۴۱۰۹۷۶
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

طنز؛ ماجرای پلوتون و نپتون و دولت سابق!

فریور خراباتی در روزنامه آرمان امروز نوشت:

یک دلواپس عزیزی در پاسخ به سوال یک خبرنگار که نظر وی را در مورد صحبت های وزیر بهداشت پرسیده بود، ابتدا اعلام کرد«خود ایشان بهتر است پاسخگو باشند»، بعد به سوالات آنقدر جواب داد که خبرنگار مذکور ملتمسانه از وی درخواست کرد«تو رو به این سوی چراغ بسه، خانومم خونه منتظرمه!» تا بدين ترتيب دلواپس گرامی ثبات راي خود در اظهارنظر را به دهان ياوه گويان کوبیده باشد.
ایشان در بخشی از پاسخ های خود گفته «وزیر بهداشت به جای تلاش و کار عملی، تلاش مسئولان سابق را زیر سوال برده و به دنبال مسائل حاشیه‌ای و رسانه ای‌بودن به یک روال تبدیل شده است».این درحالی است که دولت سابق خودش یک حاشیه‌ای بود که گاهی یک متنی هم از کنار آن رد شده بود و واقعا انسان گاهی از این میزان خضوع و فروتنی شگفت زده می‌شود.حالا شاید در کنار ابنای بشر حتی منظومه شمسی هم برای دولت حاشیه سازی می‌کرد.
نمونه اش تاریکی شب و کره ماه بودند که هر روز دست به اقدامات مذبوحانه می‌زدند و با هم‌دستی خورشید، روزها را طوری به پایان می‌رساندند که اعضای هیات دولت نتوانند به صورت دوشیفت و تمام‌وقت از خجالت کارهای معوقه کشور بربیایند.سیاره‌های معلوم‌الحالی به نام«مشتری»، مشتریان دولت های نهم و دهم را می‌دزدید (نفت و گاز را عرض می‌کنم) و نیز «پُلوتون» قیمت برنج را دستکاری می‌کرد.«نِپتون» قیمت چای کیسه‌ای را بالا و پایین می‌برد که اینها مشتی از خروار کارشکنی‌های کهکشان راه شیری است.
حال چرا دلواپس نازنین به وزیر بهداشت گیر داده دلیل آن را نمی دانیم. دلواپس مذکور در کنایه به دکتر هاشمی گفته «صحبت های وزیر بهداشت یک پکیج کمپلکس است که ایشان هر کدام از آنها را در مقطعی خاص مطرح می‌کند». در حالی که در زمان دولت سابق دوستان بیشتر توی کار «شربت بی‌کمپلکس» بودند که کمبود ویتامین های«ب» بدن مانند بیکاری، بی مسکنی، بی پولی، بی همسری و مسائلی از این قبیل راه حل‌وفصل می‌نمود!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سپاس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج