۴۱۱۰۵۱
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

استقلال چگونه ۱۰ پله صعود کرد؟

آبی پوشان تهران که تا هفته پنجم در رده پانزدهم جدول بودند توانستند در چهار هفته صعودی ۱۰ پله ای داشتند و به رده پنجم جدول برسند.

خبرگزاری مهر: شاید کمتر کسی فکر می کرد استقلال در طول سه هفته از رده پانزدهم جدول صعود کرده و به رده پنجم برسد. روزی که استقلال در تهران مقابل صنعت نفت آبادان شکست خورد برخی مخالفان سرمربی به دنبال جانشین برای منصوریان بودند و تمام تلاش خود را به کار بستند تا مربی مورد نظر خود را بیاورند و هم به نفع مالی خوبی برسند و هم سرمربی مخالف خود را از گردونه خارج کنند.

علیرضا منصوریان در هفته های ابتدایی لیگ شانزدهم بسیار تحت فشار بود و روزهای سختی را پشت سر گذاشت. باید در چند جبهه می جنگید، ابتدا مخالفانش در هیات مدیره، دوم کسانی که به دنبال جایگزین کردن مربی خارجی برای او بودند و سوم برخی هواداران که تنها دوست داشتند تیم شان برابر حریفان به پیروزی برسند و از اینکه آبی پوشان در تهران نتیجه را واگذار می کردند بسیار خشمگین بودند و حتی در آستانه سردادن شعار معروف «حیا کن رها کن» قرار گرفتند.

سرمربی استقلال در هفته های اول لیگ شانزدهم مرتب از موفقیت استقلال در آینده خبر می داد اما کسانی که به منصوریان هم خوشبین بودند فکر نمی کردند که این مربی بتواند به یک باره تیم خود را از پایین جدول جدا کرده و به بالای جدول برساند.

در روزهایی که همه منتظر برکناری منصوریان بودند دربی هشتاد و سوم هم فرا رسید و در روزی که استقلال در رده پانزدهم جدول و پرسپولیس صدرنشین بود استقلال توانست یک تساوی از تیم هماهنگ و خوب برانکو بگیرد تا شاید این بازی نقطه شروع موفقیت استقلال در لیگ شانزدهم بود و منصوریان و یارانش پس از تساوی در دربی توانستند مقابل ذوب آهن بازی را دو بر یک پیروز شده و سپس سیاه جامگان و بعد از آن سایپا را شکست داده و با یک تساوی، سه برد و یک گل خورده در ۴ هفته اخیر خود را به رده پنجم جدول برسانند.

کارشناسان بر این عقیده اند که منصوریان و بازیکنانش در دو هفته اخیر بازی های قابل قبولی از خود ارائه داده و توانستند حاشیه ها را از تیم دور و آرامش را حاکم کنند. یکی از مشکلات عمده استقلال مطالبات بازیکنان بود که افتخاری پس از پیروزی برابر سایپا قول داد که این مشکل هم برطرف کند تا منصوریان و بازیکنانش بدون دغدغه به کارشان ادامه دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • 0111

      مگه اس دق لال ب کجا رسیده ک همه سایتا و هرزنامه ها از موفقیتش میگن..جمع کنید بابا ی مشت مافیایی الکی بزرگش نکنید..راه دراز است و لیگ ادامه داره ...میبینیم

    • فرانک

      خوش تیپ نترس استقلال به پرسپولیس هنوز نزدیک نشده که الان پرسپولیسی ها ولی به موقع می رسن
      اس اس اس اس استقلال

    • پرسپولیس کبیر

      با گل های شانسی و البته به لطف داور
      اصلا این تیم فوتبال بازی نمیکنه

    • استقلالی

      عرض کنم خدمت که برو گلها رو اول ببین بعد الکی لنگی نظر بده....اگر داور نبود تیم لنگی قشقایی اخر بود

    • امیرعلی عباسی رودی

      فقط استقلال اس اس اس ابی امسال قهرمانه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج