۴۰۹۷۱۵
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

طنز؛ نوبتی هم باشد نوبت شماست جناب روحانی!

پیمان مقدم در روزنامه ایران نوشت:

سلام جناب روحانی؛ خیلی مچکریم که سه وزیر استعفا کردند. این تنها اقدام ارزشی کابینه اعتدال از آغاز کار تا همین لحظه بوده. امیدواریم هر چند دیر اما این قبیل اقدامات دولت لاینقطع ادامه پیدا کرده و منتهی به استعفای شخص شخیص‌تان شود.

به هر حال از قدیم و ندیم گفته‌اند دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است. امیدواریم حالا که چراغ اول روشن شد و آن کسی که کنسرت می‌خواست استعفا کرد و رفت، باقی مدیران دولت هم کمی به اعمال فاخرشان بیشتر بیندیشند و هر چه زودتر این نهضت مبارک استعفاهای سریالی را کلید بزنند. آنقدر استعفا بدهند تا کل یوم کابینه از رسمیت بیفتد. بعد که کابینه از رسمیت افتاد دوباره باید کل دولت برود مجلس تا رأی اعتماد بگیرد. خب این خودش یک پروسه طولانی است و نمی‌شود کشور در آستانه انتخابات حساس سال آتی همین طور به امان خدا رها شود. در نتیجه همه به این نتیجه می‌رسند که خود جناب روحانی هم استعفا بدهند تا یک سری مدیر صالح و خاکی که حداقل نام فامیل‌های‌شان فریدون نباشد کشور را اداره کنند بلکه لاجرم و به ناچار کسانی بیایند که دغدغه‌شان خدمت به مردم و‌ نژاد‌شان به دردهای ملت آشنا‌تر باشد.

اصلاً آدم ناخودآگاه از شنیدن نام فریدون احساس می‌کند مدیر مقابلش دچار تفرعن و نگاه بالا به پایین است و تمام فکر و ذکرش به وارد کردن هواپیمای نو به مملکت خلاصه شده. خب فریدون در تاریخ شاه بوده و شاه هم تمام فکر و ذکرش کاخ است و سعدآباد؛ چه کار به دروازه دولاب و زنبورک خانه دارد!؟ ما این همه تصادف جاده‌ای داریم و این همه ترافیک و محورهای صعب العبور و جاده‌های دوبانده خطرناک، آن‌وقت مدیران ما تمام هم و غم‌شان وارد کردن طیاره نو به کشور است. معلوم است کسانی که نام‌شان فریدون باشد ناخودآگاه چنین مقاصدی را پیگیری می‌کنند و وزرایی را بر سر کار می‌گمارند که با کری پیاده‌روی می‌کنند و با اوباما دست می‌دهند تا هواپیما وارد کنند.

به هر حال جناب روحانی ما دلواپس شما هستیم و از سر دلسوزی می‌گوییم این‌طور نشود که روزی فرا برسد که دلسوزان این کشور از تریبون‌ها بگویند هر کس هواپیما می‌خواهد برود فلان جا و در بهمان جا نماند. جناب روحانی ما به شما علاقه‌مندیم. به جای برپایی نهضت ترمیم و استعفا بهتر است خودتان بر طیاره برجام بنشینید و مدیریت کشور را به کسانی بسپارید که صلابت سلطان محمود را دارند اما چون اسفندیار خاکی و افتاده‌اند و حاضرند قربانی مصالح کشور شوند. جناب روحانی مردم ما طیاره نمی‌خواهند، مردم ما را می‌خواهند، هزار بار در گوش‌مان گفته‌اند اما در انتخابات شرم حضور دارند و روی‌شان نمی‌شود تقاضای‌شان را مطرح کنند. شما استعفا بدهید باقیش را ما در روزنامه توپخانه رتق و فتق می‌کنیم. منتظریم، تماس از شما....
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه بی محتوا و مسخره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج