۴۱۲۳۹۳
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

عابدینی: کی روش موفقیتها رابرای خودش میخواهد

عضو هیئت رییسه سازمان لیگ گفت: نمیتو انم به کی روش بگویم بمان یا برو اما از او خواسته شده تکلیفش را بعد از بازی با سوریه مشخص کند.

کاپ: امیر عابدینی درباره اختلاف دوباره کی روش و فدراسیون اظهار داشت: کی روش از صحبت ها و مصاحبه هایش غافل است. چرا طاقت ندارید؟ به خاطر بازی با سوریه باید ساکت می شدیم. چیزهایی که ایشان بر نمی تابد را به بعد از بازی می فرستادیم تا درباره اش تصمیم بگیریم. اینکه چرا همیشه ساز ناسازگاری می زنند را دلیلش را نمی دانیم.

وی در ادامه افزود: در حد توان تلاش شده اما اندازه یک اپسیلون کی رش تشکر نکرده است. او مصاحبه می کند. حمایت های مردمی و دولتی و اصحاب رسانه به نفع خودش است. اگر هم کسی انتقاد کند می گوید تو چه کاره هستی؟ آقای کی روش شما جزیی از کل هستی.

عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال در ادامه اذعان داشت: ایشان وقتی می گویند و اعتقاد دارند ما در بیرون زمین باختیم. در ۴ بازی بالای ۷۰درصد موفق بودیم. کی روش در زمین موفق عمل کرد اما آیا قبول دارد در فاز مدیریتی هم کار شده است؟ من اعتقاد دارم می خواهد همه موفقیت را به نام خودش بزند. نمی شود یک طرف قضیه را دید. من هیچ نقشی ندارم اما به عنون عضوی از فوتبال باید نظری را بدهم. برای N امین بار قبل از بازی حساس این حرف ها را می زند. نمی توانم به کی روش گویم بمان یا برو. نظام فوتبال ما به جایی رسیده که اگر کی روش بگوید می خواهم بروم، مشکلی پیش نمی آید.

عابدینی همچنین اذعان داشت: کسانی که کارشناس هستند همه چیز را رصد می کنند. چند صد بار این بحث تکراری به وجود آمده که چرا لیگ تعطیل می شود. در کجای دنیا لیگ تعطیل می شود. کی روش لیگ را در اختیار گرفته وهر وقت خواسته تعطیل کرده است. اگر برنامه های او اجرا نشود تقصیر فدراسیون بود اما الان بحث روزمره ایشان هم با وجود ساکت حل شده است. از آقای ساکت خواستیم تیمها و برنامه کی روش را بدهند تا برنامه ها را تدوین کنیم و با هر کسی دوست دارد بازی کنیم. اما تا حالا چنین افاقی رخ داده است؟ نمی دانم چرا عراق و سنگاپور لغو شد اما می دانم مدیریت دست روی دست نگذاشته است. ۵ سال است که کی روش اینجاست و با پتانسل ما اشناست. اعتقاد دارم آقای کی روش اگر نمی تواند کنار بیاید؛ صدای ما هم در می آید.

وی در ادامه افزود: وقتی کی روش می گوید می روم؛ این پاسخ سوال اوست. حالا به او گفته شده بعد از بازی با سوریه تکلیف را مشخص کند. اگر می خواهی بروی زودتر بگو که ما تصمیم بگیریم. بعد از بازی سوریه یک سری مسائل را خواهم گفت. چقدر سخت توانستیم مسائل را حفظ کنیم. به اندازه کافی کی روش را تحویل گرفتیم و دوستش داشتیم. ایشان باید بداند این موضوعات را و اینکه ما هم دلسوز هستیم. اینکه فکر کند ما جلوی او ایستادیم خیلی بد است.

عابدینی در پایان درباره بازنشته ها گفت: بازرسی کل نظارت دارد. فدراسیو.ن فوتبال یک جا بخواهد همه را بفرستد کارها مختل می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • داود

      آقای محترم عابدینی
      چند نکته
      ۱. تیم ملی برای مردم است و مردم آقای کیروش را میخواهند. به شما مربوط نیست
      ۲. شما لطف کن دلسوزی نکن چون
      ۳. شما جزو این فوتبال نیستی, علی دایی, خداداد, مهدویکیا, کریمی, باقری, پروین, روشن, حجازی و ... جزو این فوتبال بودند.
      ۴. حرفی نزنید کسی نمیگوید شما چرا ساکتی
      ۵. شما نه در بعد فنی و نه در بعد مدیریتی رزومه در مقایسه با کیروش ندارید, پس لطفا اصلا نه در کار ایشان و نه در کار هر کس دیگری که به شما مربوط نیست دخالت نکنید
      ۶. ما را به خیر شما امید نیست شر مرسان
      ۷. بزرگترین افتخار مدیریتی شما چیست?
      ۸. بهتر است به فکر گذشته خود بیافتید که در تیم هایی که زعامتشان را بر عهده داشتید, چه بلایی سر آنها و بازیکنانشان آوردید و استغفار کنید بلکه آرامش بیابید

      چطور به مقامات بالای مدیریتی در کشور رسیدید? در سه سطر بطور خلاصه توضیح دهید.
      ایام بکام
      و در آخر یک سوال

    • علی

      اقای عابدینی شما که راحت یک باشگاه رامی فروش مطمئنن مربی که چیزی نیست.

    • علی

      دوست محترم لطف جمع نبندید !! اتفاقا خیلی ها موافق کی روش نیستند .. کی روش مربی خوبی نیست و ادبیاتش خیلی بده ! امیدوارم بزودی از تیم ملی بره حیفه این همه پولی که بهش دادن

    • بدون نام

      ببین عابدینی ما مردم ایران.چه سرخ،چه ابی،چه زرد،و ... نمیزاریم تیم ملی رو نابود کنی،عابدینی وای به حالت که بخوای با کی روش در بیوفتی،تو میدونی مردم ایران

    • بیطرف

      احسنت آقاداود. وجدانا اگه افرادی مثل عابدینی توفوتبال ایران نباشندکلاهمون پس معرکست. واقعا تومملکت ماتوهم اپیدمی شده وعابدینی فکرکرده کاره ای هست وبراصحبتاش کسی تره خوردمیکنه .

    • یاران

      آقای عابیدینی شما هم عضو کمپین مخالفین تیم ملی وکی روش هستی، وای برشما که خوشحال شدن مردم دوست ندارید

    • علی

      سلام،واقعا گل کفتی اقاداود.

    • بدون نام

      دمت گرم اقا داود .
      حرف دل مردم رو میزنی .
      همچین شخصهایی که حرف میزنند دوست ندارند کیروش و تیم ملی به جام جهانی صعود کنند .
      به امید موفقیت تیم ملی و کیروش
      اومدن کیروش و موفقیت کادر فنی و بازیکنان ، خیلی از مربیان داخلی و امثال اقای عابدینی رو اذیت میکنه و دوس ندارند تیم به موفقیت برسه.
      نوش جونت اقای کیروش با حقوقی که میگیری ،،حلاله حلاله ،،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج