۴۲۲۶۸۶
۹۲ نظر
۵۰۰۹
۹۲ نظر
۵۰۰۹
پ

ناگفته‌های پرونده قتـل ستایش

فروردین امسال که خبر قتل ستایش قریشی، فرزند شش ساله خانواده مهاجر افغان سرخط خبرها شد، هیچ‌کس باورش نمی‌شد پسر ۱۷ ساله‌ای عامل این جنایت هولناک باشد. تجاوز، قتل، پاشیدن اسید روی جسد و در نهایت سوزاندن جسد ستایش. همه این جنایات را نوجوانی ۱۷ ساله در حالی مرتکب شده بود که بعد از اعتراف‌های اولیه، تمام جزئیات را در صحنه جرم به دقت تشریح کرد.

جام جم آنلاین: فروردین امسال که خبر قتل ستایش قریشی، فرزند شش ساله خانواده مهاجر افغان سرخط خبرها شد، هیچ‌کس باورش نمی‌شد پسر ۱۷ ساله‌ای عامل این جنایت هولناک باشد. تجاوز، قتل، پاشیدن اسید روی جسد و در نهایت سوزاندن جسد ستایش. همه این جنایات را نوجوانی ۱۷ ساله در حالی مرتکب شده بود که بعد از اعتراف‌های اولیه، تمام جزئیات را در صحنه جرم به دقت تشریح کرد.

پس از ماه‌ها تحقیق و پیگیری و برگزاری جلسات محاکمه، سرانجام حکم امیرحسین در دادگاه صادر شد. دو بار اعدام و پرداخت دیه. حکمی سنگین که قضات برای قاتل تعیین کردند. چهارشنبه گذشته در دانشکده حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز، نشستی حقوقی با حضور دکتر ابراهیم اسلامی ـ عضو هیات علمی دانشگاه و قاضی دادگاه تجدیدنظر استان تهران ـ و دکتر حشمت‌الله توکلی ـ قاضی دادگاه تجدیدنظر استان تهران ـ برای تجزیه و تحلیل پرونده قتل ستایش برگزار شد. نشستی که با بیان جزئیات تازه‌ای از این پرونده همراه بود.

دکتر حشمت‌الله توکلی در مورد جزئیات پرونده توضیحاتی ارائه کرد و گفت: امیرحسین ۱۷ ساله در اظهاراتش گفته دختری را دوست داشته، اما خانواده دختر، او را به فرد دیگری شوهر داده‌اند در حالی که امیرحسین، دختر را شریک زندگی خودش می‌دانسته است. همین شکست باعث شده بود او هر روز مشروب‌هایی به قول خودش ساندیسی بخورد و سیگار بکشد و به این طریق خودش را سرگرم می‌کرده است. تا این که روز حادثه و حدود ۱۵ روز بعد از عید در حالی که شاهد بازی ستایش و خواهرزاده‌اش در حیاط خانه بوده، بعد از رفتن خواهر و خواهرزاده‌اش به ستایش اجازه خروج از خانه را نمی‌دهد و به بهانه نشان دادن جوجه او را به طبقه بالای خانه که سوئیتی در اختیار امیرحسین بوده، می‌برد.
در اتاق، امیرحسین به بچه می‌گوید که در شلوارش سوسک رفته و به این طریق و با این بهانه لباس کودک را از تن او درآورد و متاسفانه مرتکب تجاوز به عنف شد. پس از آن و درحالی که ستایش در حال گریه و زاری بوده، صدای مادر ستایش را می‌شنود که به دنبال فرزندش می‌گردد. به مادر ستایش می‌گوید بچه را ندیده و بعد به طبقه بالا برمی‌گردد. او برای این که کسی از کاری که کرده باخبر نشود، با کارد میوه‌خوری قرمز رنگی که به عنوان آلت قتل شناسایی و ضبط شد، گردن ستایش را می‌برد. متهم با چاقویی که بسیار کند بود و برای پوست کندن میوه هم مناسب نبود سر کودک را طی ۸ تا ۱۰ دقیقه جدا می‌کند. قاتل در اظهاراتش به خرخر شدید کودک اشاره کرد ولی این خرخر باعث نشد او دست از کار بکشد و به هر طریقی بود گردن ستایش را با آن کارد میوه‌خوری برید.

پاک کردن آثار جرم

در ادامه دکتر ابراهیم اسلامی درباره تلاش متهم برای پاک کردن آثار جرم اظهار کرد: اتاق امیرحسین پس‌از این جنایت پر از خون شده بود، ولی او سر فرصت تمام اتاق را شسته و همه جا را تمیز کرد. پس از آن جسد بچه را داخل جعبه ارگی که در پشت‌بام بوده قرار می‌دهد. بدون آن که خانواده‌اش متوجه چیزی شوند و در حالی که خانواده ستایش هم به دنبال کودک خود بودند. روز بعد امیرحسین براساس اظهاراتش از دوستش راهی برای از بین بردن جسد خواسته بود که به او پیشنهاد اسید داده‌اند. البته این اظهارات توسط دوست قاتل تایید نشد. پس از آن امیرحسین مقدار بسیار زیادی اسید می‌خرد و روی جسد می‌ریزد، اما تاثیری نداشته و تغییری در جسد ایجاد نمی‌شود. بنابراین تصمیم می‌گیرد جسد را آتش بزند و برای جلوگیری از پخش بوی تعفن، روی جسد اسفند می‌پاشد و جسد را می‌سوزاند. به حدی که وقتی جسد کشف شد، ما با پیکری سوخته در حالی که دانه‌های اسفند هم روی آن وجود داشت، مواجه شدیم.

اعترافات صادقانه متهم

این قاضی دادگستری ادامه داد: او از روی استیصال و نه از روی پشیمانی نزد روحانی محل رفت و ماجرا را تعریف کرد. روحانی هم به او گفته بود خودش را معرفی کند که این اتفاق افتاد و مراحل تحقیق و پیگیری آغاز شد. امیرحسین در روزهای اول، اعترافات و اظهارات بسیار صادقانه‌ای داشت و ماجرا را از خوردن مشروب تا نحوه ارتکاب جرم و قتل با جزئیات دقیق و کامل چند بار توضیح داد و تعریف کرد. پس از آن تحقیقات مفصلی صورت گرفت و حتی فروشنده مشروب دست‌ساز هم پیدا شد.

او در ادامه جلسه در مورد مراحل تشخیص سلامت روانی و کمال عقل متهم به قتل توضیح داد و گفت: امیرحسین چند بار به پزشکی قانونی فرستاده شد و کمیسیون پزشکی قانونی که شامل متخصصان و روانکاوان و روانپزشکان بود، سلامت او را تایید کرد و حتی بهره هوشی او را ۱۰۰ تشخیص دادند که این بهره هوشی خوبی است. پس از ورود دادگاه به جزئیات ماجرا امیرحسین سعی کرد تجاوز به عنف را تکذیب کند که البته پس از کشف جسد، متاسفانه به دلیل شدت جراحات وارد شده بر جسد، پزشکی قانونی نتوانست تعرض را تشخیص بدهد. ولی ما با توجه به اظهارات صادقانه اولیه و این که امیرحسین ستایش را به همین دلیل کشته بود، وارد رسیدگی شدیم. در فرآیند رسیدگی، وکیل تسخیری امیرحسین، تقاضای بررسی سلامت عقل را به صورت مکرر مطرح کرد و ما هم از پزشکی قانونی پیگیری‌های لازم را انجام دادیم. در جلسه رسیدگی شرایط متفاوتی اتفاق افتاد.
زمانی که ما وارد فضای رسیدگی شدیم با چالش جدی که سن امیرحسین بود مواجه شدیم. از جهت دیگر جمهوری اسلامی به کنوانسیون حقوق کودک ملحق شده و طبق موازین مقرر در کنوانسیون، کودک زیر ۱۸ سال اعدام ندارد، یک فضای ذهنی راه افتاده بود که قطعا دادگاه حکم اعدام نخواهد داد، اما ما ماده ۹۱ قانون مجازات اسلامی و تبصره‌اش را داریم که همسو با کنوانسیون کودک در حال پیشروی است. این ماده می‌گوید، در جرائم موجب حد یا قصاص هرگاه افراد بالغ کمتر از ۱۸ سال، ماهیت جرم انجام شده یا حرمت آن را درک نکنند یا در رشد و کمال عقل آنان شبهه وجود داشته باشد، حسب مورد با توجه به سن آنها به مجازات‌های پیش‌بینی شده در این فصل محکوم می‌شوند.

مشروب خوری از ۱۲ سالگی

وی افزود:‌برای ما بسیار مهم بود که بدانیم امیرحسین آیا متوجه کاری که انجام داده، بوده است و می‌دانسته قتل و کشتن آدم‌ها یعنی چه و مجازات این عملش اعدام است؟ یا این که به کمال عقلی رسیده است یا نه؟ بنابراین طی ۳۰ تا ۴۰ دقیقه انواع و اقسام سوالات را از او پرسیدیم که ببینیم امیرحسین به کمال عقلی رسیده بود و ماهیت جرم انجام شده را می‌دانست یا نه. سوالاتی دقیق و مفصل که او به تمام آنها صحیح و بادقت پاسخ داد. بخصوص همکار بنده در مورد این که آیا می‌داند قتل یعنی چه و مجازات قتل چیست؟ او هم در جواب کاملا جواب مثبت داد و اعلام کرد می‌دانسته قتل و قصاص چیست و مجازات قتل، اعدام است. قاتل همچنین اطلاعاتی درباره مسائلی که پیرامون شهر خودش در جریان بود و ارتباط نامشروع مردان با زنان بیوه که در آن شهر زندگی می‌کردند، در اختیار پلیس گذاشت.
در ادامه ما سوال‌هایی را مطرح کردیم که ببینیم این فرد به رشد و کمال عقلی رسیده یا نه. چون در همان ماده ۹۱ قانون حتی اگر شبهه‌ای ایجاد شود نیز، مجازات اعدام نخواهیم داشت. او در این جلسه خیلی راحت به روابط جنسی خود و مشروب‌خوری‌اش از سن ۱۲ سالگی اقرار کرد و حتی انواع و اقسام مشروب و حد و حدود مستی را شرح داد. در ادامه این جلسه، دکتر توکلی گفت: امیرحسین به ما گفت آن روز قصد داشته سیاه مست شود و وقتی از او معنی سیاه مستی را پرسیدیم، چند دقیقه درباره این موضوع توضیح داد.

هر دو قربانی هستند

دکتر توکلی در ادامه افزود: ما اعتقاد داریم هم ستایش قربانی است و هم امیرحسین و توضیح این مسائل برمی گردد به جرم‌شناسی این پدیده و باید بررسی شود که چرا امیرحسین یک قربانی است. باید بررسی شود که چرا در اوایل سنین نوجوانی والدین به هر دلیلی یک منزل مسکونی مستقل در اختیار او قرار داده بودند. منزلی که کسی حق ورود به آنجا بدون اجازه را ندارد. امیرحسین براساس گفته خودش هر روز مشروبات الکلی مصرف می‌کرده و طبق آنچه خودش می‌گفت در بین دوستانش به پرظرفیت بودن مشهور بوده است. به دنبال مشروب هم سیگارهای سنگین می‌کشیده و باعث می‌شده تاثیرات مشروب بیشتر هم شود. همه اینها، به همراه شکست و ناکامی در عشق و ازدواج دختر مورد علاقه‌اش باعث می‌شود دست به چنین جنایت وحشتناکی بزند. در واقع فضایی که امیرحسین در آن زندگی می‌کرد، باعث شد او شکار قانون شود و ما به رشد و کمال عقلی او برسیم.
یعنی علاوه بر این که او ماهیت عمل ارتکابی و حرمت آن را می‌دانسته، جرائم متعددی که بسیار دقیق و هوشمندانه انجام شده بود هم باعث تشخیص کمال عقل امیرحسین بود. هر مرحله از جنایتی که انجام داده بود، از تجاوز به عنف تا محلی که برای قتل انتخاب کرده بود فکر‌شده و حساب شده بود. ما از او پرسیدیم چرا بچه را در سالن نکشته و او جواب داد می‌دانستم بعد از کشتن، خون جاری می‌شود و آشپزخانه چون سرامیک است شستشوی آن راحت‌تر بود. همه اینها باعث شد علاوه بر نظرات پزشکی قانونی ما به این نتیجه برسیم که او همه این کارها را در کمال عقل انجام داده است و تمام اینها به خاطر سهل‌انگاری خانواده و این که یک زندگی مستقل برای او در نظر گرفته بودند رخ داد. در حالی که با فرزندشان نه‌تنها مخالفتی نمی‌کردند حتی گاهی تشویق هم می‌کرده‌اند. این عوامل باعث شد با امیرحسین با وجود این که تحت پوشش کنوانسیون حقوق کودک بود، مثل یک بزرگسال رفتار شود. می‌توان گفت خانواده باعث شد امیرحسین قربانی شود.

۲ قاضی به قصاص رای دادند

دکتر اسلامی هم در پایان این نشست اظهار کرد: با توجه به روند رسیدگی به پرونده و انجام تحقیقات لازم و اثبات کمال عقل امیرحسین من رای به دوبار اعدام و پرداخت دیه دادم، اما همکار دیگر ما با استناد به ماده ۹۱ و کنوانسیون حقوق کودک، رای بر ارتکاب جرم در زیر سن قانونی داد و جرم امیرحسین را کودک‌آزاری اعلام کرد که شامل ۶ ماه تا ۳ سال حبس بود. در نهایت دکتر توکلی هم رای به دو بار اعدام و پرداخت دیه داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ساحل

      به خدا وقتی خوندم حالا تهوع بهم دست داد آخه چرا زودتر اعدامش نمی نکنید این خبرها را خانواده ی ستایش بخونن به نظرتان چه حسی بهشون دست می ده خدافقط بهشون صبر بده

      پاسخ ها

      • babak

        عجله نکن به زودی اعدام میشه ، اما این اعدام و هزاران اعدام مشابه این بازهم جامعه رو امن نمی کنه ، تا وقتی که این کمبودها در مملکت ما باشه وضع بهتر نخواهد شد، الان جوری شده که در دست کودکان کوچک و دبستانی و اکثر نوجوانان و جوانان و بزرگسالان گوشی موبایل دیده میشه و از طریق شبکه های اجتماعی و سایتها و غیره در معرض هزاران چیزتحریک کننده قرار می گیرند و کنترل این وضع کاریه بسیار بسیار سخت

      • بدون نام

        آقای بابک: من با حرف شما موافقم که این اعدام ها جامعه رو امن نمیکنه ولی توو چند تا خبر در همین سایت خوندی که یک نفر مرتکب قتل شده و بخشش گرفته ولی وقتی اومده بیرون با قساوت قلب بیشتری زده چند نفر دیگه رو کشته؟؟!!

    • بدون نام

      خواهش میکنم مراقب دخترای گلتون باشین ،به دوتا چشمتونم اعتماد نکنین

    • وحید

      ما ملت ایران خواستار مجازات جانی بالفطره هستیم
      با شقاوت و بی رحمی تمام دخترک معصوم سر بریده ،الان دنبال راه فرار میگردن قصاص نشه
      حکم زودتر اجرا شود لطفا

      پاسخ ها

      • حمزه

        ما ملت ایران جان لطفاً مطالبات دیگر ما رو هم با همین صدای رسا اگر جرات داری عنوان کن.چرا بجای ملت ایران حرف میزنی؟تو 80 میلیون تن هستی؟

    • بدون نام

      چقدر کارش وحشیانه بوده اینو نباید اعدام کنن که راحت بشه باید گوشت تنش رو قیچی قیچی کنن تابه حلاکت برسه بخدا حالم بد شد این وحشی وجانی رو کاش پدر مادرش براشون حکم سنگین میدادن چون خانواده اش بیشتر مقصر بودن میخواستم راحت به کثافت کاریهاشون برسن پسرشون رو ازاد گذاشته بودن

    • بدون نام

      کاش بااین جزئیات نمینوشتین حالم بدشد لعنت به خودش وپدر مادری که این لکه ی لنگ رو به دنیااوردن وازادش گذاشتن هرغلتی که خواست بکنه

    • بدون نام

      با سلام:چرا اینقدر کشش میدین؟این همه جنایت کافی نیست؟این حیوون ذاتش خرابه.این همه بی رحمی رو انجام داده،بعد شما میگین به سن قانونی نرسیده.آشغال،بی وجدان.هرچه زودتر اعدامش کنید.چون باوجود کثیفش هوا وزمین و آلوده ونجس میکنه.

    • سید سجاد اسماعیلی پور

      اللهم عجل لولیک الفرج واقعا به شدت متاثر شدم این همه اتفاق جنایت رخ میده همه میگن تقصیر جامعه اس تقصیر دولت یکی نیس بگه جامعه رو همین ماها یعنی من و تو تشکیل میدیم واقعا جامعه اسلامی باید اینجوری باشه آخه اگه دین نداشتیم همچین جرمی مرتکب میشدیم آدم انقد نمی سوخت چرا خانواده ها نماز رو مثه غذا که واجب به بچه هاشون آموزش نمیدن تا حالا شده اینجا کسی نماز خون بوده باشه مرتکب این جرم ها شده باشه آخه هزاران دولت هم بیان و برن جامعه درست نمیشه نماز خودش به تنهایی جامعه رو نجات میده خانواده هایی رو میشناسم که به دختر بچه شون اجازه نمیدن چادر بزاره میگن کلاس نداره اونوقت همین خانواده طعمه میشن به جای اینکه بگیم اینو اعدام کنیم به این پسر که خودش قربانی فحش بدیم بیان خودمون جامعه رو درست کنیم از فرزندان خودمون شروع کنیم وقتی بچه نماز خوندن رو درک کنه از بچگی خود به خود واکسناسیون میشه تو این جامعه پر بیماری خود به خود جامعه اصلاح میشه هرچی میکشیم هر جنایتی رخ میده همه از بی خدایی و بی نمازی امیدوارم خدا هرچی زودتر امام زمان برگردونه به جای این همه فحش دادن دعا کنید کاری کنید خبر دار کنید کسایی که امام زمان رو خوب نمیشناسن رو که برای ظهور امام زمان دست به کار شن و دعا کنن تنها راه نجات این جامعه و جهان امام زمان چون علم مطلق داره برای تمام این مشکلات دوستانی که میخونید شماهایی که بچه دارین و میترسین از آینده شون بچه رو با حجاب و نماز خدا آشنا کن خیالت تخت باشه ترس مال کسایی هستش که دینی مثه اسلام و مذهبی مثه شیعه ندارن امیدوارم خوده خدا از گناه این پسر بگذره چون واقعا در خو گرفتن حیوانیت این پسر خیلی چیزها از جمله بی تفاوتی خانواده اش دخیل بود دلم برای اون ستایش کوچولو کباب شد اللهم عجل لولیک الفرج امیدوارم

      پاسخ ها

      • babak

        درسته که دین نقش بسزایی در جلوگیری از انحراف داره اما الان دنیا به گونه ای شده که علاوه بر دین به چیزهای دیگه هم نیازه، وقتی خانواده ای هرروز از اختلاس و حقوق های نجومی و فساد می شنوه و در تامین مخارج ضروری خودش مشکل داره اعتمادش به خیلی چیزها از بین میره راست میگن که از دری که فقر وارد بشه از در دیگه ایمان خارج میشه، خانواده این پسر خانواده ای مذهبی بوده اند اما جامعه و محیط زندگی او تاثیر بیشتری در شکل گیری شخصیت او داشته اند ،به نظر شما در تمام کشورهایی که مردمانش بی دین هستند ازاین اتفاقات می افته؟ بله می افته شکی نیست اما آمارش چقدره؟ آیا همه بی دین ها خلافکارند؟

    • هانی

      بابا این پروندرو چقدر لفتش میدین بگیرین اعدامش کنین این کثافت آشغالو

    • بدون نام

      چه باید کرد

    • طوطی

      فاجعس!!!!!!!!

      شرایط زندگیش هم باعث شده پخته تر از سنش بشه !یه نوجوان وقتی یه خونه مستقل ازخودش داشته باشه معلومه که هرکاری میتونه بکنه،اما خب بازم قاتل ستایش زیر18سال بوده و اینم قانون خودش رو داره,

    • باران

      بخدا دوبار اعدام کمه. کاش حکمی داشتیم اینجور ادمها با عین عمل مجازات بشن. اخه طفلک دختر شش ساله بعد از تحمل درد تجاوز ب عنف. چ زجری کشیده تا سرش جدا بشه... از خوندن خرخر کردن بچه اشکام بند نمیاد. اخه مگه ظلمی بالاتر از این داریم کودک بیگناه اینقدر مظلومانه بمیره...

    • راز

      وای آخه چرا با این همه جزئیات توضیح دادین حالم بد یعنی واقعا انسان این اشرف مخلوقات گاهی از هر چه حیوان درنده تو دنیاست درنده تر و خطرناکتر میشه خدا به همه مون رحم کنه وهمگی رو در پناه امن خودش قرار بده

    • سحر

      برای من خیلی سخت وسنگینه که درمورد کشتن یانکشتن یه ادم حرف بزنم ولی این رزل پست فطرت باید زودتر ازروی زمین محو بشه حالا چرا انقدر دست دست میکنن که چی بشه واقعا حالم بد شد وقتی فهمیدم اون طفل معصوم چطوری به قتل رسیده اخه بی همه چیز چرا با کارد میوه خوری کند؟؟؟؟ ذجرتجاوز کمش بودکه به اون شکل کشتیش؟؟؟خدایا به پدرمادرستایش صبر بده

    • ارکیده

      این حیوان رو باید سنگسار کرد نه اعدام

    • بدون نام

      این کجاش قربانیه!؟ قربانی اون طفل معصومه ک با زجر کشته شد این بی وجدان خوشی زده بود زیر دلش. این عیاش ک مرفه نبود ولی هستن ادمای مرفهی ک شاید عیاشی کنن ولی قساوت ن. قتل ن. آزار دیگران ن. گناه این آدم ب گردن خودشه ن خانواده. مطمئناً اگه خونه نداشت جای دیگه عوضی بازیشو نشون میداد حالا الان ن چند سال دیگه

    • سنگ صبور

      لعنت به پدر ومادری که یه همچین جانی رو پرورش دادن,که چی بشه از بچگی یه سوییت جدا بهش دادن و زمینه همچین جنایتی رو فراهم میکنن,اصلا بچه دوازده ساله پول مشروب رو از کجا میاره,پسر هفده ساله رو چه به عشق وعاشقی که حالا به شکست هم برسه

    • بدون نام

      خدا پدر و مادرش رو نیامرزه با این بچه ای که تربیت کردند.اونا هم شریک جرمن.

    • سحر

      بخدا هر دو مقصرن هم اون پسر کا انقد ازادانه بزرگ میشه هم خانواده اون دختر که انقد راحت دخترشونو هر جا میفرستادن ... خیلی باید مواظب بود حتی با محارمشون مثل عمو دایی و ... هم تنها نذارید لطفا ....

    • اسماعیل

      باید ب سزای اعمالش برسه ،کاش همه مجرمها ب سزای اعماشون برسن .خدایا این خانمها یا بهتر بگم این مادران رو ب راه راست هدایت کن ،که هیچ وقت الکی طرفداری و پشت بچشون رو نگیرن .تا پدر میاد یه حرفی ب بچش بزنه مادر خود رو میندازه وسط.
      یا حق

    • کامروا

      اول اینکه این قانون حمایت از کودک زیر ۱۸ مخالف شرع اسلام است ونباید قانون های این سازمان های حقوق بشری رااجراکرد. .دوم الان درحال حاضر بسیاری از مردم (مجرمین )تفاوت عقلی با دوران کودکیشان ندارند که بخواهیم بین مجرم مسن وکودک فرقی قائل شویم .دوم گفتند مشروب ساز دستی رانیز پیداکردن.حال یعنی واقعا این بچه نمی گفت کسی نمی دونست مشروب فروشی کجاست .سوم من اگر جای پدر مادر پسرباشم کوچکترین تلاشی برای عفو فرزندم نخواهم کرد.وآخر اینکه پدرومادر ها خود باید فرزندانشان را تربیت اسلامی کنند تا منحرف نشوند وفرزندانشان رانیز هرجایی نفرستند.

    • متین

      صددرصد با بابک موافقم.

    • غریبه

      برادر سید سجاد اسماییلی پور نوشته شما رو رو خوندم...خیلی خوب و پرمعنا بود...متشکرم

    • راضیه

      خدایاحالم خیلی بدخداجون چراحودت رحم ب اون دختربچه نکردی؟؟؟دلم گرفت چه ادمای بیرحمی پیدامیشن اینابخداحیوونن ک درنده خوهستن ن انسان

    • بدون نام

      من مخالف اعدام هستم .گناه داره.این همه افغانی تجاوز به ناموس ما کردن...همیشه شعبون یکبار هم رمضون..آزاد بشه بهتره

      پاسخ ها

      • سلام

        بله ازاد بشه که قربانی بعدی ناموس خودت باشه ...

    • سید سجاد اسماعیلی پور

      ممنونم آقا یا خانوم (غریبه)اللهم عجل لولیک الفرج

    • سمر تک پر

      بابا اب داد بابا نان داد بابا پول داد باباسوییت داد

      پسر عاشق شد پسر شکست عشقی خورد پسر مشروب خورد
      پسر تجاوز کرد پسر قتل کرد پسر اسیدپاشی کرد پسر جنازه سوزاند

      مادر این وسط چیکار کردکجاست مادرش؟مادر همراز پسر نیست مگه!!!!؟؟؟؟یعنی اگه بابا همه اون داده ها رو نمیداد،پسر همه این کارا رو نمیکرد……؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

    • ضیاءارباب

      این بی شرف پست فطرت .. روبدین به من تابه سزای اعمالش برسانم بقرآن باهاش کاری کنم تاواسه بقیه درس عبرت بشه؟

    • DAvid

      چجوری تونسته سر یه بچه رو ببره اونم با کارد میوه خوری؟
      صدا ی خرخر ستایش ، واقعا بی رحمی موج میزنه

    • سیدسجاد اسماعیلی پور

      در جواب دوست عزيزمون جناب بابک دوست عزیز کاملا حق باشماس ولی مطمعن باشید اگه همون نماز از بچگی نهادینه بشه همه نماز خون باشن به این مساله ها گرفتار نمیشن فساد اختلاس خلاف و جنایت منشاء همه ی اینا اعتقاد قلبی نداشتن به خدا و کم ایمانی هستش حداقل اش اینه که جامعه ما در آرامش و امنیت کامل بسر میبره از لحاظ قضیه تجاوز و امثال اینجور جنایات محال جامعه ی اهل نماز وبا دین با جامعه بی دین برابر باشه به شرطی که دین درست اجرا و از همه مهمتر درست بهش عمل بشه البته درست کردن جامعه فقط دست امام زمان والسلام اگه دوستدار جامعه بدون هیچ گناه و فساد و بی بند و باری و بی عدالتی نیستین امام زمان رو به نزدیکان خودتون حداقل بشناسون چون مرحم درد انسانیت فقط امام زمان اللهم عجل لولیک الفرج

    • ارکیده

      کاربران محترم چرا به پدر و مادرش فحش میدید مگه اونها چه گناهی کردند پسره خودش به تنهایی همه کارها رو کرده وهیچ ربطی به تربیت بچه نداره چون الان جوانها به حرفهای پدر ومادر گوش نمیدند و بخوای چیزی هم بگی میگن ما دیگه بزرگ شدیم و به راهنمایی کسی نیاز نداریم یک نوجوان باید خودش راه درست رو انتخاب کنه تا خودش نخواد کسی دیگه نمیتونه پس پدر و مادر هیچ تقصری نداره و خدا نکنه یک نوجوان نخاله از اب در بیاد پس لطفا به پدر و مادر های اینجور اولاد سنگدل فحش ندید چون هیچ گناهی ندارند

    • بدون نام

      حالم بهم خورد...
      طفلک ستایش...
      خدالعنتش کنه
      خوده شیطانه
      اصلا یه ثانیه هم نباید زنده بمونه
      این لجنو اعدامش کنن بره دیگه ....

    • پریسا

      با نظر آقا بابک صددرصد موافقم.کلا با نظر همه دوستان موافقم چون خداییش چیزی جز حق و حقیقت نمیگن. ولی هیچکدوم به یه موضوعی اشاره نکردن البته منه حقیر رو ببخشید شاید ربطی به اینجا نداشته باشه ولی خداوکیلی خودتون شاهد دشمنی ایرانی و افغانی هستین.بارها دوستان هتک حرمت کردن و بخاطر یه مجرم افغانی همه افاغنه رو مورد بی حرمتی قرار دادن. الان میگن خانواده ستایش از خانواده های خوب بودن تو اون محله ؛ و قاتل یکی از ما ایرانیها بوده. پس بدونید همه جا خوب و بد هست.چه ایران و چه افغانستان. خواهشم اینه شماها که اینقد رئوف و مهربون هستین که از خوندن این خبر حالتون بد شده پس دیگه تر و خشک رو باهم نسوزونید و به همه افاغنه یکجا توهین نکنید. بقران من افغانی نیستم که دفاع الکی بکنم.فقط میگم هممون انسانیم ولی بعضیا درکنار انسان بودن انسانیت ندارن. مهربون باشیم باهم ؛ جای دوری نمیره :)
      معذرت معذرت معذرت بخاطر کامنت طولانیم

    • بدون نام

      سلام
      من هم ار اقای سید سجاد تشکر میکنم چون منم با نظر ایشون موافقم .هر چه خانواده با ایمانتر باشه شیطان در ان کمتر نفوذ میکنه.من الله توفیق....

    • بدون نام

      اعترافات صادقانه!!!!!!!!!!!!!!

    • راز

      پریسا جون باهات موافقم انسان وانسانیت مرز نداره وهیچ کسی رو نباید به خاطر ملیتش مورد توهین قرار بدیم خوب و بد همه جا هست و ایرانی وافغانی نداره ولی لفظ افاغنه هم که شما به کار بردین خوش آیند نیست

    • پریسا

      راز عزیزم اولا ممنونم که نظرمو خوندین دوما منظورم بخدا از بکار بردن لفظ افاغنه چیز خاص یا بدی نبود ؛ نمیدونستم چطوری منظورم رو برسونم و مجبور بودم به ملیت اشاره کنم.فقط همین . با حرفای شمام کاملا موافقم و بازم تشکر خواهر گلم :)

    • مهتاب

      وای خدا !!!! اگه میدونستم این جزییات چیه نمیخوندم حالم خیلی بد شد فکر نمیکنم بتونم فراموش کنم . تو رو خدا دیگه این طور جزییات رو ننویسین نمیتونیم تحمل کنیم قلبم داره درد میکنه خدا خودش به دادمون برسه و به راه راست هدایتمون کنه چیز دیگه ایی نمیتونم بگم

    • بیطرف

      موقعی که ستایش همیشه میومده با خواهر زاده بازی میکرده پس مادر اون پسر اینو میدونسته پس چرا موقعی دید بچه مردم گم شده یعنی حتی یک درصد هم مغزش جرقه نزد که شاید بچه ای که تا بعدازظهر در خانه ما بازی میکرده شاید الان پسر من اونو برده باشه تو خونه یعنی مخ از این عقب مونده تر نیست تازه میگن پدرومادر اجازه رفتن بالا را نداشتندوتا کشیده بهش میزدن اجازه نامه صادر میشد خاک بر سرماپدرومادرها که اینقدر ترسو نباشیم که از بچه هامون خودمون حساب ببریم اگرمادر بالا سرکشی میکرد این اتفاقات نمیافتاد

    • بدون نام

      توی خبرهای قبلی میگفتن که خانواده ش دنبال رضایت هستن.یکی نیست بهشون بگه شما چقدر بی شرم و حیا هستید

    • پسرخوشگله

      خوب مست بوده بچگی کرده مقامات ببخشنش گناه داره واسه یه غلط صفر نباید داد گناه داره ببخشینش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مراقب ناموست باش قردا کسی از این بچگی ها براش نکنه ! تجاوز ، بریدن سرش توی 10 دقیقه، اسید ریختن روش ، سوزوندنش، چه بچگی های غم انگیزی !

    • سوسنگرد

      هم این دنیا بدبخت شد هم ان دنیا.
      متاسفم

    • بدون نام

      خدا لعنت کنه هر چه افغانی رو

    • بدون نام

      در اینکه باید اعدام بشه شکی نیست ولی کاش یک مجازاتی هم برای پدر و مادر این جانی و بقیه والدینی که صلاحیت بچه داری رو ندارند و از بچه یک قربانی میسازند در نظر گرفته بشه تا حداقل یک قدم اساسی برداشته بشه

    • بدون نام

      واقعا فاز ادمهایی مث پسر خوشگله رو نمیفهمم!!! کسی که تو هفده سالگی همه کار کرده و وحشتناکترین جنایات رو نسبت به ی طفل بیگناه تو دو روز مرتکب شده اگر بخواد ب زندگی عادی برگرده و ادامه بده ممکنه... فرضا ک ب راه راست هدایت شد عذاب وجدان رو میتونه تحمل کنه؟!! ادم ی حیوان رو هم ک سر میبره چاقو تیز برمیداره بهش اب میده... این نوجوان هیچ سنخیتی با انسان نداره. کاش زودتر زمین از وجود کثیف اینجور ادمها پاک شه

    • بدون نام

      یه لحظه پیش خودت فکر کن اگه دختر خودت بود بازم میگفتی گناه داره این موجود پست لیاقت زنده موندن نداره

    • سینا یزد

      این حیوان رو سریع اعدام کنید

    • پریسا

      فقط میخوام یکی بهم بگه
      جواب این زجری که این بچه معصوم کشیده ، خون دل پدر و مادرش که توی دادگاه قبلی از شنیدن این حرفا غش کرده بود و ترس و نابودی خواهر برادرای این بچه رو کی میخواد بگه
      خدایا حالم خراب شد از این خبر

    • بدون نام

      الله اکبر خدایا این پسرانسانه بخدابعیدمیدونم مشروب خواری واقدام به فعل حرام از۱۲‌سالگی مادروپدرش کجابودن آیامتوجه تغییرخلق وخوی پسرشون نمیشدن ؟وهزاران آیای دیگه واگرخانواده دقت کافی روی اعمال فرزندان داشته باشن هیچوقت هیچ کس درهیچ کجای دنیاشاهدهمچین جنایت وحشتناکی نمیشه الهی پسر دستات میشکستن که یه کودک روباچاقوی میوه خوری کشتی تجاوزکردی وسوزوندی بخداقسم هزاربارقصاص براش کمه الان دختر۶ساله ی من کنارمه دارم بهش مشق میگم الان مادراون کوچولوی مظلوم بافقدان کودک شیرین زبونش چکارمیکنه لعنت به تومتجاوزبیرحم

    • الینا

      بدون نام 14:39 و پسرخوشگله به ولله اگه همین بلا سر عزیز خودتون بیاد اینجوری نمیگین.یه بچه بی گناه به فجیع ترین شکل ممکن کشته شده!! شماها دیگه چطور آدمایی هستین؟؟ خدا لعنت کنه بحق علی هرکسی رو که با خوندن همچین خبری شوخیش گل میکنه یا از همچین جانی روانی بیشرفی دفاع میکنه. اینجوری نگید.یکم قبل از حرف مفت زدن فکر کنید. شماها انسانید . توروخدا انسانیت داشته باشید. افغانها هم آدمن . اونام بنده ی خدا هستن مثل من و شما و بقیه

    • سحر

      حالم بد شد این حیوان و باید سنگسار کرد باید مثل خودش که ستایش کوچلو رو زجر کش کرد گوشت تنشوتکه تکه کرد تا بفهمه اون بچه معصوم چه زجری کشیده خدا لعنتش کنه لعنت به پدر مادرش که دست پروردشون هچین حیوانه کثیفیه

    • بدون نام

      این شخصی که نوشته خدا لعنت کنه افغانی ها رو.حتما از خانواده خود قاتل هستند.یعنی شاید خواهد کنید حسین باشه

    • علیرضا

      بدون نام 18:18 شما فکر کنم یکم ناخوشی. متن خبرو درست بخون. خدا افغانیهارو لعنت کنه ؟؟؟؟؟؟؟!!!! ماذا فاذا عزیزم؟؟؟

    • بدون نام

      طرفدارهای اعدام هرجا اعدام دیدید بچه های کوچیک رو بیارید تماشا
      که وقتی بزرگ شدن به خواستشون نرسیدن بگن تهش اعدام
      و در استانه زندگی دست ب هر کاری بزنند
      و دیگر بار موافقین راضی به اعدام شوند
      و این داستان اعدام همچنان ادامه خواهد داشت

    • بدون نام

      به خدا من یه مادرم با خوندن این اثفاق حالم بد شد..بیچار ه مادر ستایش تو دادگاه با شنیدن این حرفها چه حالی بهش دست داده خدا کمکش کنه.واقعا خدا صبرش بده....اخه اون که با این بچه همسایه این رفتاروقیح رو داشته پس باید مواظب اون خواهر زاده خودشم میبودن..اونم کسی که از دوازده سالگی مشروب میخورده وهمه حالتهاشو بیان میکنه اخه مادر این جون چطور بچشو اینطور ازاد گذاشته اونم تااین حدکه سویت خالی کنی واسش و هیچ سراغی نگیری ..مگه میشه .منم مادر م پس اگه اینجوره چرا اسممونو مادر گذاشتن هر چیزی حدی داره ..خدا ایشالله کمک همه مسلمونا کنه.

    • امین

      به نظرم این انصاف نیست فرق بذاریم تو ملیت ها مهم اینه که سره یه بچه بی زبون بریده شده حالا هرکی میخواد باشه

    • راضیه

      بدون نام 18:18مثل اینکه اخبارودرست نخوندی!!! چراخداافغانهارولعنت کنه اونی ک حقش ضایع شده وقربانی بوده افغانی بوده پس خدالعنت کنه کسی روک اون بچه طفلکوزجرش داده واینقدروحشی بوده

    • بدون نام

      پسرخوشگله مشخصه تو هم دست کمی از اون پسره قاتل نداری ؟
      بخاطر یه صفر .....واقعا ........

    • بدون نام

      سلام ، این دیوانه روانی نباید بهش رحم کرد باید مثل خودش باهاش برخورد کرد تا بفهمه چه عذابی به این بچه داده .

    • بدون نام

      اعدامش کنید این حرومزاده .

    • مهاجر

      درصدی از این اتفاقها بخاطره تربیت ناصحیح قاتل هست . تمام مشکل ما اینه که هیچوقت تو زندگیمون از دین کمک نگرفتیم هیچوقت نمیریم دنبالش تا ببینیم شیوه تربیت اسلامی چطوره....
      درسته این نوجوون هم خودش قربانی شده قربانی یه جامعه، قربانی کم کاری و سطحی نگری پدر و مادرش
      اما اگه اینطور نگاه کنیم و ببخشنش حق اون دختر بچه هم پایمال میشه و یا
      اگر پدر و مادر مقتول ...قاتل رو ببخشن به این فکر کردین که این پسر تا آخر عمر چطور میتونه با این قضیه کنار بیاد ؟؟؟؟؟
      به نظر بنده حقیر چیزی که در شرع و قانون خداوند متعال هست باید اجرا بشه زیرا او داناتر از همه است که چنین قانونی رو گذاشته.......
      ان شالله خداوند همه انسانها رو به صراط مستقیم و کمال الهی خودش هدایت کنه. و ظهور مولامون رو هم نزدیک کنه

    • بدون نام

      باور کنید که اول از خانواده شروع میشه همین تربیت خانوادگی هست که بعد وارد جامعه میشه همه گناها گردن جامعه نیست خانواده رکن اصلی در تربیت و پرورش هستش .

    • بدون نام

      دوره ما نوجون سيزده ساله اش حسين فهميده ها بودن .... اين دوره ببين چي شدن !!!!
      وارث خون شهدا !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بهتره از خودمون بپرسیم ما چه کردیم که نسلمون اینجوری شد؟ شهدا حاصل کدوم تربیت بودن این نسل حاصل کدوم تربیت؟

    • ارمین

      من میگم یکی از داعشی ها رو بیاریم به سبک خودشون اعدامش کنه این همه جنایت کرده انقد راحت بمیره این از عدل خدا به دوره

    • فرشته

      اکثریت نظر دهندگان خودشان روان پریشان هستند لطفا به روانکاو یا روانپزشک مراجعه کنید تا مشگل ایجاد نشده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متاسفانه اکثراً اینجا به جایی که با فکر و منطقشون نظر بدن دارن خودشون رو تخلیه می کنن، این بلائیه که سر جامعه ما اومده...وقتی یکی میگه اون قاتل رو بدین دست من با قیچی تیکه تیکه اش می کنم قصاوتش نمی تونه خیلی فرقی با خود قاتل داشته باشه که این جرم رو مرتکب شده... کاش جامعه ما متوجه می شد که روان انسان هم مثل جسمش احتیاج به مراقبت داره و لازمه اگر با مشکلی روبرو شد درمان بشه... خشونت همه جا دیده میشه حتی تو نظرات دوستان عزیزی که تو بحث شرکت کردند...

    • امین

      خدا لعنتت کنه.به خدا خوندم متنو قلبم درد گرفت
      این بی شرفو باید 40 بار اعدامش کنن
      گوشت تنشو تیکه تیکه کنن بندازن جلوی سگ ها

    • علی دهقان

      به نظر من باید کسانی که به دختر مردم تجاوز می کنن جلوی چشم خودشون دخترشون یا عزیزترینشون کشت وانها شاهد باشن نه اینکه سریع اعدامشون کرد

      پاسخ ها

      • سمیه

        بعد دقیقاً با کدوم قانون و شرع و مذهب تقاص گناه انجام شده توسط یکی رو فرد دیگه ای باید پس بده؟؟؟!!!! بهتر نیست وقتی داریم نظر می دیم از هیجاناتمون دور باشیم و با منطق حرف بزنیم؟؟؟؟

    • امیر

      حالم بد شد اصلا باور کردنش مشکله
      اینجا مگه ایران نیست

    • حمزه

      فقط میتونم بگم.پپپپپپووووففففففففف. سرم درد گرفت.مخم سوت کشید.واقعا هر دو قربانی شدن.چقدر دردناک.آدم با کارد میوه خوری اونم کند سر میبره؟اونم سر بچه؟ولا من مرغ میکشم اگه کارد کند باشه من بیشتر از مرغه زجر میکشم.

    • بی سرپناه

      هی نظر میدم پخش نمیکنن، گناه منه افغانی چیه که مهاجر شدم واقعا برخی از ادما از روی عقل حرف نمیزنن،بابا منطقتون کجا رفته به خودتون بیاید ما همه مسلمانیم باید پشت هم باشیم ن رودررو، الان بحث ایرانی وافغانی نیست بحثه وحشی بودن یه پسره که بخاطر لذت یا هر چیز دیگه ای دست به این کار زده.

    • هانیه

      چرا نظر منو نذاشتی؟ اصلا حرف بدی نزده بودم ؟ معیار سانسورتون چیه؟

    • شایان

      اعدامش کنید این شیطان رو هرچه زودتر اعدامش کنین

    • بدون نام

      الان دوربر هشت ماهه چرا نگه داشتین زودتر اعدامش کنین بخدا اون اگه ازاد بشه یکی از ارازل اوباش بزرگ مملکت میشه پس زودتر اعدام خواهشن......

    • هانیه

      بازم نظرم رو تکرار میکنم بمیرم برای مادر ستایش . فکر میکنم با توضیحات این آقای قاضی همه جوانب بررسی شده و این پسر یه دادگاه عادلانه داشته شاید با اعدام زی ۱۸ مخالف باشم ولی اعدام برای جرایمی مثل این مورد لازمه . سانسور نکن .... یا بهم ایمیل بزن چرا سانسور کردی واقعا برام سواله؟

    • رویا ساز

      حالم ازش به هم میخوره باید اعدام بشه..یه بچه چه رو به عاشقی..اسید پاشیده..آتیش زده..تجاوز ..از قتل میشه گذشت از آتیش و اسید میشه گذشت اما تجاوز اونم بچه 6 ساله هرگز
      بااید اعدام بشه

    • سامی

      اخی گناه داشت ی گل پاک و معصوم!لعنت بر اون حیون اشغال ک همچین کاری با ستایش معصوم کرد!!خبر رو میتونستن بهتر از این بنویسن!! خیلی راحت حرمت ستایش رو زیر سوال بردن(به او گفت سوسک درون شلوارت رفت در بیار)همون تجاوز کافی بود ن داستان بنویسن!!

    • آزادبخت

      بس کنید توجه به حقوق بشر رو.
      این جانی خدانشناس رو از روی زمین محو کنید
      ما مسلمانیم و حکم و قانونمون اسلامه
      گور پدر سازمان صهیونیستی ملل و حقوق بشر دروغکیشون.
      ما مسلمانیم و غیرت ایرانی داریم
      حکم اعدام بخدا کمشه باید آبپزش کنن
      این جانور اگه صدسال هم زندانی بشه باز همون خوک کثیفه

      ............

      پاسخ ها

      • سمیه

        هم وطن عزیز... یه نگاه دوباره به جملاتی که نوشتی بنداز. سراسر خشم و خشونته... با اینهمه خشم قراره کجا بریم؟ مسلماً قانون باید به شکل صحیحی با این موارد برخورد کنه، بهتره به جای اینکه هر کسی خودش قانونگذار، قاضی، پلیس و ... بشه تلاش کنیم تا در کمال صلح و مودت کنار هم زندگی کنیم تا جامعه دچار اینهمه بحران روانی نباشه... شما از حکم خدا هم فراتر رفتی میخوای آب پزش کنی، خوب حالا اینو آب پز کردی، با بقیه جرمها میخوای چیکار کنی؟ با متجاوز بعدی؟ با دزد بعدی؟ با قاتل بعدی؟ آیا راه حل ما بعنوان اعضای این جامعه همینه؟ بکشیم؟ بزنیم؟ ببندیم؟ قصاص کنیم؟ پس کی قراره کار فرهنگی بکنیم؟ کی قراره آموزش صحیح بدیم تا فرزندان سالم تربیت کنیم؟... جای اینکه همه یه چوبه دار بشیم واسه این جور جرمها بهتر نیست نگاهی به درون خودمون بکینم و بپرسیم ما چه کردیم با این نسل که این شد؟ اصلاح رو از درون خودمون شروع کنیم... از ماست که بر ماست

    • سمیه

      تنها چیزی که میشه گفت تاسفه...منم با قاضی پرونده کاملاً موافقم، هر دوی این بچه ها چه قاتل چه مقتول قربانی اند. مقتول قربانی قساوت و نادانی و گمراهی و بیماری قاتل و قاتل هم قربانی تربیت اشتباه خانواده و جامعه... درسته که مقصر اصلی خانواده هستند که نتونستند فرزند سالمی رو تربیت کنند ولی نقش جامعه رو هم نباید نادیده گرفت. به نظر من مدرسه ای که نتونسته آموزشهای لازم مهارتهای زندگی و رفتاری و اخلاقی رو به دانش آموزش بده هم مقصره. انواع و اقسام فرمولهای ریاضی و فیزیک و غیره و غیره رو به زور تو مغز فرزندانمون می کنن ولی 4 تا آدم متخصص رو نمیارن تا به بچه هامون یاد بده چجوری سالم زندگی کنند و با مسائل و مشکلاتشون روبرو بشن... وقتی فضاهای آموزشی ما تبدیل شده به یک سری بنگاه اقتصادی، وقتی کشور توجه نمی کنه به نیازهای نسل جوونش و صورت مسئله ها رو پاک می کنه به جای اینکه برای تغذیه روح و روان فرزندانش خوراک سالم فراهم کنه و هزاران وقتی و وقتی دیگر در کنار خانواده هایی که خودشون قربانی همین تربیت های نادرست هستند نتیجه اش میشه همین...
      من فقط می تونم بگم متاسفم... بهتره ما قضاوت نکنیم و حکم ندیم...کار بهتر اینه که ما قدمی برداریم برای اصلاح جامعه ... هر چقدر کوچیک تلاش کنیم تاثیرگذار باشیم تا قاضی

    • الکی خوش

      خداوند همه ما را به راه راست هدایت کنه

    • بدون نام

      این باید تکه تکش بکنند اینها انگل های جامعه هستن کسی که واقعا به یک دختر بچه رحم نکرد دیگر نگ یک جامعه است این باید به زباله دان تاریخ بیندازیش

    • بدون نام

      چقدر دردناک،
      من دوتا دختربچه دارم میرم بیرون فقط چشمم به دخترامه،همش فکرای بد میادتوذهنم

    • الف

      یعنی چی منم مشروب میخورم منم سیگار میکشم منم شکست عشقی بدی خوردم باید برم حرصم مو سر یه طفل معصوم در بیارم باید برم یه دختر بچه بی گناه بکشم این حرفها هیچ معنی نداره اون بچه چه گناهی داشت باید هرچه زودتر در ملاعام اعدام بشه

    • مهناز

      بدر و مادرش هم بايد اعدام نشن اخه اين همه غفلت از،بجه شانزده ساله جقد بي خانواده بوده اين قاتل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج