۴۱۸۲۵۶
۱۴ نظر
۵۰۰۳
۱۴ نظر
۵۰۰۳
پ

انتقام خونین خواستگار شکست خورده

خواستگار کینه‌توز پس‌از شنیدن جواب رد از والدین دختر مورد علاقه‌اش، در انتقامی هولناک همه اعضای خانواده دختر را به گلوله بست.

روزنامه ایران: خواستگار کینه‌توز پس‌از شنیدن جواب رد از والدین دختر مورد علاقه‌اش، در انتقامی هولناک همه اعضای خانواده دختر را به گلوله بست.
مرد جوان به خواستگاری یک دختر در شهرستان «تاکستان» رفته بود. اما پدر دختر ضمن تحقیق پی‌برده بود خواستگار دخترش دارای چند سابقه کیفری است و چند سال پیش هم به‌جرم قتل مدت‌ها در زندان بوده که با جلب رضایت و بخشش اولیای دم از قصاص نجات یافته و از زندان آزاد شده است.
جوان کینه‌جو روز جمعه با تهیه یک کلاشنیکف در مسیر پدر و خاله دختر قرار گرفت و با شلیک چندین گلوله آنها را هدف قرار داد که در این واقعه خونین پدر نگون‌بخت به قتل رسید و خاله دختر نیز مجروح شده و به بیمارستان انتقال یافت. قاتل سپس برای کشتن دختر به محل کار او در یک آرایشگاه رفت و به محض روبه‌رو شدن با او و چند زن دیگر همه را تهدید کرد و با شلیک چند گلوله به دختر مورد علاقه‌اش وی را تا پای مرگ برد. این در حالی است که حال دختر ۳۰ ساله وخیم گزارش شده است.
اما این پایان اقدام کینه‌جویانه قاتل نبود چرا که او به قصد کشتن برادر دختر، به‌دنبال وی رفت اما برادر دختر موفق به فرار شد. در این میان سه نفر از همسایگان و مردم اهل «خرمدشت» با رگبار گلوله قاتل بشدت زخمی شدند.پس از این واقعه، قاتل کینه جو پابه‌فرار گذاشت که در حال حاضر مأموران در تلاش برای دستگیری‌اش هستند.یکی از نزدیکان این خانواده به خبرنگار حوادث «ایران» گفت: «فرامرز» ۴۰ ساله از چند سال قبل خواستگار «مریم» بود.
ولی از آنجا که پدر ۵۲ ساله‌اش با این ازدواج مخالف بود، این شرور به شکل‌های مختلف برای آنها مزاحمت ایجاد کرد. او حتی سال گذشته در اقدامی جنون‌آمیز ماشین پدر «مریم» را به آتش کشید. قاتل فراری پیش از این نیز با تهیه اسلحه به خانه دختر مورد علاقه‌اش رفته و قصد کشتن پدر خانواده را داشت که ناکام مانده بود.
پرونده‌های شکایت از وی نیز طی دو سال گذشته در دادگاه‌های تاکستان، قزوین و... مطرح است. اما مرد جنایتکار این بار نقشه شومش را عملی کرد و همه را به رگبار بست. این در حالی است که او به ۱۷ سال زندان محکوم شده بود اما قبل از نهایی شدن حکم خانواده‌ای را سیاهپوش کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سمیه

      چقدر وحشی بود. آقا دختر به قاتل و جانی و شرور نمیدن ، مگه زوره؟ خودت باشی دخترتو به یکی مثل خودت میدی؟ کاش بار اول که آدم کشت اعدام میشد.

    • حنانه

      این نامرد پست باید به چندباراعدام محکوم بشه یباراعدام واقعا کمه برا همچین افرادی امثال این باید زجرکش بشن

    • راز

      یعنی همه دست رو دست گذاشته بودن تا طرف بره چند نفر رو بکشه بعد بگیرنش
      یعنی اصلا کارایی که کرده ضمن این که قاتل هم بوده برای هیچکس مهم نبوده خب این که مشخص بوده این شخص بلاخره یه کاری دست این خانواده میده چرا قبل از اینها دستگیر نشده نمیدونم مزاحمت تهدید با اسلحه آتش زدن ماشین این ها جرم محسوب نمیشن همون زمان این شخص باید دستگیر میشد و تحت درمان روانی قرار میگرفت چون معلومه ثبات روانی نداشته

    • پیرمرد پرسپولیسی

      نمیدونم اشکال کارمان در کجاست ؟قاتل ومجرمی که قتل نفس انجام داده ،وچندین خانواده ونهاد را درگیر عمل شنیع خودکرده ،ایا رضایت اولیای دم مبنی برعدم قصص ،به معنای ازادی وبازگشت به جامعه ست؟ که اگر اینگونه باشد باید فاتحه عدالت راخواند وهر قاتلی با مظلوم نمایی وواسطه گری همراهان ،از اعضای ،خانواده ودوستان ووکلاو....می تواند دوباره با گذشت زمان وافتادن اب از اسیاب ،حکایت روز ازنو وروزی ازنو تکرار گردد .ایا این قاتل درتگزاس که نیست بااسلحه راست راست بگردد وکسی هم جلودارش نباشد ؟ایا با قاتلی که به لطف اولیای دم از چوبه داررهایی می یابد به معنایی رهایی از بند هم هست ؟ ،قانون نباید از حق عمومیش کوتاه بیاید ،حق جزای عمومی قتل در صورت رضایت ولی دم با یک درجه تخفیف به حبس طولانی یا ابد تبدیل گردد ،مگر سلامت روانی قاتل نباید مورد بازبینی دقیق قرار بگیرد؟انشاالله که دیگر شاهد چنین فجایعی در کشورمان نباشیم ،همه افتخار وبرتری ما بر همسایگان پرادعایمان امنیت بالاییست که ما داریم وانها ندارند ،فرهنگی غنی وروشن که ما داریم ولی ان ها ندارند .انشاالله که اینگونه وقایع انگشت شمار وقابل پیشگیری را دیگر در وطنمان شاهد نباشیم . یاحق

    • راضیه

      محض اطلاع کامروااین یه مرد وبراش مقاله نویسی کن فارغ ازاین ماجرا........باقیش دست خودتومیبوسه!!!!!

    • بدون نام

      باید ببرنش بالای چوبه بعد اینقد بترسوننش که از ترس بمیره

    • وحید

      پس نقش پلیس پیشگیری از جرم چیه آیا

      من خودم مثل همین اقا عاشق دختری بودم با مخالفت خانوادش هزارتا فکر بسرم زد اگه نصیحت و همصحبتی دوستان نبود معلوم نبود چه سرنوشتی داشتم
      اقای پلیس پیشگیر جرم، وظیفه شماست ک اینگونه سورفتارهارو مدیریت کنین

    • تاکستان

      یکی از دستهای خاله این دختر به خاطر اصابت گلوله قطع شده. این ادم نفهم حتی بار اول که به جرم قتل دستگیر شده بود قاضی پرونده خودش و تهدید به قتل کده بود ..

    • بدون نام

      اون کسی که به گفته های آقا وحید منفی داده یعنی چی؟ یعنی نباید عاشق میشد؟؟؟؟؟ یا اینکه اشتباه کرده که مرتکب جنایت نشده و باید میرفت مخالفان رو میکشت؟؟؟؟؟ والا من که معنی این منفی رو نفهمیدم

    • راز

      راضیه جان بعضی ها اینجا نظر نمیدن چون کسی رو برای متهم کردن پیدا نمی کنن چون فقط جایی میتونن حس خود برتر بینی شونو ارضاع کنن که بتونن خانم ها رو محکوم کنن برای اونا قتل کشتن و تجاوز برای مرد عیب محسوب نمیشه همه جا به دنبال این هستن که زنی برای محکوم کردن باشه

    • ستاره

      ایول سمیه حرفت منطقی است

    • بدون نام

      به بعضی از اعدامی رو نباید بهشون گذشت کرد باید همون بار اول اعدام مشد

    • بدون نام

      راز حرفت به دلم نشست ایشالا مبارکه

    • ادریس

      کارش درست بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج