۴۰۳۰۴۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

اولین تصاویر از ساعت هوشمند HTC

در حال حاضر ساعت هوشمند HTC با نام halfbeak شناخته می شود و احتمالا در آینده و پس از عرضه رسمی شاهد تغییر آن خواهیم بود.

وب سایت سخت افزار: با اینکه چندین سال از آغاز رقابت بین کمپانی هایی مانند سامسونگ، ال جی، اپل و هواوی در تولید ساعت های هوشمند می گذرد و در حال حاضر چند نسل از این گجت ها در اختیار کاربران قرار گرفته اند، HTC به دلیل مشکلات متعدد خود حاضر به انجام این ریسک نشده بود. اما اخیرا شایعاتی درباره برنامه ریزی تایوانی ها برای عرضه یک ساعت هوشمند شنیده شده بود و حالا اولین تصاویر از این دستگاه نیز منتشر شده اند.
اولین تصاویر از ساعت هوشمند HTC

از مجموعه تصاویر منتشر شده از این دستگاه که توسط GSM Arena به دست آمده اند می توان چند نکته را به دست آورد. در حال حاضر ساعت هوشمند HTC با نام halfbeak شناخته می شود و احتمالا در آینده و پس از عرضه رسمی شاهد تغییر آن خواهیم بود.
سیستم عامل android wear نیز دیگر مشخصه این دستگاه است. همچنین با توجه به تصویر بدنه پشتی استفاده از سنسور ضربان قلب و رابط مغناطیسی شارژ بی سیم هم تائید خواهند شد و بر اساس شایعات منتشر شده، این دستگاه از یک نمایشگر با وضوح ۳۶۰x۳۶۰ پیکسل استفاده می کند.
اولین تصاویر از ساعت هوشمند HTC
همچنین آخرین نکته قابل ذکر درباره ساعت هوشمند HTC نیز به چشم آمدن لوگوی برند Under Armor روی بدنه این دستگاه است که نشان می دهد halfbeak احتمالا با تجهیزات ورزشی کمپانی آمریکایی یکپارچه سازی خواهد شد.

هنوز اطلاعات بیشتری از زمان عرضه، مشخصات سخت افزاری و قیمت این محصول در دسترس نیست اما می توان انتظار داشت در آینده جزئیات بیشتری از آن منتشر شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج