جاباما
۳۹۹۶۱۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

شکست باتری آیفون ۷ در میان پرچمداران

با اینکه ظرفیت باتری iPhone ۷ نسبت به مدل سال قبل افزایش یافته است، آزمایش باتری این دستگاه نشان می‌دهد طول عمر این باتری در میان پرچمداران اصلی بازار از همه بدتر است.

وب سایت جی اس ام - حسن سیدی: با اینکه ظرفیت باتری iPhone ۷ نسبت به مدل سال قبل افزایش یافته است، آزمایش باتری این دستگاه نشان می‌دهد طول عمر این باتری در میان پرچمداران اصلی بازار از همه بدتر است.

در چند سال اخیر آیفون‌های اپل از نظر عمر باتری جهش قابل توجهی نداشته‌اند، با این حال این شرکت سعی کرده است با بهینه کردن سخت‌افزار و نرم‌افزار گوشی‌های خود طول عمر باتری آنها را افزایش دهد، هرچند که این افزایش کم باشد.
شکست باتری آیفون 7 در میان پرچمداران

آیفون ۷ باتری ۱۹۶۰ میلی‌آمپرساعتی در اختیار دارد که ظرفیتش ۲۴۵ میلی‌آمپرساعت از آیفون ۶اس بیشتر شده است. اپل ادعا می‌کند باتری iPhone ۷ تا ۱۴ ساعت مکالمه روی شبکه ۳G و ۱۲ ساعت اینترنت‌گردی روی شبکه ۳G دوام می‌آورد.

یک بنیاد مستقل تست وسایل الکترونیکی به نام ?Which، که مقر آن در انگلیس است، مقایسه‌ای روی باتری Galaxy S۷ ،G۵ ،iPhone ۷ و HTC ۱۰ انجام داده که نشان می‌دهد عملکرد باتری گوشی ۴.۷ اینچی جدید اپل از سه پرچمدار دیگر ضعیف‌تر است.

این آزمایش برای مدت زمان مکالمه و اینترنت‌گردی روی شبکه ۳G انجام گرفته است که نتایج آن را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

همان طور که می‌بینید، در هر دو این تست‌ها باتری آیفون ۷ ضعیف‌ترین عملکرد را داشته است، در حالی که HTC ۱۰ در بین این ۴ پرچمدار بهترین بوده.

البته دلیل شکست خوردن آیفون در این تست‌ها کاملا مشخص است. ظرفیت باتری iPhone ۷ به مراتب کمتر از ظرفیت باتری سه پرچمدار دیگر اندرویدی است و به همین دلیل آنها وضعیت بهتری در این آزمایش دارند.

اپل به خوبی می‌داند ظرفیت باتری گوشی‌های هوشمندش در مقایسه با سایر رقبا چه اندازه کمتر است، اما همچنان ترجیح می‌دهد گوشی سبک‌تر و باریک‌تری داشته باشد و ظرفیت باتری را فدای آن کند. با این حال ممکن است بسیاری از کاربران آیفون ترجیح دهند گوشی ضخیم‌تری داشته باشند اما باتری گوشی آنها بیشتر عمر کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج