۴۰۷۹۰۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

روستوف ۰-۱ اتلتیکو؛ دست و پا بسته مثل روستوف

در سومین بازی از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا تیم روستوف در خانه مقابل اتلتیکو مادرید شکست خورد.

وبسایت نود: اتلتیکو مادرید موفق شد در سومین بازی خود در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۱-۰ از سد روستوف عبور کرده و به صدرنشینی قاطعانه و ۹ امتیازی خود در گروه D ادامه دهد.

دقیقه '۲: ضربه ایستگاهی خوب کاراسکو با واکنش ناقص دروازه بان روستوف همراه شد اما در برگشت کوریا از فاصله ای نزدیک اما زاویه ای بسته توپ را با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون زد.

دقیقه '۱۰: کاراسکو در سمت چپ محوطه روستوف صاحب توپ شد و پس از حرکت در عرض ضربه خطرناکی را روانه دروازه کرد که دروازه بان به خوبی واکنش نشان داد.

دقیقه '۱۲: ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه روستوف نصیب اتلتیکو شد؛ کاراسکو پشت توپ قرار گرفت و ضربه خطرناک او با اختلاف نسبتاً کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه '۲۴: ارسال فیلیپه لوئیز به دهانه دروازه را کوریا در تیر دوم به شکلی ناباورانه به بالای دروازه زد و دومین فرصت طلایی خود را در این مسابقه از دست داد.

در ادامه نیمه نخست هم بازی به طور کامل در اختیار اتلتیکو مادرید بود و این تیم با اکثر بازیکنان خود در زمین روستوف به دنبال راه نفوذ به دفاع فشرده و پر تعداد حریف روسی بودند که موفق نشدند و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. سردار هم با این سبک بازی تیمش موفق به انجام کاری نشد.

روستوف 0-1 اتلتیکو؛ دست و پا بسته مثل روستوف

دقیقه '۶۲ (۰-۱)(یانیک فریرا کاراسکو): بالاخره قفل دروازه روستوف باز شد؛ ارسال خوب خوانفران از سمت راست از مقابل همه عبور کرد و در تیر دوم با ضربه والی پای چپ کاراسکو به زیبایی وارد دروازه روستوف شد.

دقیقه '۷۴: سردار آزمون بعد از ۸،۷۹ کیلومتر دوندگی جای خود را به پرپلیتا داد.

دقیقه '۸۳: پاس عالی چیپ از کاراسکو، گریزمان را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه سر این بازیکن را زانائف به خوبی راهی کرنر کرد.

دقیقه '۸۶: اولین و تنها ترین موقعیت روستوف در این دیدار را نوبوا با شوت محکم خود از پشت محوطه خلق کرد که اوبلاک در دو ضرب این شوت را مهار کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج