۴۰۹۴۷۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

انریکه: شادی گل مسی تحریک کننده نبود

بارسلونا امشب در زمین والنسیا، به لطف گل دقیقه ۹۴ مسی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، تساوی ۲-۲ را با برتری ۳-۲ عوض کرد.

ورزش سه: شادی گل مسی که به سمت هواداران والنسیا رفت و خوشحالی بی حد و حصر بازیکنان بارسا پس از این گل، واکنش تند هواداران دو آتشه میزبان را به دنبال داشت و شاهد پرتاب بطری های آب به سمت ستاره های بارسا بودیم.
لوئیس انریکه، سرمربی بارسا در همین رابطه گفت: " شادی گل ما چیز خاصی نداشت. مثل همه تیم هایی که ثانیه پایانی به گل می رسند خوشحالی کردیم و معتقدم مسی و هیچ یک از بازیکنان، قصد تحریک هواداران والنسیا را نداشتند. پرتاب اشیا به سمت بازیکنان ما، حرکت پسندیده ای نبود و مطمئنم که بخش اعظمی از هواداران والنسیا با این مساله مخالف هستند."
مصدومیت اینیستا: " همه دیدند که انزو پرز چگونه باعث مصدومیت اینیستا شد و حتی یک کارت زرد هم نگرفت. این مساله واقعا جای تعجب داشت. باید ببینیم که وضعیت آندرس چگونه خواهد بود."

جریان بازی: " این بازی مثل همه بازی های قبلی دو تیم پرتنش و جذاب بود و تا به انتها به گونه ای دنبال شد که هر دو تیم شانس برنده شدن داشتند.

با گل مسی توانستیم روی بازی مسلط شویم و نیمه اول را به خوبی سپری کردیم. در ۱۰ دقیقه شروع نیمه دوم، والنسیا ترسناک ظاهر شد و کنترل بازی را از دست دادیم. خوشبختانه روی یک کرنر توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم و پس از آن هر دو تیم شانس برنده شدن را داشتند."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج