۴۰۸۴۰۴
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

واکنش ایران به اظهارات معاون نخست وزیر ترکیه

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به اظهارات معاون نخست وزیر ترکیه گفت که فرقه گرایی، قومیت گرایی و دامن زدن به اختلافات مذهبی در سیاست های اصولی منطقه ای و بین المللی جمهوری اسلامی ایران هیچ جایگاهی نداشته و ندارد.

خبرگزاری تسنیم: "بهرام قاسمی" سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به اظهارات نعمان قورتولموش معاون نخست وزیر ترکیه در خصوص تاثیر سیاست های مذهبی جمهوری اسلامی ایران در عراق گفت: سیاست های منطقه ای جمهوری اسلامی ایران برآمده از ارزشها و تعالیم والای انسانی و اسلامی است که در آن امنیت و ثبات همسایگان بویژه کشورهای اسلامی از اولویت بالایی بر خوردار است.

قاسمی افزود: فرقه گرایی، قومیت گرایی و دامن زدن به اختلافات مذهبی در سیاست های اصولی منطقه ای و بین المللی جمهوری اسلامی ایران هیچ جایگاهی نداشته و ندارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان خاطر نشان کرد: نفوذ معنوی جمهوری اسلامی ایران برآمده از حسن نیت توام با احترام به حفظ استقلال و تمامیت ارضی همسایگان است که درک آن نباید برای برخی ناظران سخت باشد.

قاسمی در پایان گفت: ضروری است کشورهای منطقه با درک شرایط حساس و خطیر منطقه در جهت پایان تنش ها و درگیری ها گام برداشته و سخن برانند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باید به ترکیه می گفتند ما لااقل مثل شما داعش و جبه النصره خلق نمیکنیم. تا حالاچند بار شنیدید شیعه سر ببره.....

    • سوسنگرد

      مرگ بر ترکیه داعش پرور

    • سرباز

      امان از فتنه آخر زمان:خودشون اختلاف فرقه ایی و مذهبی ایجاد میکنند بعد به گردن ایرانی میزارن که همیشه خواهان منطقه ایی عاری از جنگ و خونریزی است .بی انصاف ،چه کسانی آمریکا و انگلیس به این منطقه آوردند و پایگاههای نظامی در آنجا مستقر کردند؟میخام بگم اگر منافع امریکا ایجاب کند کشوری مانند عربستان ویا ترکیه از نقشه جهانی حذف شوند این کار را خواهند کرد .ولی حق بهشون میدم چون اینها ترسو هستند از گروههای مسلح هراس دارند به پشتوانه نیاز دارند و غافل از اینکه امریکا خواهان تجزیه همه کشورهاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج