اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۴۲۶
۵۰۳۱
۵۰۳۱
پ

دکتر بيتا پاک طينت

با موهای زائد خداحافظی کنيد!

وجود موهای ناخواسته از مشكلاتی است که بسياری از خانمها و حتی آقايان را درگير ساخته است. افزايش غيرطبيعی مو می تواند به علل گوناگونی باشد؛ دکتر بيتا پاک طينت شما را در انتخاب بهترين روش در اين مشکل رايج راهنمايی می کند.

با موهای زائد خداحافظی کنيد!

با موهای زائد خداحافظی کنيد!


با موهای زائد خداحافظی کنيد! دکتر بيتا پاک طينت شما را در انتخاب بهترين روش در اين مشکل رايج راهنمايي مي کند :

با موهای زائد خداحافظی کنيد! با موهاي زائد خداحافظي کنيد!

وجود موهای ناخواسته از مشكلاتی است که بسیاری از خانمها و حتی آقایان را درگیر ساخته است. افزایش غیرطبیعی مو می تواند به علل گوناگونی باشد؛ از جمله می توان به بیماریهای غدد داخلی، کیست تخمدان و مصرف بعضی داروها اشاره كرد. در زمان بارداری نیز موهای ظریفی در پشت لب بالا، چانه و گونه ها رشد می کند که چند ماه پس از زایمان خود به خود از بین می رود بنابراین وجود آنها در زمان بارداری نباید موجب نگرانی شود. هنگام یائسگی نیز در برخی خانمها موهای صورت زیاد می شود که برای درمان آنها باید با پزشک متخصص زنان مشورت کرد تا در صورت لزوم قرصهای استروژنی تجویز شود. برای از بین بردن موهای اضافی اگر افزایش مو به علل ذكر شده باشد، باید علت آن برطرف شود؛ مثلا اگر به علت آسیب تخمدان یا بیماری غدد داخلی موهای صورت افزایش یابد، باید با درمان آن مشكل، علت این افزایش برطرف شود و در غیر این صورت میتوان با روشهای متداول و مؤثر ازجمله استفاده از لیزر یا IPLبرای رفع دائمی آنها اقدام كرد. دکتر بیتا پاک طینت به شما می گوید که چگونه از شر موهای زائد خود رهایی یابید

با موهای زائد خداحافظی کنيد! مکانیسم عمل در درمان موهای زائد :

رنگدانه موجود در فوليكول مو هدف در درمان موهای زائد است که به اين رنگدانه «ملانين» ميگويند. انرژی ساطع شده از منبع نوری توسط اين رنگدانه جذب شده و گرمای زيادی به سلولهای زايای مو می دهد که باعث تخريب آنها و عدم رشد مجدد مو می شود.

با موهای زائد خداحافظی کنيد! موفقیت در درمان موهای زائد :

موفقیت درمان موهای زائد به ۵ عامل بستگی دارد: رنگ مو، رنگ پوست (از نظر میزان روشن یا تیره بودن پوست)، ضخامت مو، تراكم مو و تعداد جلسات در نظر گرفته شده برای درمان. بهترین نتایج در افراد با رنگ پوست روشن و موهای تیره و خشن به دست می آید. در افرادی که پوست تیره دارند چون ملانین پوستی در جذب انرژی نور با ملانین مو رقابت میکند در نتیجه انرژی رسیده به مو کمتر از حد معمول است و اثر اشعه نیز به مراتب کمتر بوده و در این افراد احتمال صدمه پوستی توسط لیزر بالاست. موهای سفید شده نیز فاقد ملانین بوده و اشعه لیزر توسط مو جذب نمی شود. موهای بلوند و بور نیز ملانین کمتری داشته و نسبت به موهای تیره میزان جذب انرژی کمتری دارند و کمتر به درمان پاسخ می دهند.


با موهای زائد خداحافظی کنيد!


با موهای زائد خداحافظی کنيد! موفقيت درمان موهای زائد به 5 عامل بستگی دارد: رنگ مو، رنگ پوست (از نظر ميزان روشن يا تيره بودن پوست)، ضخامت مو، تراكم مو و تعداد جلسات در نظر گرفته شده برای درمان

با موهای زائد خداحافظی کنيد! تعداد جلسات در درمان موهای زائد:

تعداد جلسات درمان موهای زائد بین ۴ تا ۸ جلسه متغیر است و جلسات درمان معمولا با فواصل ۴ تا ۶ هفته یکبار انجام می شود. البته باید تاکید کرد که میزان پاسخ دهی هر منطقه از بدن و هر فرد بسته به تراکم و ضخامت و نوع تیپ پوستی متفاوت است و شاید برخی افراد به جلسات بیشتری نیاز داشته باشند یا برعکس با جلسات کمتری به نتایج دلخواه برسند. تعداد جلسات درمان برای افراد با پوست تیره یا موی روشن ممکن است بیشتر شود چون درصد رفع موهای زائد در هر جلسه برای این افراد کمتر است و از آنجایی كه سرعت رشد مو در قسمتهای مختلف بدن متفاوت است، فاصله بین جلسات درمانی هم فرق می کند.


با موهای زائد خداحافظی کنيد!

با موهای زائد خداحافظی کنيد! عوارض جانبی شناخته شده با منابع لیزر / IPL در درمان موهای زائد:

درد، سوزش، سرخی یا اریتم گذرا یا پایدار، تورم، آسیب اپیدرمی به شکل سوختگی، تغییرات رنگدانهای به شکل تیره شدن یا روشنتر شدن پوست ناحیه تحت درمان و بهندرت بروز جوشگاه یا اصطلاحا «گوشت اضافه». بسیاری از این عوارض کوتاه مدت و برگشت پذیر بوده و با انتخاب صحیح پارامترهای درمانی و تجربه پزشک معالج قابل پیشگیری و درمان هستند و با پیشرفت تکنولوژی روز به روز از بروز این عوارض کاسته میشود. همچنین باید گفت با توجه به عمق نفوذ کنترل شده که حدود 5 میلیمتر است، احتمال آسیب رسیدن به اعضای حیاتی قرار گرفته در زیر پوست ناحیه درمانشده از قبیل تیروئید، سینه و غدد لنفاوی وجود ندارد. با این وجود به دلیل نبودن شواهد کافی برای ایمن بودن کامل درمان در خانمهای باردار یا شیرده، استفاده از IPL در خانمهای باردار توصیه نمی شود. در درمان خانم های مبتلا به اختلالات هورمونی و پرمویی میتوان در کنار درمان دارویی اختلالات هورمونی، همزمان به درمان پرمویی اقدام کرد و وجود این اختلالات، مانع درمان آنها نمی شود.


با موهای زائد خداحافظی کنيد!

آدرس: سعادت آباد، پائین تر میدان کاج، نبش خیابان شانزدهم، ساختمان کاج، پلاک ۶۱، طبقه ۳، واحد ۱۲

تلفن: ۲۲۱۳۳۱۵۵ - ۰۹۱۲۸۷۰۷۴۶۴
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج