۴۱۹۰۴۹
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

طنز؛ جهان پس از انتخابات آمریکا!

سوشیانس شجاعی‌فرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در روزنامه شهروند نوشت:

اگر هیلاری کلینتون انتخاب بشود:

ساعت اول: هیلاری بعد از مراسم سوگند، به همراهی اوباما وارد کاخ سفید می‌شود و بعد از چند دقیقه گفتن و خندیدن با دهان گشادش، همه رو از اتاق می‌فرستد بیرون، چند لحظه سکوت می‌کند، موبایلش رو درمی‌آورد، بعد که یاد قبض موبایلش می‌افتد، با تلفن کاخ زنگ می‌زند به شوهرش بیل کلینتون و می‌گوید: بیل؟ من الان رئیس‌جمهوری آمریکا هستم؟... خوبه... قدرتمندترین زن دنیا... بیل؟ یادته در طول انتخابات چقدر به خاطر اون کارای تو تحقیر شدم؟ یادته وقتی قوی‌ترین مرد دنیا بودی روی همین میز چیکار می‌کردی؟ حالا.... فرقی نمی‌کنه، زیر میز!... مونیکا لوینسکی یادته؟ زنگ زدم بهت که بگم، الان وقتیه که می‌خوام تلافی کنم!

روز اول: هیلاری بعد از فارغ شدن از انتقام‌گیری و مرتب کردن موها و لباسش، زنگ می‌زند به رئیس FBI و او را به خاطر پیگیری بد‌هنگام قضیه لو رفتن ایمیل‌ها بر کنار کرده و به رئیس جدید FBI می‌گوید دونالد ترامپ را به دلیل مسائل عدیده اخلاقی کتف‌بسته بفرستند پیش نادر قاضی‌پور، نماینده پر‌توان مجلس که همان بلاهایی که سر علیخانی آورد، سر ترامپ بیاورد! فقط لازم است قبلش مقامات قاضی‌پور را توجیه کنند که مثل مرغ سر ترامپ را نبرد!

هفته اول: کلاس کامپیوتر می‌رود و نحوه استفاده از ایمیل، شیوه درست کردن نیو فولدر و آخرین متدهای عوض کردن عکس بک‌گراند کامپیوتر را یاد می‌گیرد!

سال اول: هیلاری در‌ سال اول ریاست ‌جمهوری‌اش قانونی را اجرا خواهد کرد که از هرکس که به او رأی نداده، ١٠ دلار اخذ و به حساب شخصی‌اش واریز شود!

اگر دونالد ترامپ انتخاب بشود:

ساعت اول: ترامپ بعد از مراسم سوگند، به همراهی اوباما وارد کاخ‌ سفید شده و بعد از چند دقیقه بگومگو، اوباما و بقیه را از اتاق پرت می‌کند بیرون، روی صندلی می‌نشیند، پاهایش را روی میز می‌گذارد، بعد از چند لحظه سکوت، موبایلش رو درمی‌آورد و زنگ می‌زند به مجله بازی پسران! و نصف کارمندان کاخ ‌سفید را از آن‌جا انتخاب می‌کند!

روز اول: در روز اول انتخاب ترامپ، ارزش دلار در آمریکا و تمام دنیا افت کرده و ارزان می‌شود! به غیراز ایران که قیمت دلار به بالای چهار‌هزار تومان خواهد رسید و یاد و خاطره رئیس دولت دهم را زنده خواهد کرد! ترامپ بعد از مصافحه و ملامسه و ملاعبه با کارمندان کاخ‌ سفید، در محل سخنرانی حاضر خواهد شد و ابتدا دستور ممنوع‌الکاری و ممنوع‌الکنسرت بودن بیانسه و جنیفر لوپز (درود ما بر ایشان و اعضای شریفشان باد) را صادر خواهد کرد و سپس طی یک سخنرانی طوفانی، توافق با ایران را پاره کرده و اعلام می‌کند ایران را باید نابود کرد! ایران و بقیه دنیا هم می‌گویند بفرمااااا! خلاصه سرتان را درد نیاورم! خیلی راحت کل دنیا را با خودمان همراه می‌کنیم! همان‌طور که زمان احمدی‌نژاد، اوباما توانست کل دنیا را علیه ما بسیج کند!

هفته اول: ترامپ در هفته اول، رئیس FBI را به خاطر نقش بهنگامش در به جریان انداختن مجدد ماجرای ایمیل‌ها به‌عنوان شهردار واشنگتن انتخاب خواهد کرد که او هم به راحتی پارک‌ها و زمین‌های مرغوب واشنگتن را به کارمندان زحمتکش و اعضای شورای شهر واشنگتن هبه خواهد کرد!

سال اول: ترامپ در ‌سال اول، کمی با هیلاری خلوت می‌کند! جواب نامه‌های احمدی‌نژاد به رئیس‌جمهوری سابق آمریکا را خواهد داد، ورزش کشتی کج را به‌عنوان ورزش ملی آمریکا و سایر کشورها اعلام می‌کند! توافق محیط‌ زیستی پاریس را - همراه با بقیه توافقات دیگر - مشتی کاغذپاره خواهد نامید و در مجمع عمومی سازمان ملل درحالی‌که همه زن‌ها به‌عنوان اعتراض سالن را ترک کرده‌اند، راجع به نحوه زدن مخ‌ زن‌ها در فرهنگ‌های مختلف با هیأت‌های حاضر در سازمان ملل، تبادل‌نظر و تجربه خواهد کرد!

پی‌نوشت: اگر ترامپ و احمدی‌نژاد همزمان رئیس‌جمهوری کشورهایشان می‌شدند، طنزنویسان سر دو‌سال می‌توانستند با پول حق‌التحریرشان، یک خانه نقلی در غرب تهران بخرند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سپاس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج