۴۱۲۳۰۳
۹ نظر
۵۰۰۷
۹ نظر
۵۰۰۷
پ

قتل مرموز زن ایرانی و خودکشی مرد امریکایی

در پی قتل زن ۳۶ ساله ایرانی مقیم امریکا و خودکشی مرد آشنای امریکایی این زن، در شهر «پورتلند» ایالات متحده، کارآگاهان پلیس تحقیقات گسترده‌ای در رابطه با این دو ماجرا آغاز کرده‌اند.

روزنامه ایران: در پی قتل زن ۳۶ ساله ایرانی مقیم امریکا و خودکشی مرد آشنای امریکایی این زن، در شهر «پورتلند» ایالات متحده، کارآگاهان پلیس تحقیقات گسترده‌ای در رابطه با این دو ماجرا آغاز کرده‌اند.

میترا مهرآبادی، کتابدار سابق دانشگاه تهران سه سال پیش همراه با همسر و دختر خردسال‌شان به امریکا مهاجرت کرده بودند و در شهر پورتلند واقع در ایالت اورگان سکونت داشتند، مرد امریکایی هم که درون خودرواش با شلیک گلوله‌ای خودش را کشته است با میترا آشنایی داشته و هر دو در یک شرکت بیمه کار می‌کردند. ضمن اینکه با هم رفت و آمد خانوادگی نیز داشتند.
مأموران پلیس شهر پورتلند ابتدا با جسد غرق در خون مرد ۵۱ ساله امریکایی به نام «جیمی آلن مورگان» داخل خودرواش روبه‌رو شدند.
ساعت ۱۰ و ۶ دقیقه صبح روز شنبه این هفته مأموران پلیس هنگام گشت با دیدن «جیمی» که کنار خیابان خلوت شهر درون خودرواش نشسته بود، به او ظنین شدند و سوار بر خودروی پلیس به آرامی به او نزدیک شدند تا علت توقفش را در آن ساعت صبح در خیابان بپرسند. اما او با دیدن خودروی گشت پلیس که از پشت سر به او نزدیک می‌شد وحشتزده تصمیم عجیبی گرفت.
دو افسر گشت به چند قدمی او رسیده بودند که ناگهان صدای شلیک گلوله‌ای از درون خودرو شنیدند و با نگاهی به داخل آن جسد را دیدند که غرق خون پشت فرمان خودرو افتاده بود. افسران با خودکشی «جیمی» به این فکر افتادند که به احتمال زیاد این مرد مرتکب جرمی شده که با دیدن پلیس گمان برده مأموران با اطلاع از جرم برای دستگیری‌اش آمده‌اند و تصمیم به خودکشی گرفته است.
کارآگاهان در جریان تحقیق پی بردند «مورگان» در یک شرکت بیمه کار می‌کرد که ساختمان آن در فاصله دو کیلومتری محل خودکشی‌اش واقع است.
تحقیقات پلیس درباره این خودکشی ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان جنایی ساعت هفت و چهل دقیقه بعدازظهر همان روز در ساختمان شرکت بیمه، با جسد میترا مهرآبادی روبه‌رو شدند که با شلیک چند گلوله در پشت میزش هنگام کار کشته شده بود.

میترا که در همان شرکت همکار مورگان بود در آن روز تعطیل آخر هفته به تنهایی در محل کارش احتمالاً برای اضافه کاری حضور داشت که قاتل وارد ساختمان خلوت و خالی از کارمندان شده و با شلیک چند گلوله پیاپی این زن را کشته و از شرکت بیرون آمده است.

این ظن برای کارآگاهان پیش آمد که احتمالاً «جیمی» در آن روز هنگام صبح با اطلاع از حضور میترا وارد ساختمان شرکت شده و او را کشته است.
اکنون پلیس اسلحه‌ای که پس از خودکشی «جیمی» در خودرواش پیدا کرده را به آزمایشگاه جنایی پلیس فرستاده‌اند تا روشن شود آیا زن جوان هم با همین سلاح کشته شده است یا نه؟
پلیس در ادامه تحقیقات دریافت «جیمی» علاوه بر همکار بودن در شرکت بیمه با میترا، رفت و آمدهای خانوادگی نیز با آنها داشته است.
همسر «جیمی» نیز به پلیس گفته است خبر ندارد هنگامی که آن روز صبح شوهرش از خانه بیرون می‌رفت اسلحه‌ای با خود داشته یا نه و فکر نمی‌کند بین شوهرش و میترا دشمنی وجود داشته است.

یکی از دوستان ایرانی میترا هم در صفحه فیس‌بوک خود نوشته: میترا پس از گذراندن دوره دانشگاه با اعضای خانواده‌اش به امریکا مهاجرت کرده تا زندگی تازه‌ای را آغاز کند اما افسوس که...

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامروا

      درمورد این ماجرا حرفی نمی زنم .که آرزوی موفقیت برای هرایرانی در گوشه کنارجهان رادارم .ولی هرکس که به تازگی ها دوست داشته باشد برود فرنگ . آینده اش فیلم وسریال مرگ تدریجی یک رویا است .کلا به جزء بعضی از کشورها دربقیه کشورها نژاد پرستی شایع است .

    • طوطی

      کامروا جان خیلی از هموطنای عزیزمون مقیم کشورهای خارجی هستند وخیلی هم زندگی خوبی دارن ،اینقد راضی هستن که قصد بازگشت هم ندارن,داداش بانظرت مخالفم……

    • طوطی

      کامروا جان بااین نظرتون مخالفم داداش

    • کامروا

      هم وطن عزیز طوطی جان اونها که قدیم رفتن آره ولی کسانی که جدیدا می رن نه . اونقدر که فکر کنید هم خوب نیست .اینجا جاش نیست وگرنه خوب توضیح می دادم

    • آرین

      من اینجازندگی میکنم بیزحمت کسانی که تجربه زندگی درجاهای دیگه روندارنداظهارنظرنکنند.باتشکر

    • کامروا

      هم وطن عزیز آرین جان خوب هست امیدوارم موفق باشی .ولی از کجا می دونی که ماخارج نرفتیم یازندگی نکردیم .دوست عزیز نمی خوام حرفی بزنم ناراحت بشی واگه می دونستم ایرانی مقیم خارج هم داریم که مطالعه می کنه خب این حرف رونمی زدم وگرنه باکلی دلیل اینو ثابت می کردم .درهرصورت مامنظورمون قشر تحصیل کرده بود نه بقیه ی هم وطنان

    • طوطی

      کامروا جان ،از اشناها هستند کسانی که مهاجرت کردن و رضایت کاملی هم دارن،ما رو هم تشویق میکنن به این امر،من دقیقا متوجه منظور شما ودلیل مخالفتتون نشدم……البته خودم عاشق کشور و وطنم هستم واینکه هیچ جای دنیا ایران عزیز نمیشود……

    • کامروا

      درجواب هم وطن عزیز(طوطی )بگم بصورت کلی برای یک خانم منظورم بود.ومثال فیلم مرگ تدریجی یک رویا روزدم برای این گفتم .وبعد قشر تحصیل کرده (نخبه ) که ایران بیشتر به نخبه ها می رسه .بنده یکی ازدوستانم یک شرکت دانش بنیان تاسیس کرده باکلی منابع دولتی و...

    • لورا

      کلا اگر مردم در هر کجای دنیا که زندگی میکنن یاد بگیرند که باید حریم شخصیه خود را حفظ کنند و همچنین وارد حریم شخصیه دیگران نشوند میتوانند صحیح و سالم زندگی کنند، دوستانی که این اخبار و همچنین کامنتهارو میخونید سعی کنید تا آنجا که ممکن است مسائل شخصیه خود را با دیگران در میان نگذارید در صورت بروز هر مشکلی فقط از خانواده کمک بگیرید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج