۴۱۴۰۸۶
۸ نظر
۵۰۰۸
۸ نظر
۵۰۰۸
پ

بازداشت مرد هزار چهره در کرمان

دادستان عمومی و انقلاب کرمان از دستگیری یک کلاهبردار میلیاردی با عنوان مرد هزار چهره خبر داد و گفت: این فرد با جعل عناوین قضائی از جمله دادستان، معاون دادستان، قاضی اجرای احکام، نماینده قوه قضائیه و سردار نظامی به کلاهبرداری از مراجعان به دستگاه قضائی اقدام می‌کرده است.

خبرگزاری میزان: دادستان عمومی و انقلاب کرمان از دستگیری یک کلاهبردار میلیاردی با عنوان مرد هزار چهره خبر داد و گفت: این فرد با جعل عناوین قضائی از جمله دادستان، معاون دادستان، قاضی اجرای احکام، نماینده قوه قضائیه و سردار نظامی به کلاهبرداری از مراجعان به دستگاه قضائی اقدام می‌کرده است.

سالاری در تشریح این خبر افزود: این كلاهبردار سابقه دار، فعالیت های مجرمانه خود را از سال ۱۳۹۳ در استان اصفهان آغاز كرده و سپس این اقدامات را به ترتیب در استان های فارس، هرمزگان، یزد، كرمان و مجددا در بندرعباس تكرار كرده است .

سالاری در تشریح نحوه شناسایی و دستگیری این متهم، اظهارکرد: به دنبال وصول گزارشاتی در شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب كرمان مبنی بر چندین فقره كلاهبرداری از مراجعان به دستگاه قضائی ، اقدامات مستمر و شبانه روزی حفاظت اطلاعات دادگستری كل استان كرمان، پلیس آگاهی و بازپرسی شعبه یازدهم برای شناسایی و دستگیری این فردآغاز شد.

وی با اشاره به اینكه با راهنمایی شكات و مالباختگان عكسی از وی تهیه و سپس هویت وی مشخص و معلوم شد وی ساكن استان اصفهان كه نیابت قضایی جهت دستگیری وی صادر اما مشخص شد که از آنجا به استان دیگری نقل مكان نموده و از استان دیگر نیز به استان سومی منتقل كه نهایتا مجددا در استان كرمان مشاهده و مورد تعقیب قرار گرفت.

این مقام قضایی درادامه بیان کرد: پس از اقدامات تعقیبی و تحقیقی گسترده و چندین روز عملیات تعقیب و مراقبت برای دستگیری این متهم انجام شده، این فرد كلاهبردار، ۱۳ مهرماه سال جاری پس از ارسال نیابت قضایی از استان كرمان، در استان هرمزگان پس از انجام چندین مورد كلاهبرداری در یك روز و در حین مذاكره با طعمه جدید خود دستگیر شد.

سالاری همچنین گفت: این فرد با جعل عناوین قضائی و نظامی و ادعای نفوذ در دستگاه قضائی برخی از افراد مسن و اهالی روستاها را فریب داده و با ادعای حل پرونده های آنها، مبالغی رااز این افراد كلاهبرداری كرده و سپس متواری شده و در استان دیگری فعالیت های مجرمانه خود را تكرار می كرده است.

دادستان كرمان در ادامه با اشاره به ۱۲ فقره سابقه كیفری این متهم، گفت: این فرد سوابقی از جمله كلاهبرداری، سرقت، سرقت به عنف، تحصیل مال از طریق نامشروع،جعل عنوان، تهدید، توهین و ادعای نفوذ را در كارنامه خود دارد.

وی بابیان اینكه در زمان دستگیری این متهم چندین فقره سیم كارت متعلق به مالباختگان نیز كشف شده است، افزود: در حال حاضر تحقیقات اولیه در این پرونده انجام، حساب های بانكی متهم مسدود ومتهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

این مقام قضائی تاكید كرد: هرگونه ادعای افراد مبنی بر اعمال نفوذ در دستگاه قضایی و توانایی در حل مشكلات پرونده های قضائی صحت ندارد و این دستگاه در راستای وظیفه عدالت گستری خود همواره بر اساس قانون به پرونده ها و موارد مطروحه رسیدگی كرده و حكم مقتضی را صادر می كند، از این رو شایسته است كه افراد به كلاهبرداران و افرادی كه در صدد سوء استفاده هستند اعتماد نكرده و در صورت مشاهده چنین افرادی، مراتب را به حفاظت اطلاعات قوه قضائیه اطلاع دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مال باخته

      اینجورادما روبایدباکشتی به اقیانوس ببرند ودردریا غرق کنند تا جسدشم طعمه ماهی ها شود تا عبرتی برای دیگران شود

    • آرش

      ی ادمی که همچین کارایی ازش برمیاد حتما ادم باهوشیه
      اگه ازین هوشش تو کارای درست استفاده میکرد الان رییس جمهور بود

    • محمد

      تاکی این ملت مظلوم بایدصبرکتدتمام سرمایه مملکت بردندغارت کردندچرااین افرادبی همه چیزشرشان کنده نمیکنند.طرف ممکن است بفرستندچندروزی زندان واموزش ببیندوبرگردد کاش یکباردیگرخلخالی زنده میشدکاش

    • پریسا

      آقای محمد!!!!!! کاش خلخالی زنده میشد؟؟نگران نباش الان هم هزااااران آدم دیگه هستن بجای ایشون :)
      مرسی از آرزوی خیر و خوبت

    • بدون نام

      لایک پریساجون

    • راضیه

      یاروسریال مردهزارچهره رونگاه کرده جوگیرشده فکرکرده زندگی هم مثل توفیلمهاست......خخخخخخخخ

    • زن طلاق

      راضیه عزیزم زدی توخال دمتون گرم آخ گفتی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • یک دوست

      سلام، مالباخته عزبز. پریسا و بقیه این آمار و ارقام از مجاری صحیح در میاد با اون مجری قلابی!! این همه جرم از رمان مغول هم به این ترتیب و صورت گسترده نبوده!!! وای به حال من و شما و امثال ماها بقیه همه جا چند هزاران میلیاری میبرن و میخورن من بدبخت بی کس تو سری خور پول بلیط اتوبوس هم ندارم و بوی کباب و را درکبابی ها بو میکنم بوی میوه را از ماندهای تو اسغالی بو میکنم و هزار بدبختی دبگه هنور آرزو به دلم مونده بک وعده غذای خوب و سیر من و دو بچه و همسر از من بیچاره ترم بخوریم، من و همسرم قسم میخورم مگه موقع نذری ها گوشت نخوردیم من و همسرم سیصد گرم گوشت با بد بختی میگیریم برای بچه ها اون میگه اگه بخورم سردرد میگیرم من هم میگم برا قلبم خوب نیست تا دو بچه کم شانس بیچاره بخورن اگه برات بگم مطمئن هستم اشکت میاد، ولی منظورم این بود که مثلاً ما حلال خوریم هیچ نیست اما اونا که کلاه بردار تو پول قلق میخورن حالا میگن که آن و این و اون الان که این را مینویسم بخدا چشمهام نمیبینه از گرسنگی و بی پولی،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج