۴۲۳۳۳۳
۱۴ نظر
۵۰۰۷
۱۴ نظر
۵۰۰۷
پ

جنایت در بازگشت از عروسی

دو مرد جوان که در جریان مشاجره مرگبار دوست خود را به قتل رسانده‌اند صبح دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری محاکمه شدند. این درحالی بود که دختر ۱۰ ساله مقتول با چشمان اشکبار به قضات دادگاه گفت: قاتلان پدرم را طوری مجازات کنید که بدجوری بمیرند!

ایران نوشت: دو مرد جوان که در جریان مشاجره مرگبار دوست خود را به قتل رسانده‌اند صبح دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری محاکمه شدند. این درحالی بود که دختر ۱۰ ساله مقتول با چشمان اشکبار به قضات دادگاه گفت: قاتلان پدرم را طوری مجازات کنید که بدجوری بمیرند!
رئیس دادگاه پرسید: پس تقاضای قصاص داری؟ که دخترک گفت: قصاص؟ نمی‌دانم چه هست، فقط بکشیدشان! اینها بابام را کشته‌اند.
شامگاه بیست و دوم مرداد پارسال در پی درگیری میان سه مرد جوان در خیابان قزوین (جنوب تهران)، یکی ازآنها براثر اصابت ضربه‌ای سهمگین به سرش بیهوش و بلافاصله به بیمارستان لقمان‌الدوله منتقل شد. اما پس از 3 روز مرد 28 ساله به کام مرگ فرورفت. براساس گزارش پلیس، این مرد با یک ضربه مشت، تعادلش را از دست داده و هنگام سقوط به زمین سرش به قفل در مغازه‌ای خورده و خونریزی مغزی کرده بود.
به دنبال اعلام خبر مرگ مرموز مرد جوان، بازپرس کشیک قتل با حضور در بیمارستان دستور تحقیقات ویژه در این‌باره را صادر کرد. در ادامه نیز مهدی و محمدرضا که شب حادثه با مقتول درگیر شده بودند به اداره پلیس منتقل شدند، اما آنها که به‌اتهام مشارکت در قتل عمد بازداشت شده بودند در مراحل مختلف تحقیق دیگری را عامل قتل جمشید معرفی کردند.صبح دیروز دو متهم برای محاکمه در شعبه دهم دادگاه کیفری در برابر قضات قرار گرفتند. در ابتدای جلسه محاکمه مادر مقتول از قضات خواستار قصاص قاتلان فرزندش شد، همچنین دختر 10 ساله قربانی جنایت از قاضی خواست قاتلان پدرش را به مرگ محکوم کند.
او که حتی معنای قصاص را نمی‌دانست و فقط با اشک‌هایی که از چشمانش سرازیر بود با اشاره دست هر دو متهم حاضر در دادگاه را نشان داد و به رئیس دادگاه گفت: «این دو نفر قاتل پدرم هستند، آنها را بکشید.»سپس «مهدی» متهم ردیف اول در دفاع از خود گفت: شب حادثه من و همسرم از عروسی می‌آمدیم که سر کوچه دیدم محمدرضا و جمشید با هم دعوا می‌کنند، ماشینم را نگه‌داشتم و برای میانجیگری جلو رفتم اما متوجه شدم جمشید و محمدرضا حالت طبیعی ندارند. همان موقع جمشید از پشت ضربه‌ای به من زد که در جریان درگیری کت و شلوار عاریه‌ای را که برای شرکت در یک عروسی امانت گرفته بودم، پاره و خونی شد.بعد خودم را کنار کشیدم، اما جمشید که نمی‌توانست خودش را کنترل کند شروع به فحاشی کرد و بعد هم عقب عقب رفت و سرش خورد به قفل در یک مغازه و بیهوش بر زمین افتاد. همان موقع او را به بیمارستان منتقل کردیم که چند روز بعد هم فوت شد.سپس متهم دیگر به نام «محمدرضا» پای میز محاکمه ایستاد و در دفاع از خود گفت: شب حادثه حدود ساعت 11 شب من از قهوه‌خانه می‌آمدم که جمشید (مقتول) را دیدم. با هم در حال صحبت بودیم که مهدی سر رسید و با هم درگیر شدیم.
عامل قتل و دعوا هم مهدی بود.سپس کمال پدر مهدی نیز که پس از مرگ جمشید پیراهن خونین پسرش را پنهان کرده بود، به عنوان متهم به دفاع از خود پرداخت و اتهامش را رد کرد.در ادامه جلسه دادگاه چند نفر از شاهدان ماجرا که آن شب در محل درگیری حضور داشتند به دادگاه فراخوانده شده و مشاهداتشان را بیان کردند اما در نهایت مشخص نشد که ضربه مرگبار را چه کسی زده است!پس از پایان جلسه محاکمه، قاضی زالی - ریاست دادگاه - و قاضی ملکی و قاضی غفاری - مستشاران دادگاه - وارد شور شدند تا حکم‌شان را صادر کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرمر

      چی شد ؟ چرا قاطی پاتی شد :| کی کیو زد !؟ :|

    • طوطی

      مست میکنن و اینقدر مواد میزنن که دیگه از حالت طبیعی خارج میشن میان تو کوچه خیابون میوفتن به جون هم ……

      این اقا ماشاالله توسن 28سالگی یه دختر10ساله هم داشته!!!!؟؟؟؟؟

    • از رامسر

      بعضا میبینیم که آقایان و خانمها بر سر کامنتهای یکدیگه میتوپن،،
      هرکی نظر خودش رو میگه ،،باید احترام گذاشت،،
      باتشکر

    • ازرامسر

      بازهم،،،،،
      فقط میتونم بگم خدایا مددی

    • آرش

      بیخود نیست که قدیمیا گفتن هرجا دیدی دعوا شده نرو دخالت کن

    • سمر تک پر

      من وقلب کوچکم دوست داریم که بزودی قاتلین پدر این کودک 10ساله قصاص شوند،ودل این کودک شاد گردد,(الهی آمین)

    • بدون نام

      من قضیه را اینجوری می بینم که نویسنده دلسوز شبی که قصد نوشتن این داستان کوتاه را داشته، از فرط خستگی اگه این داستان را به خود او هم بدید نمیتونه بخونه چون اون قدر خواب آلود بوده مطلبی را که نوشته همه اش ضد و نقیض بوده و خود نیز از خوندن آن معذور خواهد شد، من دلم بحال این مردم ساده دل میسوزد و بدتر از آن با هم نیز بر سر مجازات و یا نحوه دیگر فحش و ناسزا هم بار یکدیگر میکنند. اما اگه پیشنهاد مرا بپذیرید از میان صدها احتمال داره یکی از آنها درست و حقیقی باشد، پس بیاییم ذهن خودرا با این اراجیف درگیر نکنیم،

    • راز

      من با طوطی موافقم نصف شب تو کوچه خیابون بودن اونم مست نتیجه اش چیزی غیر از این نمیشه یه آقای محترم با خانواده و بچه اون موقع شب مشروب خورده و مست دنبال چی بوده

    • حمید مقدم

      سلام بر دوست بزرگوارم طوطی ، من و طوطی از فعالترین کاربران اخباری هستیم و همه جا نظرات کارشناسانه مون راه گشاست !!

      آخه بابا جان من ، وقتی دو نفر دعوا دارن ، آدم عاقل که نباید دخالت کنه ، مگه مملکت پلیس نداره ؟؟؟؟

    • طوطی

      حمید مقدم جان

      سلام بر شما برادر گرامی،من معمولا اخبار داغ رو دنبال میکنم هر وقت که فرصت بشه محل کار یا منزل یه سر میزنم به این برنامه نظرات دیگران رو هم به دقت میخونم خیلی وقتها نظرات دیگران جالبتر وپرحاشیه تر از اصل خبر میشه واین خیلی جالبه!!!!

    • حمید مقدم

      با سلام و نهایت ادب و احترام به خاک قدم سرور والاقدرم طوطی عزیز

      بله ، فرمایش شریفت کاملا متین و صائب هست ، حقیقتا نظرات دوستان بسیار زیبا و قابل تامل و عمیقه ، من هم به دقت تک تک نظرات را میخوانم ، بیشتر سر کارم در دانشگاه و تعدادی را برای دانشجویانم نیز میخوانم و با هم درباره شان گفتگو میکنیم

      با سپاس مجدد از بذل توجه آن حضرت

    • milad khalvan

      کاش این محاکمه ها و دادگاها تو رسان های جمعی پخش بشن که درس عبرتی شه واسه بقیه که زود از کوره در نرن

    • پریسا

      نفهمیدم؛بچه شاهد ماجرا بوده؟بعدش چطور با اینهمه تحقیقات و پرس و جو از شاهدین اون محله بازم نفهمیدن کی کشته؟؟
      چقد کشت و کشتار!!!! من از روزی که این اخبار رو میخونم و میبینم اکثریتشون بخاطر کنترل نکردن عصبانیت هست خیلی سعی میکنم رو کنترل کردن عصبانیت و ناراحتی خودم کار کنم.چون همونطوری که میبینید زن و مرد هم نداره و بلا و مصیبت فقط برای بقیه نیست. گرچه محاله ولی انشالله روزی برسه که برترینها خبری از قتل نداشته باشه تا بذاره. الهی آمین

    • کیــــــــــــــــــا نوری

      درود آقای حمید مقدم
      سر درس تو دانشگاه میشینی موبایل بازی میکنی و بعد با دانشجوهات بحث میکنی؟ این میشه ک جامعه ی ما اینقدر فقر فرهنگی داره و ی عده از همین دانشجو ها و اساتید محترمشون میشن قاتل، معتاد ، مست ، دزد جانِ برادر هر دانشگاهی ک درس میدی اینکارا رو بذار کنار و انسان بساز واسه این مملکت و افتخار نکن ک بجای فعالیت تو دانشگاه ، تو دنیای خیالی مجازی فعالی و عرض ارادت میکنی ب بعضی از اشخاص

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج