۴۱۹۱۰۵
۹ نظر
۵۰۰۹
۹ نظر
۵۰۰۹
پ

ساخت «شهرزاد» متوقف خواهد شد؟

در حالی که روز گذشته سیدهادی رضوی سرمایه‌گذار فصل اول «شهرزاد» در یادداشتی به شدت از فیلمبرداری این پروژه و کنار گذاشته شدن از آن انتقاد کرده بود امروز در گفت‌وگوی دیگری ادعا کرده است سازمان سینمایی پس از بررسی مدارک پروانه ساخت این سریال را باطل خواهد کرد.

وب‌سایت آی سینما: در حالی که روز گذشته سیدهادی رضوی سرمایه‌گذار فصل اول «شهرزاد» در یادداشتی به شدت از فیلمبرداری این پروژه و کنار گذاشته شدن از آن انتقاد کرده بود امروز در گفت‌وگوی دیگری ادعا کرده است سازمان سینمایی پس از بررسی مدارک پروانه ساخت این سریال را باطل خواهد کرد. او که پیش از این ۵۰ درصد مالکیت این سریال را در اختیار خود دانسته بود، این بار سهامش در این پروژه را ۶۰ درصد عنوان کرده است.
ساخت «شهرزاد» متوقف خواهد شد؟

سیدهادی رضوی که همراه با محمد امامی به طور مشترک در سری اول «شهرزاد» سرمایه‌گذاری این پروژه را بر عهده داشت روز گذشته در یادداشتی در وطن امروز، از طلب حق و حقوقش سخن گفت و بر اساس قراردادی بین او و امامی مالکیت ۵۰ درصد از برند «شهرزاد» را در اختیار خود دانست.

اما رضوی امروز در گفت‌وگوی دیگری با تسنیم در این‌باره گفته است: «مدارک لازم جهت ارایه به سازمان سینمایی و ثبت شکایت از عوامل این سریال جمع آوری شده است و من فردا (دوشنبه ۱۷ آبان ماه) برای ثبت شکایت به سازمان سینمایی وزارت ارشاد اسلامی مراجعه خواهم کرد. سازمان سینمایی پس از بررسی مدارک من به احتمال بسیار پروانه ساخت «شهرزاد» را باطل خواهد کرد.»

او رقم تازه‌ای درباره حق مشارکتش در سرمایه‌گذاری این سریال مطرح کرده و ادامه داده است: «متاسفانه عوامل سریال شهرزاد من را که حدود ۶۰ درصد از سهام شهرزاد را در اختیار دارم کنار گذاشته اند و برای خود اسپانسر گرفته‌اند.»

به جز تناقضی که در حرف‌های رضوی درباره حق و حقوق و سهمش وجود دارد، او روز گذشته به این نکته اشاره کرده بود که هیچ اسمی از او در وزارت ارشاد به عنوان مالک یا سرمایه‌گذار ثبت نشده است که با توجه به این نکته باید دید در چنین شرایطی آیا سازمان سینمایی رای را به نفع رضوی صادر می‌کند و پروژه تعطیل خواهد شد یا نه.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای بابا چقدر سر ساخت فصل دوم چقدرحرف وحدیث درست شد ،مثل اینکه قرار نیست این پروژه به سرانجام برسه ،در ضمن مگه همین اقای رضوی نگفته بود خودش نمیخواسته در فصل دوم همکاری داشته باشه به خاطر تفاوت فکری که با حسن فتحی داره ؟حالا باز چرا گفته منو گذاشتن کنار ورفتن اسپانسر گرفتن ؟خودش هم نمفهمه چند چنده با خودش ، هم دوست داره تو پروژه شهرزاد باشه هم دوست داره همه طبق سلیقه وفکر اون رفتار کنن

    • بدون نام

      بهتر ترانه عليدوستي يعد از شهرزاد واقعا تصور كرد خيلي مهمه كلي عاشق داره خيلي مغرور و نچسب شده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اي گفتي خواهر. جيگرم حنك شد

    • بدون نام

      حالاببینم میتونین به کاری کنین اینم ساخته نشه.مردم به یه فیلم دلخوسن اونم ببرید

    • آرش

      به درک

    • بدون نام

      هرکی با سریال وبازیگراش مشگل داره میتونه فصل بعدی رو دنبال نکنه مگه مجبور تون کردن ،برین همون سریال های ترکی خاک بر سری رو ببینین ،والاااااااا

    • امیر رضا خجس

      خدا از این ادم نگذره که نذاشت این سریال ساخته بشه...برین همون سریال حریم سلطانشون نگاه کنن...اینقده اقای فتحی زحمت کشیدن...واقعا که از این ادما..

    • hasti

      اه یه فیلم خوب داشت ساخته میشدا حالا اینقد سنگ جلو پاش بندازین ک نشه، بجای اینکه از کارگردانا خوب حمایت کنید دارید دلسردشون میکنید،،،اون از مانی حقیقی اینم از آقای فتحی

    • ضحي

      سلام برهمه اينكه فيلم شهرزاد ساخته خوبي بود در ان شكي نيست اما اين كه به چه قيمتي ساخته شده مهم هست الان دوماهه حق عائله مندي رو از حقوق بازنشستگي پدرم كم كردن به دليل فساد صندوق بازنشستگي فرهنگيان كه تهيه كننده فيلم انجام داده اميدوارم در قرن بيستم به اين درايت رسيده باشيم كه فساد اقتصادي رو به قيمت يك فيلم خيالي لاف پوشي نكنيم اما اين درايت ميخواد!!!!.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج