اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۶۲۹۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

گوگل پلی با تقلب اپلیکیشن‌ها مقابله می‌کند

گوگل سیستم جدیدی به فروشگاه اپلیکیشن‌های اندروید اضافه کرده است که می‌تواند تقلب اپلیکیشن‌ها در کسب امتیاز و نظرهای مثبت را شناسایی کند و مانع از انتشار آنها شود.

وب سایت جی اس ام - حسن سیدی: گوگل سیستم جدیدی به فروشگاه اپلیکیشن‌های اندروید اضافه کرده است که می‌تواند تقلب اپلیکیشن‌ها در کسب امتیاز و نظرهای مثبت را شناسایی کند و مانع از انتشار آنها شود.
گوگل پلی با تقلب اپلیکیشن‌ها مقابله می‌کند

اگر در گوگل پلی چرخی بزنید متوجه اپلیکیشن‌های اسپم و بی‌مصرف متعددی می‎شوید که امتیاز و کامنت‌های خوبی دارند اما وقتی آنها نصب کنید متوجه می‌شوید سرتان کلاه رفته است و با یک اپلیکیشن به درد نخور مواجه هستید که کار خاصی انجام نمی‌دهد.

متاسفانه برخی از توسعه‌دهندگان با فریب و تقلب امتیاز اپلیکیشن‌ خود را در گوگل پلی بالا می‌برند و برای آن نظرهای جعلی ثبت می‌کنند تا کاربران را به نصب ترقیب کنند. اکنون گوگل برای جلوگیری از این موضوع و کاهش امتیاز و نظرهای جعلی تغییراتی در گوگل پلی اعمال کرده است که می‌تواند تا حد زیادی جلو این خرابکاری‌ها را بگیرد.

بنابراین اگر یک توسعه دهنده بخواهد با تقلب امتیاز اپ خود را بالا ببرد سیستم جدید گوگل آن را شناسایی و حذف می‌کند. این قانون برای افرادی که اقدام به ثبت کامنت‌ها و بررسی‌های غیر واقعی نیز می‌کنند نیز اعمال خواهد شد.

باید دید این سیستم جدید تا چه اندازه می‌تواند موفق عمل کند و آیا تاثیری در کم کردن اپ‌های اسپم و تبلیغاتی در گوگل پلی خواهد داشت یا خیر.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج