۴۲۰۵۰۹
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

تاثیر انتخاب «ترامپ» بر بازار بورس، طلا و سکه

ریس اتحادیه صنف طلافروشان نااطمنیانی سرمایه گذاران نسبت به تحولات اخیر آمریکا را بر روی افزایش قیمت جهانی طلا تاثیر گذار دانست. اما رئیس سازمان بورس گفت: تاثیر این انتخاب بر روی بازار سرمایه محدود و کوتاه مدت است.

جام جم آنلاین: ریس اتحادیه صنف طلافروشان نااطمنیانی سرمایه گذاران نسبت به تحولات اخیر آمریکا را بر روی افزایش قیمت جهانی طلا تاثیر گذار دانست.

محمد کشتی آرای افزود : انتخاب ترامپ به ریاست جمهوری آمریکا باعث افزایش 50 دلاری قیمت جهانی طلا و سقوط ارزش سهام آمریکا و سایر بازارهای سرمایه جهانی و همچنین قیمت نفت شد .

وی افزود :طلا تنها کالای امن دنیا برای سرمایه گذاری است و قیمت این کالای گرانبها امروز نسبت به شب گذشته با ۳۶ دلار افزایش قیمت مواجه شده است که این شوک قیمت باعث شد قیمت سکه ۳۰ هزار تومان افزایش یابد .

همچنین هر گرم طلا 18 عیار با 3 هزار و 500 تومان افزایش قیمت به115 هزار و 500 تومان ، نیم سکه با 11 هزار تومان افزایش به 572 هزار تومان و ربع سکه با 6 هزار تو مان افزایش قیمت به 302 هزار تومان و سکه های یک گرمی هم با 3 هزار تومان افزایش قیمت به 190 هزار تومان رسید .

وی در پاسخ به این پرسش که این افزایش قیمت تا چه مدت در بازار ادامه خواهد داشت گفت: فعلا نامشخص است و تبعات این شوک در ساعات آینده مشخص می شود.
انتخاب ترامپ بر بازار بورس تاثیر بلندمدت ندارد

خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ایران در اولین واکنش‌ها پس از انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رییس‌جمهور آمریکا، گفت: تاثیر این انتخاب بر روی بازار سرمایه محدود و کوتاه مدت است.

شاپور محمدی درباره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و پیروزی دونالد ترامپ و تاثیر آن بر بازار سرمایه، گفت: آن چیزی که در بلندمدت در بازار سرمایه ما تاثیرگذار است فاندامنتال شرکت‌ها و موضوعات مربوط به سودآوری آنهاست.

وی افزود: خوشبختانه اقتصاد ایران رشد مناسبی را تجربه می‌کند و صادرات ما خوب است. بازار سرمایه ما هم تحت تاثیر عوامل بلند مدت و کلان می‌باشد. پیش‌بینی من این است که بازار سرمایه ما چشم‌انداز مناسبی داشته باشد و ان‌شاءالله شاهد رشد مناسبی خواهیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      درست است که انتخاب ترامپ براقتصاد دنیا تاثیرگذار است ولی اگرما پشت ودستمان پرباشد وجود هیچ فردی نمیتواندبراقتصاد وزندگی ما تاثیر بگذارد درمثال وقتی گشتی گیر مامقتدر درمیدان عمل کند هیچکس نمیتواند اعمال نفوذ کند

    • هیوا

      سلام خوبه عالی شد

    • پارسا

      هههههههههه

    • حمید طوفان

      ترامپ جان خوش آمدی پسرم

    • بدون نام

      اونایی که خوشحال شدن از برنده شدن ترامپ همشون همینایی هستن که دارن میخورن از این اوضاع حالا یا دلار دارن یا طلا یا ...
      پس وای به حال ما و مملکتمون..

    • رها

      بابا بی خیال یارو انور دنیا ما اینور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج