۴۱۱۸۵۲
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

عذرخواهی هوادار والنسیا از نیمار

هوادار جوان تیم فوتبال والنسیا که در بازی اخیر تیمش برابر بارسا، یک بطری آب را به سوی مهاجم برزیلی حریف پرتاب کرد، بابت حرکت ناشایست خود عذرخواهی کرد.

خبرگزاری تسنیم: بازی شنبه شب تیم‌های بارسلونا و والنسیا در ورزشگاه مستایا پایان جنجالی داشت که در آن یک هوادار جوان والنسیا در واکنش به گل سوم بارسایی‌ها و نحوه خوشحالی نیمار، به سوی این بازیکن برزیلی یک بطری آب پرتاب کرد که به سر این بازیکن برزیلی خورد.

او اکنون بابت حرکتش عذرخواهی کرده و به اشتباهش پی برده است. او به یکی از شبکه‌های رادیویی والنسیا گفت: من همان هواداری هستم که بطری آب را پرتاب کرد. بله، همان کسی که بازیکنان بارسلونا را هدف قرار داد. از لحظه‌ای که بطری از دستم پرتاب شد به اشتباه بزرگم پی بردم و الان شدیداً بابت کاری که کردم پشیمانم، چون نه خودم اهل چنین کارهایی هستم و نه وجهه خوبی برای کانون هواداران والنسیا ساختم. زمانی که آن پنالتی به سود بارسلونا اعلام شد من واقعاً احساس عجز کردم و زمانی که مسی گل زد و به سمت سکوی شمالی ورزشگاه آمد تا خوشحالی کند، من دیدم که نیمار هم چطور اهانت کرد و هواداران والنسیا را که تا آخرین لحظه داشتند تیم‌شان را تشویق می‌کردند، عصبانی کرد.

وی در ادامه افزود: همان لحظه یک بطری آب را روی زمین دیدم و از سر خشم آن را به سوی بازیکنان بارسا پرتاب کردم. آن فقط یک بطری آب بود و با اینکه تقریباً خالی بود و نمی‌توانست حتی یک نفر را هم به زمین بیندازد، پنج بازیکن بارسا به زمین افتادند و وانمود کردند که به همه آنها برخورد کرده است. با این حال من از باشگاه بارسلونا عذرخواهی می‌کنم، همین‌طور از باشگاه والنسیا که تمام عمرم طرفدارش بوده‌ام و تا آخر عمرم طرفدارش خواهم ماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ادرس بده الان دقيقا كجايي من الان چند روزه دنبالت ميگردم به تيم محبوب من شليك ميكني

    • بدون نام

      ناراحت نباش بارسایی ها در تمارض مقام اول را دارند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج