۴۰۶۴۰۱
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

رخت سیاه از جنس فیبر کربن بر تن فراری

فراری همیشه سعی داشته تا خودرو هایش را در کامل ترین حالت عرضه کند و به همین دلیل تقویت آن در هر زمینه ای چالش بزرگی خواهد بود. اما کمپانی اسپانیایی Bengala تصمیم گرفته تا این چالش را به جان خریده و دست به تولید خودروی F۱۲ Caballería بزند.

وب سایت سخت افزار - شرکت های زیادی در دنیا دست به شخصی سازی و تقویت کردن خودرو های سوپر اسپورت می زنند اما وقتی صحبت از خودرو هایی مانند فراری می شود شخصی سازی و تقویت معنای دیگری به خود می گیرند. فراری همیشه سعی داشته تا خودرو هایش را در کامل ترین حالت عرضه کند و به همین دلیل تقویت آن در هر زمینه ای چالش بزرگی خواهد بود. اما کمپانی اسپانیایی Bengala تصمیم گرفته تا این چالش را به جان خریده و دست به تولید خودروی F۱۲ Caballería بزند.
رخت سیاه از جنس فیبر کربن بر تن فراری

F۱۲ Caballería بر اساس خودروی فراری F۱۲berlinetta ساخته شده اما شرکت Bengala تاکید دارد که این خودرو با هدف ارائه حسی مانند خودروی مسابقه ای-شهری GT۳ فراری طراحی شده است که اگرچه این مورد چندان مشهود بنظر نمیرسد اما در کل تلاشی ستودنی به حساب می آید.
بدنه تمام کربنی F۱۲ Caballería تعداد زیادی تغییرات ریز و درشت در خود جای داده است، به عنوان مثال ورودی های هوا پشت در های خودرو و همچنین کاپوت متفاوت جز مواردی هستند که کاملا جدید هستند و موارد دیگر مانند ورودی هوای بزرگتر، اسپلیتر فیبر کربنی و دیفیوزر بسیار بزرگ هم تغییراتی هستند که در راستای ایجاد شباهت بین این خودرو و خودرو های مسابقه ای به وجود آمده اند.
رخت سیاه از جنس فیبر کربن بر تن فراری

تا اینجای کار به نظر می رسد که F۱۲ Caballería خودرویی است که از نو طراحی شده و تغییراتی منحصر به فرد دارد اما Bengala برای طراحی این خودرو از بعضی موارد در خودرو های جدید تر فراری مانند ورودی هوای روی گلگیر ها در خودروی غراری F۱۲ TdF استفاده کرده است. چرخ های این خودروی سیاه پوش نیز تغییر کرده اند و اینبار به رینگی شبیه به رینگ های تیغه ای Alpina تجهیز شده اند.
رخت سیاه از جنس فیبر کربن بر تن فراری
همه این تغییرات در کنار هم باعث شده تا شاهد یک خودروی زیبا و جذاب دیگر باشیم اما آیا تغییرات ظاهری تنها چیزی هستند که برای تصاحب یک خودروی خاص به آن نیاز دارید؟متاسفانه خودروی F12 Caballería تغییرات موتوری نسبت به نسخه اصلی ندارد و همان موتور 6.3 لیتری V12 برای آن در نظر گرفته شده است که قادر است تا قدرت 730 اسب بخاری خود را در اختیار صاحبش بگذارد.
رخت سیاه از جنس فیبر کربن بر تن فراری
در بیانیه مرتبط با تولید این خودرو نیز هیچ خبری از انجام تغییرات در موتور و افزایش قدرت آن نیست اما با این حال 730 اسب بخار نیس قدرت کمی نیست که بخواهید بخاطرش از خرید این هیولای زیبا منصرف شوید. تنها 10 نمونه از خودروی فراری F12 Caballería توسط Bengala تولید خواهد شد و تولید آن نیز تا پایان تابستان سال 2017 به پایان خواهد رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج