۴۰۹۷۴۲
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

«پاپ جوان» برای فصل دوم تمدید شد

نخستین سریال تلویزیونی پائولو سورنتینو که جود لاو در آن نقش آفرینی می کند، دیروز در اروپا روی آنتن رفت.

روزنامه بانی فیلم: نخستین سریال تلویزیونی پائولو سورنتینو که جود لاو در آن نقش آفرینی می کند، دیروز در اروپا روی آنتن رفت.
«پاپ جوان» برای فصل دوم تمدید شد

به نقل از گاردین، نخستین سریال تلویزیونی پائولو سورنتینو کارگردان برنده جایزه اسکار که «پاپ جوان» نام دارد، محصول مشترک اچ بی او، اسکای و کانال پلاس است و جود لاو در آن نقش آفرینی می‌کند، حتی پیش از آن که فصل اولش به صورت بین المللی پخش شود، سفارش ساخت فصل دوم را دریافت کرد. لورنزو میِلی تهیه کننده این سریال از کمپانی وایلدساید این خبر را روز پنج شنبه در پیش نمایش آن در رم اعلام کرد.

این سریال روز جمعه از شبکه اسکای ایتالیا، آلمان و اسکای آتلانتیک اتریش پخش شد. از روز دوشنبه کانال پلاس هم «پاپ جوان» را پخش می کند و از روز بیست و هفتم اکتبر، کشورهای بریتانیا و ایرلند آن را روی آنتن خواهند برد. این سریال دیرتر از همه به ایالات متحده می رسد و از اوایل سال میلادی بعدی، اچ بی او آن را به نمایش خواهد گذاشت.

مثل فصل اول، کمپانی ایتالیایی وایلدسایلد مسئولیت تهیه فصل دوم «پاپ جوان» را بر عهده گرفته و در حال حاضر مشغول پشت سر گذاشتن مراحل اولیه تهیه آن است. به محض اینکه سورنتینو فیلمنامه فصل دوم را به پایان برساند، وایلدساید برای تامین سرمایه ساخت آن بار دیگر با اچ بی او، اسکای و کانال پلاس همکاری خواهد کرد. آندرآ اسکروساتی رییس محتوای اسکای ایتالیا گفت: «البته که امیدواریم بتوانیم فصل دوم را بدون مشکل بسازیم، اما هنوز قراردادی امضا نشده است.»

دو اپیزود اول این سریال ۱۰ قسمتی در ماه سپتامبر در فستیوال فیلم ونیز پیش نمایش شدند و نقدهای فوق العاده مثبتی دریافت کردند. در این سریال، لاو نقش پاپ آمریکایی خیالی داستان را بازی می کند؛ یک دست نشانده به شدت محافظه کار که به نظر می رسد می خواهد هر طور که شده دنیای واتیکان را زیر و رو کند. دایان کیتون، سیلویو اورلاندو و جیمز کرامول از دیگر بازیگران این سریال هستند.

«پاپ جوان» که یک پاپ سیگاری و غیرمنطقی با برخورد غیرمعمول نسبت به دین را به تصویر می کشد، مدتی پیش از نمایش جهانی اش، سر و صداهای زیادی در فستیوال ونیز به وجود آورد. لاو در مصاحبه ای که اخیرا با رادیو تایمز داشت گفت: «مطمئن هستم که یک نفر در یک نقطه از دنیا از این سریال ناراحت یا خشمگین خواهد شد، اما داستان سرایی یعنی همین. باز کردن یک بحث و حرف زدن درباره آن به صورت باز، آزاد و دیپلماتیک… من کاملا طرفدار این کار هستم.»

سورنتینو در ونیز گفت هدفش این است که به جای تحریک کردن، با اشتیاق و کنجکاوی به بررسی این مسئله بپردازد و اضافه کرد که شخصیت اصلی داستان دقیقا در تناقض با پاپ فرانسیس قرار دارد که این مسئله هم اتفاقی نیست. او آن موقع گفته بود: «این امکان وجود دارد که بعد از یک پاپ بسیار لیبرال، ممکن است کسی بیاید که ایده‌های بسیار بسیار متفاوت داشته باشد. به نظرم این یک توهم است که کلیسا ایده های طولانی مدت در مورد مدرنیته دارد.»

در تمام پروسه ساخت فصل اول این سریال، دست اندرکاران آن مستقیما با مشاوران کلیسای کاتولیک صحبت و همکاری کردند. فصل اول با بودجه ۴۵ میلیون دلار ساخته شد و به این ترتیب «پاپ جوان» را به گران قیمت ترین پروژه تلویزیونی تاریخ ایتالیا بدل کرد. کمپانی فرمانتل میدیا حقوق رسمی پخش این سریال را در بیش از ۸۰ کشور به فروش رساند. کمپانی وایلدساید آن را با همکاری هاوت کورت تی وی و میدیاپرو تهیه کرده است.

ماتئو رنزی نخست وزیر ایتالیا اخیرا به هالیوود ریپورتر گفت که یکی از هواداران پر و پاقرص این سریال است و به آن به عنوان نماینده ای برای رشد پروژه های اوریجینال در تلویزیون ایتالیا نگاه می کند.

سورنتینو که سرش حسابی شلوغ است هم اخیرا خبر از ساخت پروژه بعدی اش داد. این پروژه که سورنتینو مراحل نوشتن فیلمنامه اش را هم آغاز کرده، فیلمی خواهد بود درباره سیلویو برلوسکونی، نخست وزیر بحث برانگیز سابق ایتالیا. از پروژه های قبلی این کارگردان شهیر از جمله «ایل دیوو» سال ۲۰۰۸ می توان به وضوح دید که سیاست یکی از موضوع های مورد بحث و علاقه اوست. این فیلم که داستانش درباره جیولیو آندرئوتی رهبر حزب دموکراسی مسیحی ایتالیا و کسی که هفت بار نخست وزیر این کشور شد است، علاوه بر کسب جایزه دیوید دی دوناتلوی ایتالیا، برنده جایزه هیات داوران کن شد و در بخش بهترین گریم هم نامزدی دریافت جایزه اسکار را کسب کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج