۴۱۰۶۹۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

هکر آمریکایی انتقام گرفت

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به مراحل حساسی رسیده است و در این میان هکرها نیز تلاش می‌کنند تا به درگیری‌های موجود دامن بزنند.

وب سایت تک شات: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به مراحل حساسی رسیده است و در این میان هکرها نیز تلاش می‌کنند تا به درگیری‌های موجود دامن بزنند.
هکر آمریکایی انتقام گرفت
مدتی پیش با خبر شدیم روسیه در جریان هک شدن ایمیل‌های مربوط به انتخابات آمریکا دست داشته است و اکنون یک هکر آمریکایی که خود را The Jester (دلقک) می‌نامد و تمایل دارد عدالت را به صورت شخصی و بدون طی کردن مراحل قانونی اجرا کند موفق شده وب سایت وزارت امور خارجه روسیه را هک کرده و به هکرهای روس هشدار دهد که "حمله به آمریکایی‌ها را متوقف کنند". سخنگوی وزارت امور خارجه نیز تایید کرده که وب سایت رسمی این وزارتخانه هک شده است.

در یادداشت این هکر برای مقامات روس آمده است: «دوستان! ما برنامه‌ریزی‌های روزانه وب سایت وزارت امور خارجه روسیه را مختل کرده‌ایم تا این پیغام مهم را به شما برسانیم: دست بردارید، ممکن است بتوانید سر به سر کشورهای اطراف خودتان بگذارید اما اینجا آمریکاست و هیچکس تحت تاثیر فعالیت‌های شما قرار نگرفته است.»

MID.ru وب سایت رسمی نهادی در روسیه است که مسئولیت حفط دیپلماسی بین المللی این کشور را بر عهده دارد و معادل وزارت امور خارجه ایالات متحده است.

بازدیدکنندگانی که پس از هک شدن این وب سایت آن را باز می‌کردند صدای گوش خراش یک پیام هشدار را می‌شنیدند، صدایی که در زمان پخش اخبار هواشناسی اورژانسی پخش می‌شود.

دولت ایالات متحده به تازگی به دلیل دخالت در امور سیاسی از روسیه انتقاد کرده است. سازمان‌های اطلاعاتی روسیه به هک کردن ایمیل‌های کمیته ملی حزب دموکرات و سایت‌های سایر نهادهای مربوط به حزب دموکرات متهم شده‌اند. این ایمیل‌های به سرقت رفته توسط WikiLeaks منتشر شده است اما روسیه و ولادیمیر پوتین مشارکت در این اقدامات را انکار کرده‌اند. از سوی دیگر، در حالی که حملات سایبری به زیرساخت های اطلاعاتی و شبکه ای آمریکا معمولاً به دولت روسیه نسبت داده می شود، حالا برخی منابع خبری آمریکایی پای ایران و کره ی شمالی را هم به میان کشیده اند.

Jester در گذشته سایت‌های گروه‌های افراطی را از دسترس خارج و فروم‌های مختلف را هک کرده است و تهدید‌های احتمالی گروه‌های تروریستی را شناسایی کند. یکی از مسئولان سابق FBI این هکر را "بت من اینترنت" نامیده است.

این هکر در مصاحبه با CCNMoney عنوان کرده که به دلیل عصبانیت بسیار زیاد درباره حمله سایبری گسترده‌ای که جمعه گذشته بخش عمده ای از اینترنت آمریکا را مختل کرد، به روسیه حمله کرده است. او برای انجام این حمله از یک تکنیک کلاسیک هک استفاده کرده و با پیدا کردن یک حفره امنیتی در کد کامپیوتر وب سایت، کد شخصی خود را وارد کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج