adexo3
۴۱۲۱۲۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مهدی چمران مهمان برنامه «دست خط» شد

مهدی چمران رییس شورای شهر تهران این هفته مهمان برنامه دست خط است و در این برنامه به انتقادات در خصوص نظارت شورا بر شهرداری تهران و موضوع املاک نجومی و صحت و سقم آن پاسخ خواهد داد.

خبرگزاری فارس: رییس شورای عالی استانها همچنین درباره تعامل دولت با شهرداری تهران ،عملکرد دولت یازدهم ،برخی اختلاف نظرها در شورای شهر تهران، رابطه خود با رییس جمهور سابق و انتخابات پیش روی شوراهای شهر و روستا صحبت خواهد کرد.

در این برنامه مهدی چمران از خاطرات خود با شهید مصطفی چمران و چرایی انجام نشدن آخرین دیدار مصطفی چمران با حضرت امام خمینی (ره) قبل از شهادت سخن خواهد گفت.

در بخش‌هایی از «دست خط» این هفته مجتبی چمران فرزند مهدی چمران از ویژگی‌های شخصیتی و سبک زندگی پدر می‌گوید و احمد مسجد جامعی هم دقایقی درباره نوع رابطه ۲ رقیب همیشگی ریاست شورای شهر تهران سخن خواهد گفت.

دست خط که به تهیه کنندگی و اجرای محمد حسین رنجبران تولید می شود هر هفته پنج شنبه ها ساعت 19 از شبکه پنج سیما پخش می شود و جمعه‌ها9 صبح و یکشنبه ها سی دقیقه بامداد (بعد از خبر 24 شنبه شب ها) باز پخش می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج