۴۱۲۱۱۸
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

عیادت به شرط دوربین!؛ ژست هایی برای روی جلد

این روزها تصاویر زیادی از عیادت چهره ها و شخصیت های حوزه های مختلف از منصور پورحیدری منتشر می شود.

وبسایت نود: فوتبال ایران در روزهایی که چهره های ویژه و نامدارش کارشان به بیمارستان می کشد، چهره جدیدی از خودش نشان می دهد تا ثابت کند هنوز هم روی جلد مجلات و روزنامه ها رفتن و اصطلاحا در چشم بودن، خیلی مهمتر از ارزش ها و اخلاق است!

اولین بار در زمان بیماری مرحوم ناصر حجازی بود که چنین اتفاقی افتاد؛ چهره هایی مثل احمدرضا عابدزاده شبانه و بی سروصدا به عیادت می رفتند تا خود "ناصر حجازی" را ببینند نه دوربین رسانه ها را، اما از سوی دیگر برخی نه تنها روی عکاسان و خبرنگاران حاضر در محل بیمارستان حساب باز می کردند که در تماس با دوستان عکاسشان به دنبال فریم های ویژه تر هم بودند.البته آن زمان بحث صفحات مجازی شخصی ستاره ها هم اینقدر داغ نبود اما حالا که آخرین اخبار و عکس ها را می شود در این صفحات دید و دنبال کرد، ماجرا به مراتب داغ تر هم شده است.

***

این روزها بیماری منصور پورحیدری و بستری شدن وی در بیمارستان یکی از تلخ ترین اتفاق های فوتبال ایران است. جایی که قدیمی ترها، هم تیمی ها و فوتبالدوستان واقعی را نگران کرده اما برای برخی تبدیل به فرصتی برای رفتن روی جلد مجلات و روزنامه ها شده است.

اینکه آبی و قرمز در چنین روزهایی برای شفای بیماری که یکی از دوست داشتنی ترین پیشکسوتان فوتبال ماست، همراه هم دست به دعا شوند آنقدر باارزش هست که به زیبایی های فوتبال ایران اضافه کند چراکه اصل کار، چیزی جز انسانیت و اخلاق نیست اما وقتی برای عیادت از بیمار، حتما بایستی عکاس اختصاصی و فریم اختصاصی تر هم وجود داشته باشد آن وقت است که همه چیز زیر علامت سوال می رود.

خانواده منصور پورحیدری که حالا دیگر شب و روزشان در بیمارستان ایرانمهر و کنار تخت منصور پورحیدری سپری می شود دیروز گفتند دلخوری و ناراحتی از حضور عیادت کنندگان و گرفتن عکس یادگاری با مرد دوست داشتنی باشگاه استقلال ندارند اما واقعا، در شرایطی که بیمار ممنوع الملاقات می شود لازم است با بردن عکاس اختصاصی به داخل اتاق برای ثبت یک عیادت همه چیز را زیر سوال برد؟

اتقاق ویژه تر البته جایی خارج از بیمارستان ایرانمهر رقم خورد. جایی که بازیکن ملی پوش، برای عیادت از پسر بهزاد غلامپور، که او هم این روزها در بستر بیماری است، راهی بیمارستان شد اما غلامپور وقتی دید که این بازیکن همراه با عکاس اختصاصی به عیادت پسرش رفته دلخور شد و اجازه عیادت را نداد.

واقعا لازم است برای عیادت از مریض، این همه سروصدا به پا شود؟ لازم است از هر موقعیتی برای رسانه ای شدن استفاده کرد؟ اگر قرار به عیادت است پس چه نیازی به وجود دوربین ها و رفتن روی جلدهاست؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا این نوع رفتارا خیلی بی معرفتیه دور از انسانیته

    • بدون نام

      متاسفانه فقط برای جلب توجه هست این کارها
      اون بازیکنم رامین رونالدو بود ک کلی عکس گرفته بودو رو صفحه مجلات رفت

    • جلال

      متاسفم که نویسنده شما به این راحتی و به آسونی آب خوردن به رامیین تهمت میزنه و امروز میاد تکذیب میکنه استقفار کن آقا استقفار

    • امیر

      عیادت از بیمار کار پسندیده‌ایس و حالا به فرض اینکه عکاسم ببرن چه اشکالی داره... اگه پزشک بیمار ممنوع الملاقات کنه یا تشخیص بده بیمار نباید ملاقات داشته باشه هم جز قوانین بیمارستانه و اگه کوتاهی شده گردن اوناست و باید پاسخگو باشن... کار پسندیده‌ رو بخاطر چهارتا عکس زیر سوال نبرید.. اگه یه عیادت باعث میشه طرف بره روی جلد اونم از اشکالات همکاران رسانه‌ای شماس که بخاطر فروش خودشون دست به چنین اقداماتی میزنن...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج