۳۹۷۲۲۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

امام جمعه موقت همدان:

مداحان از تحریف در مجالس عزاداری پرهیز کنند

امام جمعه موقت همدان گفت: با توجه به نزدیک شدن به ماه محرم مداحان باید از تحریف در مجالس عزاداری امام حسین (ع) پرهیز کنند.

خبرگزاری ایرنا: امام جمعه موقت همدان گفت: با توجه به نزدیک شدن به ماه محرم مداحان باید از تحریف در مجالس عزاداری امام حسین (ع) پرهیز کنند.
حجت الاسلام حسن طاهری در خطبه های نماز جمعه این هفته همدان در حسینیه امام خمینی (ره) این شهر افزود: از مداحان و علما می خواهیم تا مراقب مجالس ماه محرم باشند چرا که برخی از افراد ناآگاهانه به مسائل دامن می زنند.
وی ادامه داد: چندی پیش فرد عالمی در سخنرانی خود یک مساله را به صورت مزاح مطرح کرده بود که عده ای با سوء استفاده از این مطلب سخنان قبل و بعد ایشان را حذف و از طریق فضای مجازی پخش کردند که در این شرایط باید هوشیار بود.

خطیب موقت همدان در ادامه با تاکید بر اینکه باید مراقب باشیم تا با عنوان کنسرت ها مسائل خلاف اسلام ترویج داده نشود افزود: با این گونه مسائل نمی توان به دنبال راه امام حسین (ع) حرکت کرد چرا که شعار امام حسین (ع) و هدف ایشان از قیام عاشورا دوری از تمام منکرها و عمل به معروف ها است.

حجت الاسلام طاهری ادامه داد: امام حسین(ع) در طول زندگی پر برکت خود به منکرها پشت کرد و این مسلک نیز باعث شد تا ایشان برای شیعیان اسوه تقوا باشند.

وی با بیان اینکه امروزه در جامعه ما منکرها به علت بی تفاوتی افزایش یافته است اضافه کرد: این مسائل منشا هواپرستی دارد که البته همه مردم و اقشار جامعه در آن سهیم هستند.

وی ادامه داد: امام حسین(ع) در قیام خود دارای باور قلبی، اقرار زبانی و توحید عملی بود که این خصلت ها باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

نماز جمعه در ۲۳ نقطه از استان همدان برگزار می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج