اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۵۶۵۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ارث توییتری اوباما به رئیس جمهور بعدی آمریکا

اوباما اولین رئیس جمهور ایالات متحده بود که فعالیت گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشت و به این ترتیب انتقال قدرت به رئیس جمهور بعدی علاوه بر مسائل نظامی و سیاسی شامل دسترسی به حساب کاربری رسمی رئیس جمهور ایالات متحده با نام POTUS@ نیز می‌شود.

وب‌سایت تک شات - منیره لطفی: اوباما اولین رئیس جمهور ایالات متحده بود که فعالیت گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشت و به این ترتیب انتقال قدرت به رئیس جمهور بعدی علاوه بر مسائل نظامی و سیاسی شامل دسترسی به حساب کاربری رسمی رئیس جمهور ایالات متحده با نام POTUS@ نیز می‌شود.
ارث توییتری اوباما به رئیس جمهور بعدی آمریکا

به گفته کاخ سفید از تاریخ 20 ژانویه سال 2017 میلادی، حساب کاربری رسمی اوباما در توییتر و 11 میلیون فالوور این حساب به 45 امین رئیس جمهور ایالات متحده منتقل می‌شود. به این ترتیب تمامی توییت‌های اوباما به حساب کاربری رسمی رئیس جمهور سابق ایالات متحده با نام POTUS44@ انتقال خواهد یافت.

در نتیجه حساب کاربری POTUS@ در اولین روز کاری رسمی رئیس جمهور بعدی کاملا خالی و آماده استفاده خواهد بود و کاربران می‌توانند خاطرات و توییت‌ها اوباما را در اکانت POTUS44@ مرور کنند. اکانت FLOTUS@ میشل اوباما نیز به همین صورت به حساب دیگری به نام FLOTUS44@ منتقل می‌شود. اکانت سایر کارمندان کاخ سفید نیز توسط نارا (دفتر ملی بایگانی و مدارک آمریکا) بایگانی خواهد شد.

رئیس جمهور جدید حساب‌ کاربری و فالوورهای اوباما در شبکه‌های اجتماعی فیسبوک و اینستاگرام را نیز مالک خواهد شد. تمامی محتویات حساب های کاربری اوباما در فیسبوک و اینستاگرام نیز به حساب جدیدی به نام Facebook.com/ObamaWhiteHouse و Instagram.com/ObamaWhiteHouse انتقال پیدا می کند.
محتویات وب سایت WhiteHouse.gov نیز به حساب ObamaWhiteHouse.gov منتقل خواهد شد. تمامی حساب های کاربری که دارای عنوان WhiteHouse باشند به رئیس جمهور بعدی انتقال پیدا می‌کنند، و محتوای مربوط به اوبامای این اکانت‌ها به حساب کاربری جدیدی در همان پلتفرم منتقل شده و در آرشیو ملی نیز بایگانی می‌شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج