۴۰۹۷۰۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شکاری: کی‌روش گفت ازبک‌ها را ببرید تا بیایم

رضا شکاری را باید یکی از وزنه‌های تیم جوانان ایران نامید. بازیکنی که در رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی عصای دست امیرحسین پیروانی محسوب می‌شود.

ایران ورزشی: رضا شکاری را باید یکی از وزنه‌های تیم جوانان ایران نامید. بازیکنی که در رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی عصای دست امیرحسین پیروانی محسوب می‌شود. شکاری که سابقه بازی در تیم ذوب آهن را هم دارد و یکی از لیگ برتری‌های تیم جوانان ایران محسوب می‌شود برای رسیدن به جام جهانی و البته قهرمانی در آسیا لحظه‌شماری می‌کند. شکاری با روحیه بالایی در آستانه بازی با ازبک‌ها از پیروزی و صعود به جام جهانی حرف می‌زند. او سرشار از نشاط و انگیزه است...

جوانان ایران فردا به مصاف جوانان ازبکستان می‌روند. دیداری که اگر با برتری ایران همراه شود جواز صعود به جام جهانی خواهد بود...

ما بازی‌های ازبک را به دقت دیدیم. تیم خوبی دارند. از لحاظ بدنی درست شبیه تیم ملی کشورمان هستند. فقط مثل ژاپنی‌ها عقب می‌ایستند و در ضدحمله‌ها کار می‌کنند.

سابقه داشته که با آنها بازی کرده باشید؟

بله، یک بار در تورنمنت سنگاپور با همین ازبکستان بازی کردیم. در آن بازی با ازبک‌ها یک بر یک مساوی شدیم که در ضربات پنالتی آنها را بردیم و قهرمان شدیم. البته تیم ما در تورنمنت سنگاپور در کوران بدنسازی بود و بازیکنان از لحاظ بدنی در اوج بدنی نبودند. در حال حاضر تیم ما از لحاظ بدنی هیچ مشکلی ندارد. تیم سرحالی داریم و در بازی با ازبک‌ها سعی می‌کنیم تمام توانایی‌های‌مان را نشان بدهیم.

با این حساب آنها هم از تیم جوانان ایران شناخت دارند و ممکن است شرایط سختی در این بازی حاکم شود.

همه بازی‌ها سختی‌های خاص خودش را دارد و هیچ بازی آسان نیست اما از قول من بنویسید که صددرصد ازبکستان را می‌بریم. مطمئن باشید آنها را می‌بریم و در مرحله نیمه نهایی هم احتمالا به تیم آسانی می‌خوریم و به فینال می‌رویم.

ظاهرا روحیه و اعتماد به نفس شما آنقدر بالاست که از همین حالا خودتان را در فینال می‌بینید.

روحیه و اعتماد به نفس در تیم ما موج می‌زند. ما به فینال می‌رویم و درفینال هم احتمالا دوباره به ژاپن می‌خوریم. خیلی دوست دارم دوباره با ژاپن بازی کنیم.

حتما هنوز افسوس گل سالمی که زدی و داور مردود اعلام کرد را می‌خوری؟

بازی با ژاپن یکی از بهترین بازی‌های ما بود. ژاپن تیم بسیار خوبی است. آنها 3 گل به یمن زدند و 3 گل هم به قطر. تیم ما اما مقابل ژاپنی‌ها فوتبال خوبی بازی کرد. حتی شایسته برد بودیم. دو بار تیرک آنها را به لرزه درآوردیم. در نیمه اول آن بازی من یک شوت سنگین به سمت دروازه آنها زدم که توپ پس از برخورد به تیرک وارد دروازه شد و بیرون آمد که داور گل اعلام نکرد. خودم در بازی متوجه نشدم که توپ از خط دروازه عبور کرده است اما بعد که فیلم بازی‌ را نگاه کردند به من گفتند که آن شوت گل شده بود. نمی‌دانم چرا داور آن توپ را گل اعلام نکرد. از دست ما هم کاری برنمی‌آمد چون نتیجه برگشت‌ناپذیر است. البته شنیدیم که داور را از بازی بعد محروم کردند چون او یک گل صددرصد ما را مردود اعلام کرد. به خاطر همین خیلی دوست دارم دوباره با آنها بازی کنیم. امیدوارم که در بازی با ازبکستان دیگر داورها گل‌های ما را مردود اعلام نکنند. البته گلزنی اشخاص مهم نیست. شخصا خیلی دوست دارم جلوی ازبک‌ها گل بزنم اما به طور کلی نتیجه‌گیری تیم مهم است.

گفته می‌شود که کی‌روش به زودی وارد بحرین خواهد شد. چه حسی دارید؟

آقای کی‌روش خیلی به تیم ما کمک کرده است. او به ما انگیزه‌های زیادی داده است. اگر یادتان باشد یک بازی دوستانه با تیم جوانان انجام دادیم که برای ما خیلی مفید بود. بازیکنان در آن بازی اعتماد به نفس بیشتری پیدا کردند. ایشان به ما پیغام داده‌اند که اگر ازبک‌ها را ببریم به بحرین می‌آیند تا بازی قبل از فینال ما را تماشا کنند. حضور ایشان برای ما انگیزه‌های زیادی ایجاد می‌کند و ما کاری می‌کنیم که آقای کی‌روش حتما به بحرین بیاید. روی کمک ایشان حساب کرده‌ایم.

فکر می‌کنی در این تورنمنت رویای قهرمانی در آسیا محقق شود؟

تیم ما چیزی برای قهرمانی در آسیا کم ندارد. بچه‌ها همگی پرروحیه هستند و خوشبختانه کادر فنی بسیار خوبی هم در کنار ما است. مطمئنا اگر قهرمان آسیا شویم آقای کی‌روش متوجه بازیکنان جوانان می‌شود و حتی ممکن است از همین حالا آنها را به تیم ملی بزرگسالان دعوت کند.

و هم‌تیمی‌هایت آنقدر ظرفیت دارند که روزی به لژیونرهای فوتبال ایران بدل شوند؟

به نظر من بازیکنان تیم جوانان شایستگی و استحقاق بسیار زیاد دارند و می‌توانند در تیم‌های اروپایی فوتبال بازی کنند. بدون شک اگر ما قهرمان آسیا شویم توجه تیم‌های اروپایی به سمت و سوی بازیکنان ایران جلب می‌شود. رسیدن به تیم‌های بزرگ اروپایی سخت است اما نشدنی نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج