۴۱۹۸۲۶
۷۰ نظر
۵۰۲۸
۷۰ نظر
۵۰۲۸
پ

بازتاب‌ ماجرای غرق شدن دختر دانشجو در لرستان؛ راننده پژو شناسایی و احضار می‌شود

مرگ تلخ دختر دانشجو در خرم آباد در پی باران باران و وقع سیل در این شهر واکنش مسئولان را برانگیخت.

خبرگزاری ایسنا: مرگ تلخ دختر دانشجو در خرم آباد در پی باران باران و وقع سیل در این شهر واکنش مسئولان را برانگیخت.

سیلاب جان دختر دانشجو را گرفت


مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان گفت: سیلاب در خرم‌آباد جان دختر دانشجو را گرفت.

رضا آریایی اظهار داشت: براثر وقوع سیلاب در شهر خرم‌آباد یک دختر دانشجو غرق شد و جان خود را از دست داد.

وی بابیان اینکه این دختر جوان با افتادن در داخل کانال آب جان خود را ازدست‌داده است، افزود: بر اثر وقوع سیلاب دو دختر دانشجو در محل بلوار شورا گرفتار سیلاب شدند که یکی از آن‌ها به داخل کانال آب سقوط کرد و جان خود را از دست داد و یک نفر دیگر زخمی شده و هم اکنون در بیمارستان بستری شده است.
بازتاب‌ ماجرای غرق شدن دختر دانشجو در لرستان؛ راننده پژو شناسایی و احضار می‌شود
جای شهردار خرم‌آباد بودم، استعفا می‎کردم
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان به صحبت‎های مقصر نبودن شهرداری خرم‎آباد در حادثه سقوط چند نفر به داخل کانال آب واکنش نشان داد.

محمد اصلانی در جلسه ستاد مدیریت بحران استان در خصوص حادثه فوت دانشجوی ایلامی که بر اثر سقوط به کانال آب رخ داد، اظهار کرد: شهرداری اعلام کند چه اقداماتی برای رفع آب‎گرفتگی معابر اجرا کرده است. اگر من به‎جای شهردار بودم پس از این اتفاق استعفا می‎کردم.

وی ادامه داد: اگر محدوده شهر را بازدید کردیم و صدها ایراد وجود نداشت، حق با شهردار است. عمده‎ترین علت آب‎گرفتگی، نبود خدمات شهری است، شخصی ساختمانی احداث کرده اما نخاله‎ها و مصالح آن را جمع نکرده و این‎ها داخل جدول ریخته شده و باعث آب‎گرفتگی می‎شود.

اصلانی افزود: در جای‎جای شهر نخاله، مصالح، زباله و... دیده می‎شود و نمی‎دانیم تا چه زمانی باید این مشکلات وجود داشته باشد و مدیریت شهری باید به این موارد رسیدگی کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان تأکید کرد: چرا قصور را نمی‎پذیریم؟ شهرداری صحبت‎هایی مطرح کرد که نمی‎دانم چرا سال پیش از آنها سخن نمی‎گفت.

وی با بیان اینکه ماه آینده سیل‎های وحشتناکی درپیش داریم، اضافه کرد: انتظار داریم بار دیگر شاهد اتفاقات پیش‎پا افتاده نباشیم و برخی از مشکل‎ها با اقدامات مناسب به معضل تبدیل نشود.

اصلانی گفت: متأسفانه شهرداری خرم‎آباد در دریافت عوارض و هزینه‎کرد مشکل دارد.

این سخنان و بازتاب‌های مرگ یک دانشجو در خرم آباد به این دلیل است که شهردار خرم‎آباد عنوان کرده است شهرداری مقصر سقوط دو دختر به داخل کانال آب نیست.

حیی عیدی‎بیرانوند در جلسه ستاد مدیریت بحران استان، درباره آب‎گرفتی معابر و وقوع سیلاب، بیان کرد: قبل از اینکه به اصل موضوع بپردازم، باید این نکته را مدنظر داشته باشیم که مشکلات شهر به امروز و دیروز برنمی‎گردد. زمانی که چند منطقه حاشیه‎ای و مسکن مهر بدون هیچ طرح و برنامه‎ای برای دفع آب‎های سطحی احداث می‎شود، معلوم است که مشکل پیش می‎آید.

وی درباره بارندگی و تگرگ غروب سه‎شنبه اظهار کرد: بارش بی‎سابقه تگرگ و لغزندگی جاده و اوج ترافیک باعث شد که ماشین‎آلات شهرداری امکان تردد نداشته باشند و کاری از دست ما ساخته نبود.

عیدی‎بیرانوند درباره سقوط دو دختر در خیابان شورا به کانال آب و خواسته استاندار مبنی بر عذرخواهی شهردار بابت این حادثه، مدعی شد: فاصله ایستگاه اتوبوس تا محل حادثه زیاد بود و ضرورتی نداشت که آنان بخواهند از آن مکان عبور کنند، چون عرض این خیابان 20 متر است و پل دارد و بدون شک شهرداری مقصر نیست.

شهردار مرکز لرستان خاطرنشان کرد: آب محله‎های قاضی‎آباد و کوی فلسطین به اندازه‎ای فوران دارد که در میدان امام حسین(ع) آبشار ایجاد می‎شود و آب زیرگذر به چهار متر رسید و قابل تخلیه نبود.
عذرخواهی رئیس شورای شهر خرم‎آباد بابت مرگ دختر دانشجو

با اینکه شهردار خرم‎آباد بابت سقوط دو دختر به داخل کانال آب و مرگ یک نفر حاضر به عذرخواهی نشد‌، اما رئیس شورای اسلامی شهر مرکز لرستان بابت ایجاد این حادثه عذرخواهی کرد.

محمد حسین‎پور در جلسه ستاد مدیریت بحران استان، بیان کرد: سقوط دو دختر دانشجو به داخل کانال آب در خیابان شورا، حادثه دلخراشی بود و چون خودم در آن خیابان بودم، از لحاظ روحی خیلی اذیت شدم.

وی با بیان اینکه بابت این اتفاق و مرگ یک دختر عذرخواهی می‎کنیم، افزود: واقعاً خیلی سخت است که در چنین حادثه‎ای یک جوان فوت کند و خانواده‎ای داغدار شود.

حسین‎پور تأکید کرد: ‎شهرداری با اینکه از نظر تجهیزات مشکل دارد، اما بی‎انصافی است اگر بگوییم کم‎کاری می‎کنند.

وی اظهار کرد: ساعت 8 صبح چهارشنبه جلسه فوق‎العاده شورای شهر با حضور شهردار برگزار و از زوایای مختلف این حادثه بررسی می‎شود.

رئیس شورای شهر مرکز لرستان بیان کرد: با اینکه طرح جامع ترافیک و دفع آب‎های سطحی در سطح شهر نداریم، اما باز در حال احداث زیرگذر و افزایش خیابان‎ها هستیم.


پیام تسلیت رئیس دانشگاه لرستان به مناسبت درگذشت دانشجوی این دانشگاه
رئیس دانشگاه لرستان به مناسبت درگذشت دانشجوی این دانشگاه، پیام تسلیتی صادر کرد.
دکتر عزیزی در پیامی درگذشت دانشجوی دانشگاه لرستان در اثر سیلاب شهر خرم آباد را به خانواده ایشان، جامعه دانشگاهی و دانشجویان گرامی تسلیت گفت.

دراین پیام آمده است:

انالله و اناالیه راجعون

خانواده محترم مرادوند

حادثه تاسف برانگیز و جانسوزدر گذشت دانشجوی گرانقدر مرحومه فروزان مرادوند در اثر سیل اخیر خرم آباد، جامعه دانشگاه لرستان را بسیار اندوهگین نمود و ما را در این غم جانکاه داغدار کرد.

اینجانب، این ضایعه را به آن خانواده محترم تسلیت گفته و از خداوند رحمان و غفار برای آن مرحومه فقید، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و سلامت آرزومندم.

خسرو عزیزی

رئیس دانشگاه لرستان
ورود دادستانی به ماجرای غرق شدن دختر دانشجو در خرم آباد
خبرگزاری میزان: سعید رازانی دادستان عمومی و انقلاب لرستان از ورود دادستانی به ماجرای غرق شدن منجر به فوت دختر دانشجو در سیلاب خرم‌آباد خبر داد و گفت: علت اصلی فوت وی پس از نظریه پزشکی قانونی مشخص می‌شود.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه این سیلاب منجر به غرق شدن و فوت یک دختر دانشجو در خرم آباد شد، تصریح کرد: در رابطه با این موضوع پرونده در دادستانی تشکیل شده و تحقیقات ادامه دارد.

دادستان لرستان ادامه داد: بر اساس بازبینی فیلم منتشر شده در فضای مجازی، ظاهرا این دختر دانشجو در مکانی پر از آب و در کنار خیابان ایستاده بوده و وقتی قصد سوار شدن به خودروی پژو و عبور از جدول را داشته به جوی پرعمق آب فرو می‌رود و آب او به فاصله ۱۵ تا ۲۰ متر به سمت پل آهنی وسط خیابان هدایت می‌کند.

رازانی بیان کرد: پس از این اتفاق، فورا مسئولان مدیریت بحران شهر دست به کار شده تا پل آهنی را تخریب کرده و این دختر را نجات دهند ولی علیرغم تلاش‌ها، نهایتا این دختر دانشجو فوت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در حال شناسایی راننده پژو که در فیلم منتشر شده حضور دارد، هستیم، تصریح کرد: پرونده به بازپرس ویژه فوت ارجاع شده تا با شناسایی و احضار راننده و اخذ اظهارات وی در رابطه با چگونگی علت حادثه، تحقیقات را تکمیل کند.

دادستان لرستان خاطرنشان کرد: علت اصلی فوت این دختر دانشجو پس از نظریه پزشکی قانونی مشخص می‌شود.

در جریان بارش باران در خرم‌آباد یک دختر دانشجو در داخل کانال مجاور ایستگاه ایاب و ذهاب غرق شد؛ این دانشجو، دانشجوی دانشگاه لرستان بود.

گفتنی است نکته قابل تامل این ویدئو، واکنش راننده خودرو پژو است که هیچ تمایلی نسبت به کمک به این دختر ندارد و اما نکته قابل تامل‌تر اینکه فرد موبایل‌ بدست نیز علیرغم مشاهده این صحنه دلخراش لحظه‌ای از فیلم‌برداری غافل نمی‌شود و هیچ‌گونه عکس العملی برای نجات این دختر از خود نشان نمی‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ... تو سر راننده و تو سر فيلمبردار.
      حاااالم ديگه داره بهم ميخوره ازين موبايل بدست ها و فيلم بگير ها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        راننده که رفت کمک دختر ترسید کشیده بشه فیلم گرفت خوبه نبود تو تاریکی کی متوجه میشد اون دختر و پسر هم چیزی نمیگفتن .مثل آب نما در پوش سختشه بذاره مقصر شهرداریه
        !مردم هم پیاده نشدن

      • سارا

        طرف داره فیلم میگیره از لحظه مرگ ی دختر! ثبت واقعه تو مملکت ما از خود واقعه مهمتره! از طرفی همه مردم خرم اباد میدونن اونجا خیابون شوراس و اون اتفاق افتاده بعد فرماندار پیام داده اون فیلم ساختگیه!!!! عوض حل مشکل مردم رو ... فرض کرده

    • بدون نام

      خدا لعنته کنه این مردکه را بگیرین بندازین تو سیلاب ازش فیلم بگیرید درست عبرت بشه

    • بدون نام

      سلام دوستان واقعا متاسفم برای بعضی از افراد که همیشه سینه سپر در صحنه حاضر میشن فیلم میگیرن شاید همین افراد اگه به جای فیلم گرفتن کمکش میکردن شاید اون بیچاره نجات پیدا میکرد خلاصه اینم گوشه ای از فقر فرهنگ ما ایرانیانه حالا مسولان میندازن گردن اینو اون که چی بشه؟؟!!! متاسفم براشون. روحش شاد.

    • ستار

      جدا از سهل انگاری مسولین، الخصوص شهرداری
      این پدیده فیلمبرداری ما ایرانیها از حوادث جای بحث
      داره، وطن پرستی و احترام به هم میهن را فقط تو شاهنامه دیدیم وبس

    • بدون نام

      آقای اصلانی شما هم فرافکنی می کنید.
      مشکل سیلاب در خرم آباد مربوط به همه نهادها و سازمانها و شرکت ها مسئول اعم از استانداری و معاونت عمرانی ,ستاد بحران , شهرداری و شورای شهر, مسکن و شهرسازی , آب و برق و گاز و و همه نهادهای خدمت رسانی و امدادرسانی است.

      که اینها همه تابع ستاد بحران و استانداری و فرمانداری هستند.
      اگر شما تصمیمات درست بگیرید و برای اجرا به نهادها و سازمانهای مسئول اعلام کنید تا اقدام کنند این مشکلات بوجود نمی آیند و لااقل کمتر می شوند.

    • 6adi

      خیلی وحشتناکه واقعا ، به این سادگی جان انسانی به خطر می افته
      بعدم کی بود کی بود ، من نبودم!!

    • علی

      عجب مردمانی داریم ما دلشون ب کل ادمای دنیا میسوز ه اما برا مردمان خودشون اصلا مثل داعش وایستادو نگاه کرد تا فیلم بگیره پخش کنه واقعا ک جای بسی تاسفی است خجالت اوره

      پاسخ ها

      • سلی

        دقیقیا داعش خوب اومدی

    • آذرکمند

      مسؤلی که جرعت عذر خواهی کردن ندارد باید مردم جلوی ساختمان مربوطه جمع شوند و حسابی از خجالتش در بیاند تا بفهند که سر صندلی ریاست نشستن یعنی باید نوکری مردم کنند نه اینکه روبه روی مردم بایستند.

    • بدون نام

      واقعا متاسفم برا اون راننده پژو واون موبایل بدست کاش بجای اون دختره یکی مثل خانوده اش بودن

    • بدون نام

      سالهاست ملت را بیرحم ! بی تفاوت و بی قید از جهات اخلاقی و معنوی کرده اند :
      گرفتاری های متعدد کاری و مالی و روحی از ما مردمی بی رحم ساخته
      دلیل بارز آن نوع رانندگی کرد ن ماست
      دختر مردم فدای بی تفاوتی راننده پژ و فیلمبردار و مسئولین شهرداری و.... بی تفاوتی و.... شد !!!!!

    • بدون نام

      اتفاقا فیلم گرفتن کمک میکنه گاهی . راننده پژو که میگین مقصره رفته بود کمک دختر که کشیده شد ترسید برگشت باید کمک میخواست از مردم عجیب بود دنبال شناسایی چیش هستند دختر کناری هم ترسید کمک نکرد رفت اونا که فیلم میگرفتن خیلی بی تفاوت بودن .چرا شهرداری درپوش روی کانال ها نمیذاره . جوی معمولی اینطوری به این شدت نمیکشه .
      چی برسر مردم اومده بی تفاوت به مرگ شدیم!

    • علی

      هیچ جای دنیا جوب آب و کانال آب رو باز ندارند این سیستم فقط تو ایران هست !!!
      مقصر 100% شهرداری میباشد

    • شاهرخ

      ازهمه بدتر اون دختره که کنار وایساده راحت نگاه میکنه نه اقدام به کمک میکنه نه درخواست کمک میکنه واقعا جای تاسف داره عمیقا

    • میلاد

      حالا همه سوپرمند شدند والله بخدا به پیغمبر اگر هرکسی بود جرائت نمیکرد بره کمک دختر بیچاره بره چون شدت مکش اب زیاد بود و به طور حتم هرکسی که نزدیک کانال اب میرفت به روز دختره دچار میشد مقصر اصلی فقط و فقط شهردار هست نشسته پشت صندلی فقط پول پارو میکنه خدا لعنت کنه شهردار خرم اباد

    • بدون نام

      دنیا اینطور نیست همون راننده هم گرفتار میشه به طریقی یکی ازش فیلم میگیره عذاب وجدانش ب کنار. در مورد شهردار هم باید منتظر حادثه واسه خودش بود بعد ماهم میگیم تقصیر خودش بوده آب بردش .خدایا حکمت این کار چیه

    • بدون نام

      وقتی در ملا عام و اخبار دائم خبر مرگ و اعدام هست معلومه مردم بی تفاوت میش به مرگ ترسشون میریزه

    • النا

      خلاصه خیلی عجیب بود انگار همه خواب بودن انگار نه انگار

    • بدون نام

      بحث کشته شدن تو سیلاب تو این یکی دوسال اخیر خیلی جدی باید پیگیری بشه مگه پارسال تو کوهدشت یه خانواده سه نفری و تو ایلام هم سه نفر تو سیل کشته نشدن .تاکی قراره یه سری پولا رو بخورن و کاری نکنن و یه عده قربانی بی شعوری و بی مسولیتی اونا بشن.چرا هبچکس کاری نمیکنه هیچکس جوابگو نیست

    • amir

      امیدوارم بساط شورای شهر هر چه زودتر از سر مردم ایران بر چیده شود

    • بدون نام

      از دیشب که فیلمو دیدم حالم خیلی خرابه خدا به خانواده ش صبر بده وبه بعضی از مردم ما غیرت ووجدان که فقط بلد بودن فیلم بگیرن وبذارن تو شبکه ها

    • بدون نام

      اساتید همه اینجا هستند،

    • بدون نام

      ....... مسئولین این شهر و ... این مرد که فقط فیلم گرفته

    • هموطن

      بنظر می رسد آنچه برای مسئولین بی ارزش ومقدار است جان وحیثیت این مردمه کسی نیست بگه مسئولین شهرداری اول خانه بعد همسایه این همه هزینه برای نظافت تو کربلا هزینه میکنید اول مشکلات ضروری داخلی رو حل کنید اگر چیزی از پول مردم اضافه اومد ببرید هرجا دوست دارید هزینه کنید

      پاسخ ها

      • سلی

        دمت گرم هموطن

    • ديانا

      ما ديگه اون ملت سعدي نيستيم ، چو عضوي به درد آورد روزگار ... بقيه عضوها راهشون رو ميگيرن و ميرن ، شهرداري مقصره هيچ شكي نيست اما ما كجاي كاريم ؟ قبول كنيد كه ما فقط ياد گرفتيم شعارهاي انسان دوستانه زيبا بديم ولي در عمل بي تفاوت از كنار همديگه رد ميشيم . به نظرم اگر همينجور ادامه پيدا كنه و به فرهنگ و انسانيت بي تفاوت باشيم روزي ميرسه كه از جماعت حيوانات پست تر ميشيم . دقت كنيد ، جو گير اين اتفاق دلخراش نشده ام ، بخدا قسم انسانيت ما دارد به قهقرا مي رود ، همه فقط به فكر اينن كه از رقابت مالي جا نمونند ، چرا كه تعريف ارزش در اين جامعه تغيير كرده و همه چيز به ماديات ربط پيدا كرده است .

    • کجاین اون ادما

      عین .. داره فیلم میگیره.بدون یه ذره غیرت و شرف..من بودم خودمو می انداختم تو اب نجاتش میدادم..صدرصد هم نجاتش میدادم..صدرصد

    • سپیده

      شهرداری مقصره نه اون بدبخت راننده خوب داشت مسافر سوار میکرد شهرداری مقصره چون توجه به کانلهای اب نمیکنه و کلی نخاله های ساختمان ویه سری به خاطر ساخت و ساز جوی ابها بسته شده خوب مسلمه.سیل پیش بیاد چون اب راه فرار نداره.

    • بدون نام

      مقصر مسکن و شهرسازیه

    • خون به جگر

      دیدید چه راحت دختره را آب برد اینها خیلی خونسرد سوار ماشینشان شدن منتظرماندن راه باز بشه
      از خون سردی اینها آدم دلش میخاد دغ کنه و بمیره!
      دستش را میگرفتی نیفته تو جوب مگه باران اسید میامد که اینقدر از خیس شدن میترسیدی!
      مردم ایران تو مرام و معرفت داریم مردود میشیم
      بیایم برگردیم به سالهای دور لطفا”

      پاسخ ها

      • آرش

        تازه داریم مردود میشیم؟ با منفی بینهایت اخراج شدیم از معرفت

    • بدون نام

      جالبه در پیشرفته ترین کشورهای دنیا مسئولین حتی به قیمت جانشان عذرخواهی می کنند ولی در ایران .... جالبتر اینکه به اصطلاح معاون عمرانی استانداری میگه شهرداری اقدام کنه که دیگه شاهد این گونه اتفاقات پیش پا افتاده نباشیم جان هم وطن اینقدر بی ارزش شده ... ای کاش ایشان در کانال آب سقوط کرده بود ...باور کنید اوضاع بهتر میشد ...

    • امین

      واقعن جای تاسف داره!!
      چقد بی تفاوت....من موندم اون راننده چجور شب خوابش برده؟
      فیلمبردار که الان از بس فیلمش لایک خورده سرازپا نمیشناسه-_-
      خیلی بی تفاوت بودند...

    • همشهری

      شهردار محترم در تصمیمات کلان شهری از نیروهای متخصص و مشاوران مربوطه بهره فکری بگیرد تا دیگر شاهد این قبیل ضایعات تاسف بار نباشیم.

    • بدون نام

      متاسفم متاسف
      دیگه دلم نمیخاد بهم بگن آددددددددم
      باورکنید حیوانها رحمشون بیشترشده.

      پاسخ ها

      • بینام

        واقعا هم که متاسفم........... ما دو تا گربه داشتیم باید یکیشون رو بعلت بیماری سرنگ میزدیم اونوقت اون یکی کلی تو اون زمان ناراحت بود و بیتابی میکرد...

    • بدون نام

      عذرخواهی کردن دیگه چی میخواید.چ مردم پر توقعی داریما

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه بی تفاوت

    • ی نفر

      واقعا متاسف شدم ک دیدم مردم همینطور وایسادن و جون ی دختر از دست رفت. ی لحظه فیلم برداری رو قطع نکردن برای دوتا لایک بیشتر!
      فقط بلدیم بگیم ملت غیور ... ملت فلان...
      خب چی شد، همه بی تفاوت وایسادن!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      واقعا بی انصافیه اگه بخوایم راننده پژو رو باز خواست کنیم

    • رویا ساز

      اون راننده ..اون موجودی که فیلم گرفت..اون مردمی که هیچکاری برای نجات دختر نکردن..همه ی مسولان..از همشون متنفرم

    • آرش

      آقا عجب آشفته بازاری شده این مملکت، نه حکومت به فکر مردمه، نه مردم به فکر خودشون و همدیگه، شهردار فکر میکنه که شهرداری بهش به ارث رسیده، مردم هم همه باید مطیع فرمایشات شهرداری و شهردار باشن، مامور شهرداری شده بزن بهادر و تو روز روشن میزنن پدر یه خانواده رو میکشن، همه و همه برای اینکه ما مردم جایگاهمونو نشناخایم، .....

    • آیسان

      قلب هرانسانی به درد میاد از این بیرحمی هیچ کس به دادش نرسید بعضی از استانهای ما از کمترین امکاناتی بی بهرن با اولین باران آدم آب میبردش اگه خرج کنن شبکه روان آب سطحی شانه درست کنن چرا باید اینجوری بشه

    • طناز

      چرا کمکش نکردن خیلی عجیبه ما داریم به کدوم سمت هدایت میشیم چرا انقدر خودخواه شدیم تورو خدا یکم به خودمون بیایم این صحنه خیلی ناراحت کننده ای بود چون دختر مردم الکی از دست رفت

    • بدون نام

      یادمه بچه بودیم میگفتن مردم اونور آب خیلی بی عاطفه ن اگه تو خیابونم جون بدی نمیان دستت رو بگیرن .... حالا که بزرگ شدیم فهمیدیم چه داستانهای افسانه ای قشنگی برامون تعریف میکردن..الان تازه فهمیدیم اونور آب برای جون حیوونا هم ارزش قائل میشن ولی در وطن خودمون پاره تن خودمون حیوون که سهله انسانم دیگه آدم حساب نمیکنن!!!!!!!خخخخخخخخ تقدیم به ملت غیور و در صحنه این حادثه غم انگیز

      پاسخ ها

      • سلی

        اره واقعا اوناور ابی انسان واقعی ان

    • بدون نام

      واقعا چطور میشه از سر تقصیر شهرداری گذشت؟

    • محسن

      خدا اون دختر حقش نبود اینطوری از دنیا بره به خدا قسم قلبم داره از درد میترکه. چرا تو این زمونه همه از هم دور شدن!!!

    • مرمر

      ینی 10 بار فقط تکرار کردن که یک دانشجو غرق شده و فلان ...
      وقتی مسئولین و بالادسته ها پیگیر نیستن و حتی حاضر نیستن معذرت خواهی کنن ! چه انتظاری از افراد عادی داریم که کمک کنن .
      انقدر این خبر رو کشش میدن و با کلمات بازی میکنن که اخرش هم شک نکنین مقصر مرگ راننده و فیلمبردار اعلام میشه

    • مرمر

      مشکل اصلی این حادثه کم کاری مسعولین و شهردار و ... بوده . بعد اینا یه کاری میکنن که مردم همه تقصیر رو بندازن گردن راننده پژو

    • شهروند

      واقعا متاسفم برای خودم و زندهها

    • باران

      واقعا جای تاسف داره انقد ملت بی غیرت شدن جون این دختر چقد بی ارزش بود براشون حتی یه نفر نرفت کمکشششش خدایااااا

    • hse

      زمان بارندگی عمق چاله ها،شدت حجم اب و عمق اب و مسیر کانالها قابل ارزیابی و رویت نیست لذا می بایست تمامی کانلها در زمان تابستان پوشانیده یا با مش بندی های 20تا30سانتی حفاظ گذاری استاندارد!!! گردند نه توسط پسرخاله سمبل کاری شوند!!! و دریچه نصب نمایند که وظیفه شهرداری است و دوم اینکه زمان بارندگی مسئول سرویس می بایست مراعات حال نماید و در نقطه ایمن و نزدیک درب خوابگاه دانشجوها را پیاده نماید که این موضوع نیازمند تدابیر مدیریت بحران دانشگاه و شهرداریست!!!!و وجوان راننده سرویس!!اینها بایستی دقیقا قبلا توسط مدیران بحران و اجرایی باسواد !! نه بند پ ای!!! پیش بینی میشده است مهندس HSE

    • کوروش

      سهل انگاری از طرف خود این دختر خانم بوده چون که نیم متر بالاتر در همبن خیابان شورا یه پل عریضوجود دارد .من خودم وقت ابن کانال های خیابان شورا خالی از آب جرات نمی کنم از روشون بپرمه چه برسه در این وضعیت . در ضمن در شهر خرم آباد به دلیل واقع شدن در دره کوه های زاگرس امکان تجمع آب خیلی زباد است و آقای شهردار از سال گذشته تاکنون با وجود تمام کار شکنی ها استاندار اقدامات مناسبی در ابن زمینه انجام دادند . چرا ایشان باید برای کاری که در آن هیچ تقصیر ندارد عذر خواهی کند .

    • کوروش

      آقای همراه ابن دختر خانم بازداشت شدند و اصلا ایشون راننده تاکسی نيستند بلکه همراه ابن دختر بودند . ولی نسبت شان با هم هنوز مشخص نیست.

    • احسان حیدری

      واقعا متاسفم و خدا رحمتش کنه قلبم درد گرفت،، اینم دو روز دگه مثل حادثه سربازان نی ریز مثل حادثه منا و مثل خیلی چیزا دگه فراموش میشه و...عجب رسمیست ک دارد ادمیزاد،، رفیق رفته رو کس نمیکنه یاد،، رفیق رفته رو چه مرده دانی،، پیام مرده رو کی میبرد باد،، روحت شاد خواهر عزیزم

    • سروش

      واقعا باید همه حاضرین در حادثه رو گرفت و انداخت تو کانال آب

    • سروش

      واقعا باید همه حاضرین در حادثه رو گرفت و انداخت تو کانال آب

    • بدون نام

      ذاتن کثیفن راننده پژو و موبایل به دست این بلا سر خودشونم میاد

    • امیر

      واقعا من تا حد دیوانگی برا اون دخترخانم خرم آباد هرسال همین حوادث رو داره مسئولین خیالی ندارن بسر خودشون بیاد ایشالا

    • امیر

      واقعا من تا حد دیوانگی برا اون دخترخانم خرم آباد هرسال همین حوادث رو داره مسئولین خیالی ندارن بسر خودشون بیاد ایشالا

    • بدون نام

      حقوق ما رو بگو که میدزدن به اسم خصوصی سازی

    • علوی

      آقای دادستان به راننده پژو چکار داری؟!!!
      اگر هنر داری شهردار و تمامی پرسنل مسئول شهرداری را به جرم اهمال کاری محاکمه و مجازات کن

    • بدون نام

      همیشه مسعولان گردن نمیگیرن

    • بدون نام

      چی به سر انسانیت اومده خدایا خودت رحم کن

    • حجت

      سلام دوستان.تا امروز نمیخواستم راجع به این مسئله صحبت کنم ولی وقتی که مصاحبه آقای سیدعلی محمدی که خودشو نجات دهنده دختر دانشجوی اصفهانی معرفی کرده رو تو تلویزیون دیدم منم گفتم واقعیت رو بگم.این آقا به جز دروغ چیزی نگفتن .من اولین نفر بودم که به موقعیت حادثه رسیدم و آقای محمدی تقریبا ده دقیقه بعد رسید.من با کمک چند نفر دیگه دختر دانشجو رو از کانال آب در آوردیم و اقای محمدی فقط اونو به بیمارستان بردن.ایشون تو مصاحبه تلویزیونی گفتن هیچ کس جرات نزدیک شدن رو نداشت و 3دقیقه اون رو احیا کردم که کاملا دروغ بود

    • بی نام

      دیگه به بی عرضه بودن مسئولین خرم آباد عادت کردیم.کافیه شهرمونو با بقیه مراکز استانها مقایسه کنیم بعد میفهمیم چقدر عقب افتادیم.خدا به دادمون برسه

    • بدون نام

      مامردم لرستان خیلی بدبختیم که حتی جوی آب خیابونامون هم درپوش ندارن کجاشو دیدین،اینجا از دست شهردارو مسعولای بی مسعولیتمون با بدبختی دستو پنجه نرم میکنیم هرسال چندنفر همینجوری کشته میشن اینجا ایشالا این بلا هم یروز سر عزیزای خودشون بیاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج