۴۰۷۳۳۸
۳۳ نظر
۵۰۰۳
۳۳ نظر
۵۰۰۳
پ

توطئه قتل مادر به‌ خاطر ازدواج!

دختر ۱۴ ساله وقتی مادر خود را مانع ازدواجش دید با همدستی پسر مورد علاقه‌اش توطئه قتل او را اجرا کرد. این دو جنایتکار صبح دیروز برای آخرین دفاع در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند.

روزنامه ایران: دختر ۱۴ ساله وقتی مادر خود را مانع ازدواجش دید با همدستی پسر مورد علاقه‌اش توطئه قتل او را اجرا کرد. این دو جنایتکار صبح دیروز برای آخرین دفاع در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند.
این در حالی است که آنها مرتکب جنایتی شدند که سال‌ها پیش دختر و پسر جوانی به‌نام شاهرخ و سمیه نیز برای ازدواج با هم توطئه قتل هولناکی را رقم زدند که بازتاب‌های گسترده‌ای در کشور داشت. در آن جنایت خواهر و برادر دختر نوجوان کشته شدند اما پدر و مادرش جان سالم به‌در بردند.

در این جنایت که سوم بهمن سال 91 در محله باغ‌فیض تهران رخ داد، زن جوانی در خانه‌اش کشته شد، به‌دنبال اعلام خبر این جنایت بازپرس کشیک قتل و کارآگاهان جنایی در محل حادثه حضور یافتند و تحقیق در این باره آغاز شد.
با انتقال جسد شهلا- 35 ساله- به پزشکی قانونی مشخص شد او با کابل برق خفه شده است.
شوهر این زن که خودش هم با ضربات چاقوی قاتل زخمی شده بود به کارآگاهان گفت: هنگام ظهر وقتی وارد خانه شدم و به داخل آشپزخانه رفتم کسی از پشت سرم دهانم را بست و با چاقو ضربه‌ای به کمرم وارد آورد که زمین افتادم در حالی که نیمه بیهوش بودم خودم را به کوچه رساندم و همسایه‌ها را با خبر کردم بعد فهمیدم جوانی که خواستگار دختر 14 ساله‌ام بوده، زنم را هم قبل از من به‌خاطر مخالفت با این ازدواج کشته و بعد هم مرا موقع ورود به آشپزخانه با چاقو زده است.
وی گفت: این پسر چندی قبل به خواستگاری دختر 14 ساله‌ام آمده بود. اما من و همسرم بشدت با ازدواج‌ غیر منطقی‌شان مخالفت کردیم.
کارآگاهان سپس به بازجویی از سحر- دختر نوجوان خانواده پرداختند اما او به کارآگاهان گفت: «فرد ناشناسی به خانه‌مان آمده و بعد از کشتن مادرم به من تجاوز کرده است» اما پس از دستگیری پسر مورد علاقه‌اش مشخص شد ادعای این دختر دروغ بوده است و مأموران پی بردند جوان خواستگار با توصیه و مشارکت دختر نوجوان مادر سحر را کشته تا بتوانند با هم ازدواج کنند. این جوان که در حال انجام خدمت سربازی بود دل به دختر نوجوان بسته و با هم تصمیم به ازدواج داشتند ولی والدین دختر مخالف ازدواج‌شان بودند و به پسر جوان می‌گفتند تو هنوز دوران خدمت سربازی‌ات را می‌گذرانی و شغل و درآمدی برای اداره یک زندگی نداری.
از طرف دیگر دخترمان یک نوجوان 14 ساله است و این شور و احساس نمی‌تواند او را به سعادت و خوشبختی برساند. اما سحر که مادرش را بیش از پدر مانع ازدواجش می‌دانست برای رسیدن به پسر مورد علاقه‌اش تصمیم شومی گرفت تا مادر را از سد راهشان بردارد.
به‌همین خاطر پسر جوان را برای از میان برداشتن مادر با خود همراه کرد و این جنایت هولناک رقم خورد. محاکمه این دختر و پسر در دادگاه کیفری تهران به‌جرم همکاری در این جنایت انجام شد.

سرانجام قضات شعبه دوم دادگاه کیفری - اسلامی و زالی - پس از چند جلسه رسیدگی به این پرونده پسر جوان را به قصاص -اعدام- و سحر را به 15 سال زندان محکوم کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ... تو سره جفتتون

    • پرستو هستم

      والا اول بایداین دختر اعدام کنن هرچی آتیشه از گور دخترا بلند میشه !!!

    • باران

      اول دختره رو اعدام کنید چون پسره با طناب دختره تو چاه رفته گناه اون خیلی بزرگتر از پسره هست فردا آزاد شد و دوباره کسی رو برای جنایت تحریک کرد چه کسی پاسخگوست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ....... .تو دختری؟

    • بدون نام

      چطور دلش اومده واقعا که خیلی دلش از سنگ بوده ادم برای مادرش این نقشه ها رومیکشه وای من که اگه مادرم سردرد ساده بگیره دق میکم با اینکه خیلی توکارام دخالت میکنه دخالتش رو میزارم پای. اینکه میخواد راه درست رو توزندگیم پیدا کنم

    • بدون نام

      این دخترنبوده خودشیطانه شیطان لعنتی اون پسره هم ابلیس پسره هوس بازدخترچهارده میخواسته بیگیره

    • بی تو

      .. اول دخترو رو اعدام کنیذ تازه فبل اعدام باید سنگسارش کنن ..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیزم سنگسارش کنن میمیره اعدام دیگه چرا؟

    • ستاره

      اول باید دختره اعدام بشه باعث و بانی این قتل بوده

    • بدون نام

      چقد هم بهم دیگه رسیدند. هستند اینجور دخترهای سنگدل مادرشونو میکشند فکر میکنند مادر دشمنه دیگه فکر نمیکنند که یک مادر نصیحت میکته دلش میسوزه وبه فکر بچه شون هستش و دخترهای امروزه گستاخ شدند فقط بلدند به مادر بی احترامی کنند فکر میکنند بزرگ شدند دیگه عقل کل هستند

    • کامروا

      فارغ از این ماجرا ولی پیرو انحرافات فرزندان .واول با احترام خدمت خواهران عزیز ومادران وپدران دلسوز که دلسوز واقعی فرزندانشان می باشند درحال حاضر درشهرهای بزرگ حجب وحیا کم شده وآنهم دلیلش خانوادهاو واول مادران یک خانواده هستند واصولا به جای تربیت کردن فرزندان ومخصوصا دختران٬ آنها را کنترل نمی کنند و وحتی به رفتارهای ناصحیحشان کاملا آگاه هستن ولی دربسیاری خود نیز مشوق هستند چه عامدانه وچه با الگو گرفتن از رفتار مادر واصولا مادران عامل بسیاری از انحرافات هم جوانان پسر وهم دختر خانم ها هستن ومادری که همش کارش آرایش کردن هست وبابدحجابی مایه خجالت فرزندان پسر ومایه افتخار فرزندان دختر هست چگونه آغوشی باید باشد برای مشکلات فرزندانش واین می شود.که فرزندان به آغوش ...وپدران خانواده در شهرهای بزرگ بیشتر به دنبال پول هستند اصولاکارشان ماهواره وجدیدا اینترنت والکی هرچی ماهواره گفت تایید کردن هست ومعمولا درلوس بارآوردن فرزندان دختر نقش بسزایی دارن ولی با این حال درجامعه طوری برخورد می کنند که کاملا قدرتمند هستن وکسی نمی تواند نگاه چپ به خانوادشون داشته باشد ولی این فقط گمان خودشان هست درحالی...(ادامه شو ننوشتم چون درج نمی شد)وکلا بسیاری از زن وشوهرهای امروز واکثریت فرزندان پسر را دوست دارند وآنهم درشرایط امروز عاقلانه به نظر می رسد (دختر خانم ها بی حیا)چون دختر ان بسیاری سریع جلوی هرآقایی غش می کنند .یعنی با دوستی ها خیابانی وکنترل دختران نیز سخت شده .وخانواده ازترس اینکه گندی بار نیاورند وزود ازدواج کنند به آنها آزادی کاملا مشهود می دهند .وبااین شرایط تعجب هم ندارد چرا بعضی از خانواده ها متوجه رفتار غلط فرزندانشان نمی شوند !

    • بدون نام

      هرچی اتیشه از گور دخترا بلند نمیشه از ذهن بیماره و مرد و زن نداره. اینجوری که حرف میزنن بعضیا.. آدم یاد طالبان میفته

    • بدون نام

      واقعامتاسفم پدرومادرامون چقدر زحمت میکشندبرامون ولی کیه که قدر بدونه خیلی کار دختروپسره بدبوده خیلی بدتر از بد

    • بدون نام

      کامروا نظراتت چندش آوره

    • فاطمه

      کامروا،شما مشکلت با خانوما چیه؟
      مرداا،عااااااقل،مهربووون،پاااااااااااک و معصوم ،زن ها از دم خرااااااااااب،کثیف،بددهن،
      صد درصد طلاق،فساد در جامعه ،مقصرش زنه
      خیالت راحت شد،تو مرد خوبی،حالا برو زندگی کن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این جور آدمها مشکل زن ستیزی دارن

    • بدون نام

      لایک فاطمه جان

    • بدون نام

      پس اون مردکه باروسری دخترشوخفه کردکشت چی این دنیاشده دنیایی جنایت اونم خوانوادگی

    • بدون نام

      ای خدا دلم کباب شد.چطور تونست باعث قتل مادرش بشه اونم بخاطر عشق های مسخره ی امروزی .من مادرم چند ماهی مریضه آروم و قرار ندارم هی دعا میکنم جای من و مادرم عوض بشه و مادرم سلامت باشه و من بیمار

    • بدون نام

      زن و مرد نداره،در بین هر دو جنسیت هر نوع آدمی پیدا میشه

    • بدون نام

      یعنی خاک تو سر اون پسر احمق
      خب یکم فکر نکردی اگه قتل کنی
      کلا به دختر مورد علاقه ات نمیرسی
      خب بجای اینکار برای رسیدن بهش جایگاهتو ارتقا میدادی
      (اتمام سربازی، کار، ...)
      تا پدر مادرشو جذب کنی
      فوقش کمی دیرتر میرسیدین به هم

      و برای اون دختر هم متاسفم که بخاطر هوسش
      حاضر بوده
      مادر پدرشو از سر راهش به طرز فجیعی برداره

      واقعا که اعدام حق اون دختره ....

    • طوطی

      جای بسی تأسف !!
      (لاو لوت بورن)تو ک هنوز 14سالت بود شوهر میخاستی چیکار,,مادرای بیچاره ،،بشین بچه بزرگ کن اینم عاقبتش,

    • بدون نام

      قابل توجه آقا یون پر مدعا این پسر هم مرد بوده و به قول شما مردها عقلشون از زنها بیشتره این پسر اگه عقل داشت به حرف یه دختر بچه ی چهارده ساله گوش نمیداد مردها همیشه بین هوس و عقل اولی رو انتخاب میکنن اینم از عقل و زورتون

    • بدون نام

      هزاران منفی برای کامروا

    • هموطن

      بااحترام بهمه نظرها دادین اما مهمش را ندیدم ان اینه این دختر باان سرباز چگونه سروسر داشته میگم چطوری گوشی همراه همین وتمام اون سربازه نمیتونه توی خدمت گوشی داشته باشه و در روبروشدن با این دختره گستاخ حتما لباس سربازی را عوض میکرده چون بالباس سربازی اگر قرار داشتن تابلو بودن خوب نتیجه ایا این پدر ومادر از دختر چهارده ساله شون غافل بودن یانه ؟ ایا پدر ومادر تجربه ندارن اگر بچه را بخصوص دختر را ( ول کردی ) عاقبتش همینه پدران ومادران باید همشمندانه وبمهربانی دوست بچه ها بازم بخصوص دختر باشن وتمام اوضاع فرزند را غیر محسوس حفاظت و زیرنظر داشته واگر احیانا بموردی برخورد پدر ومادر محرمانه وسکرت درمرد صحبت وتصمیم عاقلانه واگر نتوانستن یواشکی بخصوص در این موارد با امور اجتماعی نیروی انتظامی قسمت مشاور خانواده باکمک روانشناسان تصمیم بگیرن ومحکم بگم اولین جرقه گرفتاری همان گوشیه که متاسفانه بچه چهار ساله گوشی دوربین دار دستشه وبزرگتر که شد رمز وقفل میزاره ویواشکی با سرباز بعله حالا توبدو تا بهش برسی

    • بدون نام

      قبل ازپسربایداین دخترازخدابیخبرکه رحم به والدینش نکرداعدام بشه فدای یک تارموی مادرت میشدی حق نشناس بیوجدان خدایابه کجاداریم میرسیم خودت رحمانی رحم کن

    • سایان

      چقد دختره احمق بوده چرا همیشه پسرا رو فقط اعدام میکنن برا عبرت هم شده زنایی که باعث قتل میشن هم باید اعدام کنن تو شهر ماهم یه زنی با دوست پسرش شوهرشو کشت پسره اعدام شد زنه چندسال حبس کشید .. کسی که وسوسه قتل میندازه تو ذهن دیگران هم اعدام بشه ...

    • راش

      چرا حکم ها واسه معاونت در قتل ها اینقدر متفاوت؟

    • بدون نام

      هموطن. تو بچه ی. شرو کلز نیستی؟ یا نوه ی خانم مارپل یا نواده ی. آگاتا کریستین که در داستانهای پلیسی دستی کم بر آتش داشت اما تو دستت بر آتش خاکستر شده‌است،

    • خودساخته

      طوطی مهربان مردم ازدواج میکنند میرن پی زندگی کی مثل تو بیکاره تواخبار داغ

    • بیطرف

      بنظر من باید بچه به سن هیجده سالگی که رسید ..ازاد باشه که راهشو خودش پیدا کنه...قرارمونم تو سی سالگی هر کس زنده بود بر میگرده حسابی هم قدر پدر و مادرشدنو میدونن..

    • بدون نام

      وقتی خدا رو فراموش کنیم احتمال همچین اتفاق هایی توی زندگی هست
      امیدوارم که همه به راه درست هدایت بشن و شعور زندگی کردن داشته باشن

    • ستایش

      چطوردلش امد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج