۴۰۰۱۹۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

انتشار واضح‌ترین تصاویر از کوروت ZR۱ جدید

جاسوسان صنعتی یک دستگاه کوروت ZR۱ جدید در حال آزمایش را تعقیب کرده، آن‌را از نزدیک دیده و بهترین و واضح‌ترین تصاویر جاسوسی را از آن گرفته‌اند.

وب سایت پدال - امیر دهقان: جاسوسان صنعتی یک دستگاه کوروت ZR۱ جدید در حال آزمایش را تعقیب کرده، آن‌را از نزدیک دیده و بهترین و واضح‌ترین تصاویر جاسوسی را از آن گرفته‌اند. هرچند در این نمونه برخلاف تصاویر جاسوسی قبلی بال بزرگ عقبی خودرو وجود ندارد و فقط پایه‌های کوچک آن دیده می‌شود اما گلگیرهای عریض و رینگ‌ها و ترمزهای بزرگ به‌راحتی نشان از یک پله بالاتر از کوروت Z۰۶ دارند.

انتشار واضح‌ترین تصاویر از کوروت ZR1 جدید

به نظر می‌رسد این پروتوتایپ ZR۱ بسیاری از قسمت‌های بدنهٔ Z۰۶ را قرض گرفته است اما پایه‌های روی قسمت انتهایی آن نشان از وجود یک اسپویلر فوق‌العاده عریض و بزرگ دارند. احتمالاً سیستم خنک‌کنندهٔ خودرو و مجراهای وردی هوای جلوی آن هم تغییرات زیادی را تجربه کرده‌اند و به همین دلیل قسمت جلویی ZR۱ به‌شدت استتار شده است.

انتشار واضح‌ترین تصاویر از کوروت ZR1 جدید

انتشار واضح‌ترین تصاویر از کوروت ZR1 جدید

انتظار می‌رود کوروت ZR۱ جدید به نسخه‌ای بروز شده از پیشرانهٔ کنونی ۶.۲ لیتری V۸ سوپرشارژ کوروت Z۰۶ مجهز باشد که قدرتی بیش از ۷۰۰ اسب بخار خواهد داشت. همچنین به‌منظور انتقال این نیرو هم انتظار داریم شورلت، ZR۱ جدید را با هر دو گیربکس نسخهٔ استاندارد کوروت یعنی ۷ سرعتهٔ دستی و ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک ارائه کند.

انتشار واضح‌ترین تصاویر از کوروت ZR1 جدید

بااین‌حال به نظر نمی‌رسد دیسک‌های ترمز عظیم آشکار در پروتوتایپ ZR۱ و همین‌طور رینگ‌های ستاره شکل ۱۰ پره در نمونه‌های تولیدی ارائه گردند. همچنین گزارش‌ها نشان می‌دهند که بال عقب حذف‌شده در این نمونه احتمالاً به‌منظور بهبود نیروی داون‌فورس در مواقع موردنیاز به‌صورت الکترونیکی قابل تنظیم خواهد بود.

انتشار واضح‌ترین تصاویر از کوروت ZR1 جدید

بنابراین ساخت نسخهٔ قدرتمند ZR۱ کاملاً قطعی بوده و به‌زودی به‌عنوان قوی‌ترین عضو خانوادهٔ کوروت C۷ معرفی خواهد شد؛ اما تا پیش از معرفی ZR۱ جدید C۷، عنوان جدیدترین کوروت ZR۱ همچنان در اختیار نسل C۶ این خودرو خواهد بود که از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ به فروش رسید. ZR۱ C۶ مجهز به یک پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V۸ سوپرشارژ بود که ۶۴۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کرد. این در حالی است که کوروت Z۰۶ کنونی قدرتی برابر با ۶۵۰ اسب بخار دارد یعنی بیشتر از ZR۱ نسل قبل؛ بنابراین قطعاً ZR۱ جدید به قدرت بسیار بیشتری نیاز خواهد داشت.

انتشار واضح‌ترین تصاویر از کوروت ZR1 جدید
کوروت ZR۱ نسل قبل

به‌احتمال بسیار زیاد نسل جدید کوروت ZR1 در نمایشگاه خودروی دیترویت 2017 که در ماه ژانویه (دی) برگزار می‌شود رونمایی خواهد شد و تا پیش از معرفی نسل آیندهٔ کوروت که طبق شایعات اخیر نمونه‌ای موتور وسط خواهد بود، بر روی خط تولید باقی خواهد ماند.

انتشار واضح‌ترین تصاویر از کوروت ZR1 جدید
کوروت Z۰۶
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج