۳۹۷۳۰۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

هر ثانیه ۱۵ نفر در سامانه سرشماری اینترنتی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با اشاره به اینکه در مرحله اول ثبت نام سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۹۵، در هرثانیه ۱۵ نفر از سامانه استفاده می کنند، گفت: روستاییان تهرانی در سرشماری شرکت کنند.

خبرگزاری مهر: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه استان تهران، نعمت الله ترکی در مورد وضعیت سرشماری نفوس و مسکن استان تهران گفت: روز های اول شروع ثبت نام اینترنتی سامانه ثبت اطلاعات به کندی عمل می کرد که با رفع موانع و مشکلات آن انتظار می رود شهروندان در مرحله اول سرشماری نفوس مسکن که از سوم مهر ماه تا بیست و سوم مهر ادامه دارد برای ثبت اطلاعات خود اقدام کنند و طبق آخرین آمار گزارش شده شاهد هستیم در هرثانیه ۱۵ نفر از سامانه استفاده می کنند.

وی ادامه داد: برای سهولت دسترسی به سامانه در سطح تهران هماهنگی های لازم با تمام مراکز اجرایی جهت ثبت اطلاعات کارکنان تحت پوشش و ارباب رجوع انجام شده است.

نعمت الله ترکی افزود: ۸۱۷ روستا در استان تهران وجود دارد که بر اساس برآورد های پیش بینی شده بیش از ۹۵% از خدمات رسانی ICT (روستای الکترونیکی) برخوردار هستند و اگر مشکلی گزارش شود، مجموعه مخابرات و پست استان آماده حل و رفع آن است و تاکنون در روستاها با هیچ مشکلی رو به رو نشده ایم.

ترکی همچنین به ثبت اطلاعات اقشار عشایر و ایجاد هماهنگی با اداره کل امورعشایری اشاره کرد و گفت: عشایر برای ثبت اطلاعات در مرحله دوم که با مراجعه مستقیم ماموران سرشماری است و یا مراجعه به مراکز سیار در نظر گرفته شده سرشماری نفوس مسکن خود را تکمیل کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج