۴۱۶۰۱۳
۲۸ نظر
۵۰۰۹
۲۸ نظر
۵۰۰۹
پ

پنجمین قربانی کودک آزاری طی دو ماه

«محمدامین» کودک ۹ ساله ای که بنا به اظهارنظر پزشکان و قاضی ویژه قتل عمد مورد کودک آزاری بی رحمانه قرار گرفته در حالی دچار مرگ مغزی شد که پنجمین قربانی کودک آزاری منجر به مرگ طی ۲ ماه گذشته در مشهد است.

روزنامه خراسان: «محمدامین» کودک ۹ ساله ای که بنا به اظهارنظر پزشکان و قاضی ویژه قتل عمد مورد کودک آزاری بی رحمانه قرار گرفته در حالی دچار مرگ مغزی شد که پنجمین قربانی کودک آزاری منجر به مرگ طی ۲ ماه گذشته در مشهد است.

صبح روز دوشنبه گذشته، کارشناسان اورژانس اجتماعی بهزیستی، گزارشی از ماجرای یک کودک آزاری در مشهد که احتمال مرگ مغزی کودک وجود داشت را به دادسرای عمومی و انقلاب مشهد ارسال کردند.

در پی دریافت این گزارش قاضی ویژه قتل عمد بلافاصله برای بررسی موضوع عازم بیمارستان امدادی مشهد شد. تحقیقات مقدماتی قاضی «علی اکبر احمدی نژاد» با توجه به اظهارنظر پزشکان معالج بیانگر آن بود که کودک ۹ ساله در حالی که آثار ضربه به سر و علایم کبودی و سوختگی وحشتناکی بر پیکر نحیفش خودنمایی می کرد، دچار مرگ مغزی شده است و دیگر چشم هایش را نخواهد گشود. آثار کودک آزاری های بی رحمانه ای که روی بدن «محمدامین» نقش بسته بود همه اعضای کادر درمانی و عوامل تحقیقات قضایی را تحت تاثیر قرار داد و مشخص شد که این کودک نیز قربانی دیگری از «ماجراهای طلاق» است.

ناپدری ۳۴ ساله این کودک که وی را به مرکز درمانی رسانده بود در بازجویی ها به قاضی ویژه قتل عمد گفت: وقتی از همسرم جدا شدم دختر خردسالی داشتم که هم اکنون با مادرم زندگی می کند. پس از آن با زن دیگری که او نیز از همسرش جدا شده بود و پسر ۹ ساله ای داشت ازدواج کردم اما از مدتی قبل بیکار شدم و همسرم با خودرو خودش مسافرکشی می کرد تا امور زندگی را بگذرانیم. در این میان «محمدامین» پسر ۹ ساله همسرم که به بیماری آسم مبتلا بود دچار سرماخوردگی شد که او را نزد پزشک بردیم و طی چند روز آمپول هایش را تزریق کردیم اما امروز وقتی آخرین آمپول را به او تزریق کردیم و به منزل بازگشتیم در حال تعویض لباس، ناگهان صدای افتادن چیزی توجهم را جلب کرد. وقتی به عقب برگشتم دیدم که «محمدامین» بیهوش روی زمین افتاده است. در این هنگام با اورژانس تماس گرفتیم و فرزندم را که به حالت کما رفته بود به بیمارستان ثامن رساندیم اما پزشکان با مشاهده وضعیت وخیم «محمدامین» او را به بیمارستان امدادی اعزام کردند. وی در پاسخ به سوال مقام قضایی درباره آثار سوختگی و کبودی وحشتناک روی بدن «محمدامین» نیز گفت: او بچه بیش فعالی بود که «خودآزاری» می کرد. گاهی با فندک خودش را می سوزاند! چند روز قبل هم زمانی که از مدرسه به منزل بازمی گشت داخل جوی آب افتاده بود! در این هنگام قاضی ویژه قتل عمد سوال کرد چرا آثار کبودی و سوختگی را به پزشک معالج نشان ندادی؟ که ناپدری پاسخ داد: من این آثار را ندیده بودم!!

مادر این کودک بی گناه نیز گفت: همسر اولم مردی معتاد بود که از او جدا شدم و دوباره با این مرد (ناپدری) ازدواج کردم اما تنها از ۲ روز قبل متوجه آثار سوختگی و کبودی روی بدن پسرم شدم! بنا بر این گزارش، پزشکان معالج روز گذشته مرگ مغزی محمدامین را تایید کردند و باز هم پرونده جنایی دیگری روی میز قاضی احمدی نژاد گشوده شد.

مقام قضایی در حالی مادر و ناپدری این کودک ۹ ساله را با صدور قرار قانونی بازداشت کرد که طی ۲ ماه گذشته ۵ کودک در مشهد بر اثر کودک آزاری جان باخته اند اما آن چه در همه قربانیان کودک آزاری های مذکور مشترک است، موضوع «طلاق» است و همه این کودکان بی گناه فرزند طلاق بوده اند بنابراین زنگ خطر جدی برای مسئولان امور اجتماعی و فرهنگی جامعه به صدا درآمده است تاشاید چاره ای بیندیشند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عماد

      خدالعنتش کندکثافت نکبت

    • بدون نام

      خدا لعنتتون کنه نیارید خوب ...آخه مگه مرض دارید تا ازدواج میکنید حامله میشید...........هم خودتونو بدبخت میکنید هم اون طفل معصومارو

    • کاربر

      زنگ خطر خیلی وقته صداش در اومده. اما کو گوش شنوا؟؟؟

    • امیدی

      چه گناهی کرده اند ای فرشته های معصوم،این هم شهر مقدس،برگذاری کنسرت خیلی مهم.....

    • sami

      عوض اینکه این مسایل رو حل کنن میگن خدا به دور کنسررررررتتتتت؟؟؟؟

    • طوطی

      زنه چقد…مرده بچه خودشو گذاشته پیش مادرش اونوقت تو بچتو اوردی تو خونش،انتظار داشتی بچه تورو بزرگ کنه

      میدادی بهزیستی الان زنده بود …

    • راضبه

      الهی بمیرین ک بچه بی گناه رواینچوری کردین بخداهمه بدنم میلرزه حیف بچه برااینجورادما!!!خدایامصبتوشکرک یکی ک لیاقتشوداروبهش بچه نمیدی ب یکی دیگه....میگم خدام دیگه دلش برابچه هانمیسوزه؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      طلاق نتیجه شوم اعتیاد هست وقتی مواد مخدر ایقدر راحت خرید فروش میشه !!!!!! نتیجه همین میشه مردان. مردی را رها کردن!!!!!!!!دود اعتیاد باید توی چشم همه بره !!! چه کسی باید پاسخگو باشه؟؟!!

    • بدون نام

      بازم مشهد!!!!!!!

    • دنیا

      هیچ‌کس‌پاسخ‌گو‌نیست‌

    • بیهمتا

      خدااون مادرشولعنت کنه توک خودت بایدکارکنی وخرج خودتوبچه توبدی پس چرامثلاشوهرکردی این مادروبایدسلاخی کر.اینقدبی توجه بودی نسبت ب بچه ات؟من خودم ازدواج دوم انجام دادم وازازدواج اول دوتابچه دارم ولی حتی اجازه نمیدم همسرم چپ ب بچه هام نگاه کنه وهیچ وقت بچه هاموباهاش تنهانمیزارم هرچندهمسرمم ادم بسیارخوبی هست ولی ی مادربایدوضایف مادری شودرست انجام بده حیف اسم مادرک روامسال اینجور...هامیزارن دلم اتیش گرفت بخدا

    • لیلا

      هردم ازاین باغ بری میرسد

    • هشت و نیم دقیقه

      مدتی که افاغنه محترم،خبری ازشون نیست یعنی به راه راست هدایت شدن (البته بعضی هاشون)ودیگه دست از جنایاتشون برداشتن؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • نادیا

      بقول اون کار بر باز هم مشهد ؟خوبه کنسرت اونجا ممنوعه

    • بدون نام

      کار برهشت و نیم دقیقه چیه دیدی جنایت های ایرانی ها از حد گذشته دوباره پای افغان ها رو وسط کشیدی بابا بخدا این جنایات رو بخون مخت سوت می کشه نیازی نیست افغان ها جنایت کنن ایرانیا دارن جورشونو میکشن و روی همه رو سفید کردن

    • راز

      جناب بی همتا میگن قبل از این که کسی رو قضاوت کنی کمی خودتو جای اون شخص بذار و دنیا رو از دید اون تجربه کن یعنی واقعا نمیدونی مشکلات یک زن تنها و مطلقه در جامعه چیه

    • هشت و نیم دقیقه

      حرف بدی نزدم که فقط گفتم به راه راست هدایت شدن ,خداروشکر,

    • بهار

      خدایااین بچه رومیدادی به خواهرمن که درآرزوی یه بچه س

    • طوطی

      بهار جان

      واقعا گل گفتی ،یا میدادش به داداش من،که الان36سالشه و در ارزوی باباشدن……

      خدایا حکمتت رو شکر

    • عباس اکبری

      بازم مشهد

    • بدون نام

      بخدا داعش در مقابل ما ایرانی ها چیزی نیست همه روزه که این جور خبرا رو میخونم میبینم که داعش پیش ما ایرانی ها واقعا هیچه .

    • بدون نام

      جرم در مشهد شاید از تهرانم بیشتر باشه

    • سسسس

      مادر احمق خودش ميرفته مسافر كشى مبادا بى شوهر بشه اونوقت اون روانى هر بلايى خواسته سر طفل معصوم اورده تف به روت تف به شرفت

    • بدون نام

      اخه تو كه مسافر كشى ميكردى بدبخت چرا خودت بچه تو بزرگ نكردى خاك عالم تو سرت عقده شوهر داشتى بيا تحويل بگير

    • بي نام

      به خداقسم ازديروزكه اين خبرديدم اعصابم بهم ريخت نميدانم چي بگويم اخه ان بچه بي گناه چه قدرزجر وعذاب كشيده ازدست همجنين پدرومادرهاي خداوند لعنتشون كنه همچنين حيوانهاي را.....

    • بدون نام

      بچه بدبخت راحت شد

    • بدون نام

      لعنت خدا به هر دو تاتون تو مادری که بچه معصوم رو دیدی و سکوت کردی برای این آشغال روانی .بی وجدان بچه مثل گل پرپر شد اول باید تو را مجازات کنند بعد اون حیوون وحشی را مجازات کنند .

    • مشهدزیبا

      چیه هی میگین بازم مشهد بازم مشهد اولا نه این که شهرهای شما همه چیز گل وبلبل واز اتفاقات نمیفته دوما مشهد 20تا 30برابر شهرهای فسقلی شما جمعیت داره در نتیجه حوادثشم بیشتره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج