند.

او گفت: شعبه مشهد دانشگاه قرآن و حدیث در پرتو کمک مسئولان این شهر در سال تحصیلی جدید با ثبت نام ۳۰ دانشجوی خانم به صورت حضوری در رشته نهج البلاغه، مقطع کارشناسی ارشد فعالیت خود را آغاز می کند.

دانشگاه قرآن و حدیث هم اکنون در چهار شهر قم، تهران، اصفهان و مشهد پنج هزار دانشجو دارد که سه هزار نفر بصورت مجازی و ۲۰۰۰ نفر دیگر به صورت حضوری به تحصیل مشغولند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد علی کاظم نژادی

      سلام وجدانا بنده خدارا ولش کنین تا بره خیلی گیرین کوتاه بیان

    • دهقان

      سلام .شما بفرمایید دکتر احمدی نژاد چکار کند تا دست از سرش بردارید ؟

      پاسخ ها

      • Mزهرا

        خودش با پای خودش بره دادگاه و در برابر تمام پرونده های قضایی و اتهامات وارد پاسخگو باشه و به همه اونچه که براثر بی کفایتی های دانسته و ندانسته اش بر ملت و مملکت تحمیل کرده به عینه و به عین الله اقرار کنه و متناسب با اونها مجازات بشه و تاوان بده

    • بدون نام

      خوب انصراف داده دیگه . از انتقاد خدایی لذت میبرین . دوست دارید به همه چی گیر بدین . حالا اون دو سه تا آقا که 8ساله عذخواهی نکردن رو ول کردین چسبیدین به احمدی نژاد؟؟!

    • رسول

      بفرمایید انتخاب بی ریاست یه سفره پهن شده وتمام مسولین ودلسوزان کشور شما چرا نیست سالهای قبل خیلی رای میاوردید الان ایثار میکنید فقط جای شما خالیست ولی جلیلی 10میلیون رای اورد کی و کجا خدا عالم است

    • بدون نام

      اوضاع مثل سریال معمای شاه شده.والا به خدا ما دوران احمدی نژاد و قبلیاش و بعدیاش هم دیدیم.دروغ گویی و تخریب هم حدی داره.واقعا مردم چی فرض کردن.

    • بدون نام

      در پاسخ دوست عزیزی که می فرمایند شما بگید دکتر چه کار کنه خیلی ساده اتهامات بایشان چه بحق وچه بناحق با معرفی خودش به دادگاهای کشور ورفع اتهامات از خودش دفاع کنه ودوبار با سر بلندی تمام بعرصه مبارزه و انتخابات برگرده

    • بدون نام

      این که انصراف نداده ایشان را مقام عظمای ولایت رد صلاحیت فرمودند

    • بدون نام

      چرا این روحانی انصراف نمیده؟

    • سلیمانی

      با سلام
      خوب است سایر اصلاح طلبان ، هم نفس خود را زیر پا بگذارند و مانند اقای احمدی نژاد که می توانست ریس جمهور شود، ولی تابع ولی امر خود بود و نیامد.

    • بدون نام

      چون میدونسنن اگه بیاد مردم بهش رای میدن گذاشتنش کنار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج